Epäsopusuhtaiset pariskunnat
Veljeni on todella pahoin alkoholisoitunut ja jonkinlaista sekakäyttöäkin harrastaa.
Hän on syrjäytynyt yhteiskunnasta ja elää tt-tuella ja vanhempiemme avustuksilla.
Jostain kumman syystä hän on alkanut tapailla liki kymmenen vuotta nuorempaa naista, joka vaikuttaa ihan älykkäältä, opiskelee ja on vieläpä kauniskin.
En voi käsittää mitä hän näkee veljessäni, joka on kännissä kaiken lisäksi täysi moukka.
Tunnetteko te pariskuntia, joiden yhdessä oloa ette voi mitenkään käsittää?
Onko asia todellakin niin että vastakohdat täydentävät toisiaan?
Tosin kai siinäkin jossain kohdin raja menee.
Kommentit (213)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän.
Alkoholisti siskoni seurustelee liki kymmenen vuotta nuoremman kiltin ja vähän höhlän miehen kanssa.
Siskoni on tosin myös narsisti, että liekö se osasyy siihen että sai niin hyvän miehen.
minkä ikäinen siskosi on?
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmisillä on niin huono kielitaju nykyään? On adjektiivi sopusuhtainen, ja sitten on adjektiivi epäsuhtainen. Ei ole olemassa eikä tarvetta ilmaisulle epäsopusuhtainen. Mutta näin niitä vain omasta päästä keksitään, kun ei osata käyttää jo olemassa olevia sanoja.
Ei olla äidinkielen tunnilla nyt. Kyseessä on aivan mitätön pikkuvirhe, asia tulee silti selväksi. Ihme tyyppi olet kun tuosta iniset!
En ymmärrä miten Lauri Markkanen voi olla sen nykyisen tavis vaimon kanssa.
Tai hot Lauri aikoinaan Paula Vesalan.
Tai Tommi Korpela sen oopperan lihavan leidin kanssa.
Ap, jos veljesi todella saa tt-tukea ja vanhemmiltasi avustusta niin joku siinä mättää. Tt-tukea saa jos mistään muualta ei tule rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Veljeni on pitkä ja komea, on naimisissa plösön taviksen kanssa. En ymmärrä miksi. On kertonut vain, että nainen on älykäs ja ilmeisesti jonkin sortin talousnero.
Siksi koska jos ei ole miljonääri jääkiekkoilija niin pitää ottaa mitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Verna on kyllä todella tavistakin tavallisemman näkönen.. ei yhtään väriä. Jodelissa sitä ylistetään
Olen varsinainen pimpsamagneetti ja puoliso on missikisojen perintöprinsessa.
Siis toi on niin omituista. Joillakin naisilla on pakko olla jonkun sortin hoivavietti ja tarve tuntea itsensä tarpeelliseksi pelastavaksi enkeliksi. Mieheni veljen vaimon paras ystävä (ei sentään kummin kaima :)) on mitä kultaisin, kiltein, kunnollisin ja kaunein nainen. Käy töissä ja säästää, aina kohtelias ja mukava. Tunnen hänet jo vuosien takaa ja on harvinaisen tasapainoinen tyyppi. Miehensä on aivan hirveä työtä vieroksuva luuseri, ruma ja viinaan menevä tappelupukari. Huorittelee naista aina kun saa pari olutta alleen. Ovat olleet yhdessä tosi kauan ja nainen on niiiiin onnellinen.
En vaan ymmärrä. Myös miehen veljen vaimo on samaa kaliiberia kuin parhaan ystävänsä aviomies, joten ollaan tultu siihen tulokseen että jostakin syystä tämä kiltti nainen nauttii saadessaan kannatella näitä heikompia.
Mun ex:n kaveri ja sen tyttöystävä olivat epäsuhtaisia.
Mies oli itse aurinko ja adonis. Komein näkemäni mies ja hyvä puhumaan.
Tyttöystävä oli valjun näköinen hiljainen tyttö, jolla oli leuka kuin Hjalliksella.
Kysyin mieheltä viattomasti -mikä on saattanut heidät yhteen.
Mies vastasi pikkuhiprakassa -tajuttoman upea seksi
Youtuben beautyguru ja rasisti Jeffree Star ja boytoynsa Nathan Schwandt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Tommi Korpela sen oopperan lihavan leidin kanssa.Verna on kyllä todella tavistakin tavallisemman näkönen.. ei yhtään väriä. Jodelissa sitä ylistetään
Onhan se Verna ihan ok. Ehkä monet viehättyy sen luonnollisuudesta ja meikkaamattomuudesta? Minustakin kyllä tosi tavallisen näköinen, mutta niin on Laurikin. Laurissa ei muuta erikoista ole, kuin pituus.
Mitä Markkasiin tulee, niin mielestäni Laurin veli Eero Markkanen (joka on jalkapalloilija) on paremman näköinen. Hänellä on myös kauniimman näköinen tyttöystävä kuin Laurilla.
Välillä kuulee, että me oltais..
Mä olen lyhyt ja lihava ja mieheni on pitkä ja laiha. Että varsinainen Majakka ja Perävaunu. ;)
Me ollaan ihan hyvä pariskunta. Mies oli komea, sporttinen ja persaukinen, asiansa monesti ryssinyt. Tavatessakin oli luottotiedot pakkasella ja ajeli romulla. Minä taas tavallinen ylipainoinen pulleroinen, mutta minulla on hyväpalkkainen työ, hoidan raha-asiat hyvin ja asuin tavatessa kivassa omistusrivarissa, johon mies muutti. Nyt 20 vuotta myöhemmin mieskin on vanhentunut, mutta varmaan monen mielestä "yläpuolella" ulkoisesti. No, minä olen tämän talouden sielu. Miehen asiat on kunnossa, koska minä hoidan. Olen psyykannut miestä töissä ja nyt on yrittäjä, jonka yrityksen raha-asioita ja kaupankäyntiä hoidan minä sekä aikataulutan. Oman vaativan työni lisäksi. Mies monesti sanookin, että ilman minua ei olisi tätä kaikkea: lapsia, kaunista isoa kotia, hyvää autoa, hienoja matkoja ja hän kyllä mielellään tekee töitä, mutta arvostaa sitä, että minä pidän ohjaksia erityisesti raha-asioissa. Ja oikeasti olen kiva ihminenkin vielä.
Mikä loppujen lopuksi on epäsuhtainen pariskunta? Onko se että ulkonäöy, sosiaaliset statukset vai luonteet eroaa?
Vierailija kirjoitti:
Lauri ja Verna ovat kasvoiltaan molemmat ihan tavallisen suomalaisen näköisiä. Ihan ovat toistensa tasoisia ulkonäön suhteen. Ainut epäsuhta on pituudessa.
Lauri ja Paula olivat myös saman tasoisia ulkonäön suhteen. Molemmilla samanlaiset lapsekkaat pyöreät kasvot.
Samoin Tommi Korpela ja Elina Knihtilä sopivat yhteen ja ovat samantasoisia. Tommi hieman rujomman näköinen rokonarpisine kasvoineen ja Elina sitten tällainen persoonallisemman näköinen nainen, jonka ulkonäkö sopii voimakkaaseen persoonaan. Kumpikaan ei ole perinteisellä tapaa komea/kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Tommi Korpela sen oopperan lihavan leidin kanssa.Verna on kyllä todella tavistakin tavallisemman näkönen.. ei yhtään väriä. Jodelissa sitä ylistetään
Onhan se Verna ihan ok. Ehkä monet viehättyy sen luonnollisuudesta ja meikkaamattomuudesta? Minustakin kyllä tosi tavallisen näköinen, mutta niin on Laurikin. Laurissa ei muuta erikoista ole, kuin pituus.
Mitä Markkasiin tulee, niin mielestäni Laurin veli Eero Markkanen (joka on jalkapalloilija) on paremman näköinen. Hänellä on myös kauniimman näköinen tyttöystävä kuin Laurilla.
Yy, ei. Jyräleuka. Näyttää omahyväiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään tämä Eero on komeampi kuin Lauri. Lauri on mielestäni vielä vähän lapsen näköinen kiharine hiuksineen. Mistäs tämän Eero Markkasen tyttöystävän näkee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laurillakin on samalainen jykevä leuka, taitaa olla geeneissä. Mutta kyllä mielestäni Eero näistä veljeksistä se komeampi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laurillakin on samalainen jykevä leuka, taitaa olla geeneissä. Mutta kyllä mielestäni Eero näistä veljeksistä se komeampi on.
No ei todellakaan.
Eeron pää näyttää litistyneeltä, jossa on kaikki kasvonpiirteet "supussa". Huuletkin pelkät viivat. Ja tuo järkäleleuka...
https://www.palloliitto.fi/eero-markkanen
Laurilla on avoimemman näköiset kasvot. Ja sopusuhtaisemmat kasvonpiirteet kauttaaltaan.
https://herosports.com/news/behold-versatility-arizona-lauri-markkanen
Miten ihmisillä on niin huono kielitaju nykyään? On adjektiivi sopusuhtainen, ja sitten on adjektiivi epäsuhtainen. Ei ole olemassa eikä tarvetta ilmaisulle epäsopusuhtainen. Mutta näin niitä vain omasta päästä keksitään, kun ei osata käyttää jo olemassa olevia sanoja.