Onko äänimalja rentoutus huuhaata?
Facebookissa mainostetaan toistuvasti sitä. Kukaan kokeillut?
Kommentit (10)
Ei se oo, se on ihan tutkittua faktaa että tietyt äänitaajuudet vaikuttaa meihin.
Netissä on esim sellasia pätkiä missä pieni vauva huutaa ja rääkyy ja itkee, sit joku kerran napauttaa sellaseen maljaan niin se vauva hiljentyy samantien ja rentoutuu
Vierailija kirjoitti:
Ei se oo, se on ihan tutkittua faktaa että tietyt äänitaajuudet vaikuttaa meihin.
Netissä on esim sellasia pätkiä missä pieni vauva huutaa ja rääkyy ja itkee, sit joku kerran napauttaa sellaseen maljaan niin se vauva hiljentyy samantien ja rentoutuu
Jos se olisi rentoutunut täysin niin sillä olisi tullut savet housuun niinkuin mun mummolla joka kolautti arabian vaasin tiskialtaan reunaan.
Olen kokeillut. Voi varmaan soveltua jollekin, minulle ei. Enemmän oli vaivaantunut olo kuin rentoutunut, puhumattakaan että olisi jotain parantanut, esim niskajännityksen, pääsäryn tms.
Netissä on kaikenlaisia pätkiä, kirjoitti joku tuossa edellä. Totta, on kaikenlaisia pätkiä mutta ihan kaikkea ei ole syytä uskoa.
Kokeilusta ei tässä haittaa ole varmaankaan, ellei maksua lasketa semmoiseksi.
Tosiaan minua ei vakuuttanut. Vaikka akupunktiosta chi kungiin kaikkea harrastankin.
Vierailija kirjoitti:
Fatkittua tutkaa.
Vierailija kirjoitti:
Se vauva vaan suuntaa huomion muualle.
Se selviää kokeilemalla. Kotiin malja ja kapula. Muutaman kerran vetele. OHM äänimalja vaikka ja metalli. Jos energia nousee tai muu, hyvä juttu.
Olen kokeillut ja tallentanut sentyyppistä musiikkia sentyyppiselle soittolistalle. Toimii. Ja toimii niin että kuuntelee taustalta pidemmän aikaa, kun on kotona ja samalla tekee jotain muutakin välissä. :) Löytyy videoita jotka kestävät 10 h putkeen.
Äänirauta on myös. Sillä voi puhdistella vaikka silmälasien taajuutta luonnollisemmaksi, jos siihen uskoo. Tai muut kehon värähtelyt tai esineet, tila. Energiakenttä ja aurakenttä kaipaa silti joskus tietyn puhdistuksen suihkusta tai muualta. Joillakin on seleniitti tai joku oma tekniikka.
Määrittele huuhaa?
Onko klassisen musiikin konsertti huuhaata? Tai hieronta? Kosmetologilla käynti?
Sanoisin, että on samalla tavalla huuhaata kuin nuo edellä mainitut. Toisaalta on kyllä rentouttavaa ja mukavaa.