Naiset: mikä teidän lantion leveys on?
Hei! Minusta kaiken kokoiset naiset ovat kauniita, etenkin kun itsetunto on kohdillaan. Omalla kohdalla kuitenkin itsetunto on hukassa ja tuntuu, että olen hirmuinen leväperä. Lantion ympärys on 105cm, pituutta 172 cm, vyötärö 72cm ja rinta 86cm. Eli siis melkonen päärynä olen😀 kiinnostais kuitenkin tietää että mikä teidän naisten lantion leveys on, jos ympärystä ei siis mitata, vaan pelkästään leveys leveimmältä kohdalta? Haluaisin tietää, onko tosiaan näin hirmu leveä lantio vaiko iso takamus, varmaan molempia 😀 leveys itsellä siis 40 cm ilman ympärystä. kiitos jo etukäteen, jos joku vaivautuu mittailemaan, myös pituus olis kiva tietää! Ja olen siis sitä mieltä, että kaikki naiset ovat kauniita, ymmärrys siitä loppuu valitettavasti omalla kohdalla!
Kommentit (87)
Oon 163cm pitkä ja aika pienikokoinen, lantion leveys 34cm. Vähän päärynän vikaa itsessänikin..
Leveänlantionkriisi kirjoitti:
Hei! Minusta kaiken kokoiset naiset ovat kauniita, etenkin kun itsetunto on kohdillaan. Omalla kohdalla kuitenkin itsetunto on hukassa ja tuntuu, että olen hirmuinen leväperä. Lantion ympärys on 105cm, pituutta 172 cm, vyötärö 72cm ja rinta 86cm. Eli siis melkonen päärynä olen😀 kiinnostais kuitenkin tietää että mikä teidän naisten lantion leveys on, jos ympärystä ei siis mitata, vaan pelkästään leveys leveimmältä kohdalta? Haluaisin tietää, onko tosiaan näin hirmu leveä lantio vaiko iso takamus, varmaan molempia 😀 leveys itsellä siis 40 cm ilman ympärystä. kiitos jo etukäteen, jos joku vaivautuu mittailemaan, myös pituus olis kiva tietää! Ja olen siis sitä mieltä, että kaikki naiset ovat kauniita, ymmärrys siitä loppuu valitettavasti omalla kohdalla!
Mulla lantio 107 cm ja vy 79 cm. Rinnanympärys 104 cm eli olen tiimalasi. En ajattele itaeäni naisena, olen enemmän lehmä.
Mulla on noin 100cm leveä lantio ja muutenkin aika samat mitat ku sulla, pituutta 176. En näytä päärynältä tai läskiltä. Muu ruumiinrakenne vaikuttaa paljon.
Nythän vielä on nimenomaan isot perät muodissa, ikävämpää tämä olisi ollut joskus vuosituhannen alussa kun ihannenainen ei ollut lantiota tai persettä nähnytkään :D
Siis ei leveä vaan ympärysmitta 100. 😂 t. 5
Mulla on sellainen 14-vuotiaan pojan kroppa, leveät hartiat, ei tissejä, kapea lantio. Lantion leveyttä on vähän hankala mitata, mutta ehkä n. 35cm leveimmältä kohdalta. Ympärys taas 90cm. Pituus 163cm.
Kiitos vastauksista tosi paljon😊😊 ehkä se onki ihan hyvä ja normaali se oma lantio, kaikuu vaan päässä, miten teini-ikäisenä siitä leveydestä sai kuulla. Nro 5 ymmärsin kyllä😀 aika moni muuki laittanu ympärysmitan, mut jos joku haluis vielä mitata pelkän leveyden etupuolelta ilman ympärystä?🙏 Terkuin kriiseilijä
Ry: 117 cm, vy: 107 cm, ly: 105 cm Pituus 161 cm, painoa 100 kg ja aito kaljamaha
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista tosi paljon😊😊 ehkä se onki ihan hyvä ja normaali se oma lantio, kaikuu vaan päässä, miten teini-ikäisenä siitä leveydestä sai kuulla. Nro 5 ymmärsin kyllä😀 aika moni muuki laittanu ympärysmitan, mut jos joku haluis vielä mitata pelkän leveyden etupuolelta ilman ympärystä?🙏 Terkuin kriiseilijä
Mistä mihin tuo leveys mitataan? Lantioluusta lantioluuhun (ne esille kohoavat kohdat) about 30cm, housujen sivusaumasta sivusaumaan jotain 40-45.
T. 5
Vierailija kirjoitti:
Oon 163cm pitkä ja aika pienikokoinen, lantion leveys 34cm. Vähän päärynän vikaa itsessänikin..
Miksi alapeukkuja? Kirjoitinko huonosti, olen siis päärynähkö omiin mittoihini suhteutettuna.
Mutta ihan turha kriiseillä, vähän vaikka reisitreeniä ja vyötäröä korostavia vaatteita niin leveä lantio näyttää upealta.
T. 5
Ajattelin, että leveyden ilman ympärystä vois mitata leveimmältä kohdalta, eli ainaki omalla kohdalla just sieltä housujen sivusaumoista lantioluiden alapuolelta😊 ja taitaa alapeukkuja laittaa jotkut ihan summassa asiallisiin vastauksiin, alapeukku sille👎👎
Rinta 90, vyötärö 73, lantio 103, pituus 158.
94-74-94, pituutta 160 cm ja inhoan vartaloani. Haluaisin olla tasapaksu pötkylä.
Lieneekö tuo lanuton leveys 45 cm tai siinä kieppeillä.
Pituus 172, lantio 94. Pidän itseäni normimittaisena, välillä lantio näyttää leveältä, tietyissä vaatteissa.
Täällä vähän muodokkaampi mamma ;) Lantion ympärys on jotain 160cm. Olen 164cm pitkä. Vaatekokoni on 56-58 tai 6xl.
Vierailija kirjoitti:
94-74-94, pituutta 160 cm ja inhoan vartaloani. Haluaisin olla tasapaksu pötkylä.
Lieneekö tuo lanuton leveys 45 cm tai siinä kieppeillä.
Haluaisit olla tasapaksu? Ei kai... Kivempihan se on kurvikas olla.
95 cm ympärys leveinmästä kohdasta