Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä mahtaa tuntua miehestä, jolla on jossain avioton lapsi, johon ei pidä yhteyttä?

Vierailija
15.04.2018 |

Sanoutunut irti lapsen äidistä ja lapsesta. Ovatko he täysin tunteettomia eivätkä välitä lainkaan, ovat vain tyytyväisiä kun ei tarvitse olla tekemisissä?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on lapsi, jota ei ole koskaan nähnyt, mutta tietää hänen olemassaolostaan ja haluaisi tutustua häneen. Poika on nyt 14v. Hänen äitinsä ei halunnut aikoinaan miestäni lapsen elämäänsä, koska oli parisuhteessa toisen miehen kans ja on edelleen. Nainen käytti miestäni vain siitossonnina.

Vierailija
62/68 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on lapsi, jota ei ole koskaan nähnyt, mutta tietää hänen olemassaolostaan ja haluaisi tutustua häneen. Poika on nyt 14v. Hänen äitinsä ei halunnut aikoinaan miestäni lapsen elämäänsä, koska oli parisuhteessa toisen miehen kans ja on edelleen. Nainen käytti miestäni vain siitossonnina.

Eikö hän saanut oman miehensä kanssa lapsia kun käytti miestäsi siitossonnina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on isä, joka on kyllä halunnut perhettä siinä missä äitikin. Olen itsekin kuullut, kun isä on sanonut haluavansa minulle pikkusisaruksen. Oli ihan hyvä isä vuosia, mutta eron myötä ei ole ollut missään tekemisissä. En tiedä, ajatteleeko minua vai ei. 

Haluan ajatella sitä, mitä joku aiemminkin kirjoitti, että on ahtaalla itsensä kanssa ja henkisissä vaikeuksissa. Pahemmalta tuntuisi se vaihtoehto, että hän olisi vain tunteeton kusipää. 

Lähes sama tilanne kävi itselleni, tosin isä oli isä siihen asti kunnes meni uusiin naimisiin ja sai uusia lapsia, sen jälkeen meidät aikalailla hylätiin. Ei edes ole tekemisissä lapsenlapsiensa kanssa.

Vierailija
64/68 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Vierailija
65/68 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Kurjaa

Vierailija
66/68 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää joutaa romukoppaan nää naiset jotka tahallaan hankkiutuvat raskaaksi toisen miehelle. Kotkan kynsillä repivät kondomin rikki. Tsadaa! Kukaan älkö yhteyttä ottako minuun tuollasessa asiassa. Ei kiinnosta. Kasvattakoon lehtolapsensa itse.

Vierailija
67/68 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on avioton lapsi jota en ole koskaan tavannut. Pari ekaa vuotta tuntui todella pahalta, olin 20v. Tämän jälkeen asia unohtui, mutta toisinaan tulee mieleen. Jättänyt varmasti jälkiä ja ahdistusta ja masennusta. En ole virallisesti isä, mutta minulle ilmoitettiin asiasta puhelimella, joten asia ei ole edes varmaa. En myöskään ole elatusvelvollinen.

Sitähän sää kysyit.

Täällä aika sama kuvio, paitsi että olin 17v.

Todella pitkään lapsiasia oli niin vereslihalla, että myöhempi jälkikasvu joka on omissa nimissä tuli tehtyä vasta vuosikymmeniä myöhemmin.

Vierailija
68/68 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kun ei ne äidit aina niin syyttömiä siihen tilanteeseen ole, vaikka muuta tahtovat väittää.