Stellasta
Miksi stella80/vierailja jaksaa ihastuttaa ja vihastuttaa?
Koska hänellä on kaikki se mistä avlaiset unelmoivat ja sekös ottaa avlaisia pannuun.
Pidemmän aikaa tällainen lapseton vauvakuumeinen citysinkku on lukenut tätä palstaa huvittuneena. Kateellisuus ja katkeruus stellaa kohtaan paistaa kilometrien päähän.
Harmi, että on niin monia avlaisia, jotka uskovat kaiken hiemankin erikoisen olevan provoja ja ummistavat silmänsä todellisuudelta.
Kommentit (49)
Ja kenenkään 2v ei pue itse itseään minuutissa ulkovaatteita ja kenkiä myöten. Tai no ehkä tämän ketjun nro 10 apset kykenee samaan... ;))))
Miten myöhään sinä laitoit lapset nukkumaan!!!!??? :-O
Minkäs ikäisiä nuo Stellan lapset ovat jos NOIN myöhään saavat valvoa!!!
Vierailija - 22.04. 22:40:
Nyt kuitenkin lopetan tänne kirjoittelemisen ja menen laittamaan lapsia pesuille, pisuille ja nukkumaan. :-)
Vierailija:
Miten myöhään sinä laitoit lapset nukkumaan!!!!??? :-OMinkäs ikäisiä nuo Stellan lapset ovat jos NOIN myöhään saavat valvoa!!!
Meillä lapset saavat mennä nukkumaan silloin kuin haluaa tai silloin kun ei jaksa enään muksujen leikkejä tms, niin sitten he laitetaan nukkumaan. Tuo aika on ihan ok, kun lapset nukkuvat 1-2 kertaa päivässä päiväunet. Lapseni ovat 2v ja 4,5v. Ystäväni lapset 1v ja 4v.
Vierailja:
Meillä lapset saavat mennä nukkumaan silloin kuin haluaa tai silloin kun ei jaksa enään muksujen leikkejä tms, niin sitten he laitetaan nukkumaan. Tuo aika on ihan ok, kun lapset nukkuvat 1-2 kertaa päivässä päiväunet. Lapseni ovat 2v ja 4,5v. Ystäväni lapset 1v ja 4v.
Lapsillanne ei siis ole minkäänlaista rutiinia iltatouhuissa...? Mulla on saman ikäiset lapset kuin sinulla Stella, eikä tulisi mieleenikään että antaisin lasten mennä nukkumaan _vasta_ 22:40 jälkeen! Kummallinen tyyli kasvattaa lapsia teillä...
Vierailija:
Lapsillanne ei siis ole minkäänlaista rutiinia iltatouhuissa...? Mulla on saman ikäiset lapset kuin sinulla Stella, eikä tulisi mieleenikään että antaisin lasten mennä nukkumaan _vasta_ 22:40 jälkeen! Kummallinen tyyli kasvattaa lapsia teillä...
.
On toki rutiinia. Iltapalat, iltakylvyt, pisut, hammaspesut, iltasadut. Tämä on _meille_ sopiva kasvatustapa, kun kerta kotiäitinä olen. Lapset saavat nukkua aamulla pitkään. Iltaisin kun valvovat vähän pidempään, niin isikin saa olla töiden jälkeen touhuta lasten kanssa kauemmin.
Tuntuu jotenkin samanaikaisesti säälittävältä ja kutkuttavalta, että tämä nainen/mies Stellan takana jaksaa vääntää omasta " itsestään" puhetta. Mutta kyllähän näitä tyyppejä löytyy... kyllä em. rva Beckhamkin on itsepintaisesti kieltänyt rintaimplanttinsa, vaikka toisin on todistettu :)
Jestas mitä soopaa koko Stella hännystelijöineen...
Vierailija:
Vierailja:
Lapset saavat nukkua aamulla pitkään. Iltaisin kun valvovat vähän pidempään, niin isikin saa olla töiden jälkeen touhuta lasten kanssa kauemmin.
Sekin aika koittaa, nopeammin kuin huomaatkaan...
visin. Kyllä meidän lapset eskariin menee, eikä kotiin. Meillä lapset kyllä sopeutuu äkkiäkin uusiin muutoksiin.
Enpä tiedä, miten monta kuukautta yleensä lapsilla menee aikaa sopeutua, mutta kyllä meillä uusi rytmi löytyy n. viikossa.
Ihmettelen, miksi te teette Stellan kohdalla ongelmia asioista, jotka on ihan yksinkertaisia?? Kuten nyt tämä lapsen uusi rytmi...
Ettekö te oikeasti näe, miten hölmöjä te olette???? :D :D
Lukeekohan se edes noita omia tekstejään?
Vierailija:
Lukeekohan se edes noita omia tekstejään?
Meillä molemmat lapset siirtyneet yksiin päikkäreihin vuoden ikäisinä. Ja näin pääsääntöisesti myös kaikilla tutuilla, olivatpa sitten kotona tai hoidossa.
Väsyttäishän siinä aikuistakin jos rytmit ois päin hanuria! xD
tai jatkakaa ihmeessä toistenne sättimistä, näitä on kiva lueskella!
Vierailija:
teillä kenelläkään ei kaikki ole kotona!
Minun mieheni on töissä, joten kaikki EI ole kotona!
Vierailija:
mutta seurattuani Stellan juttuja, huomasin, että hän tosiaan provosoi. Uskotko oikeasti tällaisen naisen olemassaoloon:-mies ulkonäöltään kuin D. Beckham, mutta hiukan parempi
-nainen itse kuin rouva Beckham, mutta ei niin laiha (eli parempi)
-talo lähes 500neliötä
-lapset eivät juuri koskaan kiukuttele
-mies ostaa joka viikko 3-4 uudet merkkifarkut, nainen " vain" parit (viikossa siis)
-rahaa kuin roskaa
-nainen kouluttamaton
-matkustellaan ympäri maailmaa (joskaan mistään paikoista ei osata sanoa mitään tarkkaa)
-sukulaisia ympäri maailmaa
-mies on täydellinen; käy kaupassa, hoitaa kodin ja lapset jne. mutta tekee erittäin hyväliksaista työtäkin
jne.Yksittäin nuo asiat eivät suinkaan ole mahdottomia, mutta yhteen ihmiseen kohdistuneena herää epäilykset.
Oikeastaan ihan sama, onko tämä stella provo vai ei, mammojen kannattaisi ennemminkin katsoa peiliin.
Täällä vouhkataan päivästä toiseen, miten kaikilla pitää olla isot talot, autot, rahaa.... yms... Jos näin ei ole, EI ANSAITSE LAPSIA.
Köyhille, vuokraslummeissa asuville pitäisi tehdä pakkosterilointi, ettetivät pääse lisääntymään.
Täällä haukutaan vähätuloiset, rumat, lihavat, huonosti käyttäytyvät lapset, luuserimiehet, luuserinaiset. Eli tämä Stellahan edustaa silloin sitä kaikkea, mitä kunnollisen ja täydellisen äidin kuuluukin edustaa.
Mutta kas! Sitten tulikin joku, joka kertoili mammojen mantrat nikillisenä ja johan räjähti!! Silloin alkoi hillitön vainoaminen ja haukkuminen. Kaikki ovat yllättäin " unohtaneet" , miten ovat itse täällä kehuskelleet samoilla asioilla.
Onko Stella naurettava? Ehkä, mutta vielä naurettavampia ovat häntä haukkuvat mammat. He eivät edes ole tajunneet, miten loistava tuo Stellan juttu on! Se on kertarysäyksellä paljastanut niin monen aikasemman kirjoituksen ihan samalaiseksi provoksi.
Stella tais ite nostaa tämän ketjun!
Ku heti vastaskin!
Jeesus, mikä idiootti.