Naiset: mikä teidän lantion leveys on?
Hei! Minusta kaiken kokoiset naiset ovat kauniita, etenkin kun itsetunto on kohdillaan. Omalla kohdalla kuitenkin itsetunto on hukassa ja tuntuu, että olen hirmuinen leväperä. Lantion ympärys on 105cm, pituutta 172 cm, vyötärö 72cm ja rinta 86cm. Eli siis melkonen päärynä olen😀 kiinnostais kuitenkin tietää että mikä teidän naisten lantion leveys on, jos ympärystä ei siis mitata, vaan pelkästään leveys leveimmältä kohdalta? Haluaisin tietää, onko tosiaan näin hirmu leveä lantio vaiko iso takamus, varmaan molempia 😀 leveys itsellä siis 40 cm ilman ympärystä. kiitos jo etukäteen, jos joku vaivautuu mittailemaan, myös pituus olis kiva tietää! Ja olen siis sitä mieltä, että kaikki naiset ovat kauniita, ymmärrys siitä loppuu valitettavasti omalla kohdalla!
Kommentit (87)
Pituus 170cm
paino 66 kg
Rinnanymp 90cm
Vyötärö 70cm
Vatsa"pömppö" 90cm
Lantio 106cm
Ikä 60v
Hiukset harmaat
Näillä mennään.
Olkaa naiset ylpeitä lantioistanne!
172
102
Ja olisko vyötärö jotain 80 ja rintakehä on 92/93.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
94-74-94, pituutta 160 cm ja inhoan vartaloani. Haluaisin olla tasapaksu pötkylä.
Lieneekö tuo lanuton leveys 45 cm tai siinä kieppeillä.
Olen normaalipainoinen (painoindeksi alle 25) mutta vartalotyyppini on tasainen pötkylä. Vyötärön ympärys, lantion ympärys ja rinnan ympärys ovat kaikki noin 100 cm. En pidä vartalostani. Tasapaksu ulkonäkö on liian miehekäs. Haluaisin olla kurvikas "tiimalasi" eli kapea vyötärö, mutta leveä perse ja täyteläiset rinnat.
Mitat 84-69-84, aika tasapaksu pötkylä olen eikä erottuvaa vyötäröä
Vierailija kirjoitti:
Pituus 170cm
paino 66 kg
Rinnanymp 90cm
Vyötärö 70cm
Vatsa"pömppö" 90cm
Lantio 106cm
Ikä 60v
Hiukset harmaat
Näillä mennään.
Olkaa naiset ylpeitä lantioistanne!
Aika erikoiset mitat.
166cm pituus, lantion leveys 35cm, ympärys 93cm. Yritän tosin kasvattaa salilla tuota ympärystä eli peppua :). Luonnostaan olen päärynämallia mutta salilla kroppa muotoutunut enemmän sellaiseksi tasapaksuksi tiimalasiksi, mikä on ihan ok. Vyötärön ympärys 68cm.
N36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
94-74-94, pituutta 160 cm ja inhoan vartaloani. Haluaisin olla tasapaksu pötkylä.
Lieneekö tuo lanuton leveys 45 cm tai siinä kieppeillä.
Olen normaalipainoinen (painoindeksi alle 25) mutta vartalotyyppini on tasainen pötkylä. Vyötärön ympärys, lantion ympärys ja rinnan ympärys ovat kaikki noin 100 cm. En pidä vartalostani. Tasapaksu ulkonäkö on liian miehekäs. Haluaisin olla kurvikas "tiimalasi" eli kapea vyötärö, mutta leveä perse ja täyteläiset rinnat.
Vyötärösi 100 cm!? Miten voit olla normaalipainossa!?
Lantio 90. Vyötärö 60. Rinnatkin löytyy, joten istuvien paitojen löytäminen on vaikeaa. Vaikka pitäisi olla se ihanne vartalo. Vyötäröstä menisi vaikka xxs, mutta se ottaa kiinni rinnoista ja hartioista. Hihattomat topit on suunnilleen ainoita mitkä oikeasti istuu päälle. Jos haluaa että se vyötärö erottuu.
Minun mielestäni kaikki miehet ovat älykkäinä komeimmillaan.
Ap, mittaa aivojesi syvyys ja tule kertomaan meille. Työnnä mitta korvasta sisään ja toisesta ulos. Mikä on välimatka? Mittaa myös matka nenäsi ulko-osista nieluun. Lisäksi mittaa pääsi ympärysmitta.
Minua kiinnostaa tällaiset tiedot tosi paljon. Nautin miesten aivotoiminnan erilaisuudesta.
Rinnanympärys 90cm
Vyötärönympärys 72cm
Lantionympärys 97cm
Lantionleveys 34cm
Pituus 170cm
Vartalon muodolta edestä katsottuna kärjellään seisova kolmio.
Harrastan kiipeilyä ja hartiat/kädet aika skrodet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lantio 90. Vyötärö 60. Rinnatkin löytyy, joten istuvien paitojen löytäminen on vaikeaa. Vaikka pitäisi olla se ihanne vartalo. Vyötäröstä menisi vaikka xxs, mutta se ottaa kiinni rinnoista ja hartioista. Hihattomat topit on suunnilleen ainoita mitkä oikeasti istuu päälle. Jos haluaa että se vyötärö erottuu.
Oho, sulta löytyy rinnat! Missä ne ovat?
Sinulla ei ilmeisesti ole, kun et tiedä.
Lantioympärys 105cm, vyötärö 85cm, rinnanympärys 100cm. Pituus 175cm, paino 75cm. Raskas rakenteinen
Leveä lantio (siis luut) on hyvin eroottinen piirre naisessa. Sinne tekee mieli upottautua. Sen sijaan lihava lantio ei ole muodokas vaan hyytelösäkki.
Pääasiassa kuitenkin pidän sievistä siroista naisista.
114-98-122
Ylhäältä alas.
N42
Rinnanympärys vähän isompi ilman liivejä, mutta vaatteiden ostoa varten mitat ovat nuo.
Vierailija kirjoitti:
Leveä lantio (siis luut) on hyvin eroottinen piirre naisessa. Sinne tekee mieli upottautua. Sen sijaan lihava lantio ei ole muodokas vaan hyytelösäkki.
Pääasiassa kuitenkin pidän sievistä siroista naisista.
Meitä ei kiinnosta, älä pyri minuun uppoutumaan, pysy kaukana. Kiitos.
Itse olen aina kipuillut leveän lantioni takia. Olin lantiosta aina huomattavasti leveämpi kuin muut, silloin 90-luvun ja 00-luvun taitteessa olin kummajainen muihin verrattuna, vaikka olinkin normaalipainoinen ja lapsena jopa sairaalloisen hoikka. Lantio taisi kasvaa ihan ensin. 104cm se on ollut sitten yläasteen, jolloin 168cm pitkänä painoin 68kg. Nykyään kymmenen kiloa enemmän painoa, mutta lantio on ja pysyy leveänä.
J-Lon yläreidet ovat isommat kuin lantionluiden leveys:
https://cdn.cliqueinc.com/posts/284634/jennifer-lopez-white-leggings-28…
ja
https://i.dailymail.co.uk/1s/2021/01/15/02/38023326-9149211-Fit_and_fab…