Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: mikä teidän lantion leveys on?

Leveänlantionkriisi
15.04.2018 |

Hei! Minusta kaiken kokoiset naiset ovat kauniita, etenkin kun itsetunto on kohdillaan. Omalla kohdalla kuitenkin itsetunto on hukassa ja tuntuu, että olen hirmuinen leväperä. Lantion ympärys on 105cm, pituutta 172 cm, vyötärö 72cm ja rinta 86cm. Eli siis melkonen päärynä olen😀 kiinnostais kuitenkin tietää että mikä teidän naisten lantion leveys on, jos ympärystä ei siis mitata, vaan pelkästään leveys leveimmältä kohdalta? Haluaisin tietää, onko tosiaan näin hirmu leveä lantio vaiko iso takamus, varmaan molempia 😀 leveys itsellä siis 40 cm ilman ympärystä. kiitos jo etukäteen, jos joku vaivautuu mittailemaan, myös pituus olis kiva tietää! Ja olen siis sitä mieltä, että kaikki naiset ovat kauniita, ymmärrys siitä loppuu valitettavasti omalla kohdalla!

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

105-95-107

Vierailija
42/87 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

94-74-94, pituutta 160 cm ja inhoan vartaloani. Haluaisin olla tasapaksu pötkylä.

Lieneekö tuo lanuton leveys 45 cm tai siinä kieppeillä.

Etkö sä noilla mitoilla suht tasanen ole?

???

Tasainen? Millä tavalla? Kyllä tuo vyötärö on aika erottuva. Etenkin kun kyljelleni makoilen. Semmonen laakso vuorten välissä.

Toisaalta, olen keskellä laihdutuskuurin niin tiedä sitten mitkä ovat lopulliset mitat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon 163cm pitkä ja aika pienikokoinen, lantion leveys 34cm. Vähän päärynän vikaa itsessänikin..

Miksi alapeukkuja? Kirjoitinko huonosti, olen siis päärynähkö omiin mittoihini suhteutettuna.

Leveys 34 cm? Mikä ympärysmitta sitten on? AIka pieni lantio päärynäksi, sanoisin.

Vierailija
44/87 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiimalasin tai päärynän on kyllä hiton vaikea löytää istuvia ja kauniita vaatteita. Kaikki paidat nykyään ovat neliön mallisia, ei minkäänlaista yritystä leikata muotoon... Pitää pukeutua XL-säkkiin, että lantio ja hartiat mahtuvat, näyttää siltä ettei vyötäröä olisi ollenkaan.

Meinaat siis että ompun on helppoa löytää hyvin istuvia vaatteita? Juu ei tosiaan ole.

108/95/105

Vierailija
45/87 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan se on ompullekin hankalaa, mutta puhuinkin tuossa lähinnä omista ongelmistani.

Vierailija
46/87 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan se on ompullekin hankalaa, mutta puhuinkin tuossa lähinnä omista ongelmistani.

Kenelle nuo nykyvaatteet on sitten tehty, kun ne ei sovi tiimalasille, päärynälle eikä edes ompulle?

Vierailija
47/87 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon 163cm pitkä ja aika pienikokoinen, lantion leveys 34cm. Vähän päärynän vikaa itsessänikin..

Miksi alapeukkuja? Kirjoitinko huonosti, olen siis päärynähkö omiin mittoihini suhteutettuna.

Leveys 34 cm? Mikä ympärysmitta sitten on? AIka pieni lantio päärynäksi, sanoisin.

Ympärys on 85cm. Onhan se pieni lantio mutta rinnat on pienemmät, siksi päärynä.

Vierailija
48/87 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan mitata kun mielestäni minulla on turhan kapea lantio. 30 cm viivoin riitti peilikuvan mukaan reunasta reunaan, 31 cm sitten? Muuten 94 rinta 70 vyötärö ja 91 lantio. 164 pituus

Vierailija
49/87 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on namu naiseksi noilla mitoilla. Nam.

Vierailija
50/87 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

84-65-90, 169 cm.

Vierailija
51/87 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160cm, vyötäröni on 65cm ja lantio 90cm. Melkein samat mitat kuin edelliselläkin kommentoijalla kun minunkin rinnanympärys on 84cm!

Vierailija
52/87 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ihan turha kriiseillä, vähän vaikka reisitreeniä ja vyötäröä korostavia vaatteita niin leveä lantio näyttää upealta.

T. 5

Joo, allekirjoitan tän - mutta varauksella.

Kun olin hoikka, lantio 115cm ja siihen kapea vyötärö 70cm - näytti hyvältä, kunnon tiimalasi.

No siihen pari raskautta päälle ja aineenvaihduntahäiriö - lantio edelleen 115 mutta vyötärö 89cm - ja EI NÄYTÄ hyvälle.

Edelleen urheilen samalla lailla kuin aikaisemminkin eli 5-6 krt viikossa juoksua ja salia, mutta en vaan saa tuosta mahan alueelta mitään pois. Kun täytin 40, jotain ihmeellistä tapahtui ja kilot ei tunnu lähtevän miinuskaloreillakaan.

Leveä lantio oli ongelma oikeastaan housujen kanssa, kun vyötärö oli koko 38 ja lantio 44-46. Käytinkin yleensä hameita sillä housut oli pakko viedä ompelijalle pienennettäväksi vyötäröstä (en osaa itse mitään muotolaskoksia tmsö tehdä).

Vierailija
53/87 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantio 100cm, vyötärö 78cm, rinta 91cm. Pituus 162cm. Persjalkainen tantta.

Vierailija
54/87 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 120 cm. Luurangoilla ei muuten ole leveitä lantioita eli kyse on läskistä ja lihaksista.

Vierailija
55/87 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

122cm. Voitinko?

Vierailija
56/87 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ylipäätään aikuiseksi.

Vierailija
57/87 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiimalasin tai päärynän on kyllä hiton vaikea löytää istuvia ja kauniita vaatteita. Kaikki paidat nykyään ovat neliön mallisia, ei minkäänlaista yritystä leikata muotoon... Pitää pukeutua XL-säkkiin, että lantio ja hartiat mahtuvat, näyttää siltä ettei vyötäröä olisi ollenkaan.

Ratkaisu: vyö

Vierailija
58/87 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun levein kohta ei ole lantionluiden kohdalla, vaan pakaroiden ja yläreisien hoodeilla. Olen pitkäselkäinen, pakarat ovat alhaalla ja yläreidissä "imetysläskikertymät", jotka ilmestyivät paikalleen n. 10-vuotiaana vaikka olin muuten alipainon rajalla. Olen joskus katsonut J-Lon ja Kardashianin kuvia ja heillä on mielestäni sama ongelma kun kroppaa katsoo edestä: lantio on kurvikas, mutta sen alta lähtevät sitten muhkut reidet.

Molemmilla heistä, erityisesti J-Lolla on kuitenkin erittäin siro ja kapea sääri polvesta nilkkaan. Oma mallini jatkuu tankkerina tukeviin nilkkoihin asti :D

Vierailija
59/87 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

86 cm eli vissiin aika kapea? Farkut kokoa 25-26 tuumaa.

Vierailija
60/87 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ry 95 cm, vy 71 cm, lantio 91 cm. Olen 163 cm pitkä.