Onko muita, jotka koukussa chatteihin?
Olen ihan tavallinen nelikymppinen perheenäiti, jonka mies on paljon poissa kotoa töiden vuoksi. Kävin muutama viikko sitten ekaa kertaa chatissa (joskus parikymppisenä chattaillut, mutta se oli silloin vielä ihan erilaista) ja siitä lähtien olen ollut koukussa. Olen pitkään ollut turhautunut seksielämään mieheni kanssa, se on nopeaa ja mielikuvituksetonta eikä edes aikaa seksille tunnu löytyvän. Kuitenkin rakastan häntä ja haluan pysyä yhdessä, uskon että asiat voivat muuttua kunhan nämä ruuhkavuodet helpottavat.
Käyn ulkomaisilla adult chat -sivuilla, osaan englantia sen verran että keskustelu amerikkalaisten, australialaisten yms. miesten kanssa sujuu ongelmitta. En halua suomalaisten kanssa, koska en halua yhteisen fantasioinnin johtavan mihinkään salasuhteeseen ja itseni tuntien näin voisi hyvinkin käydä jos kovasti ihastuisin. Kaukana olevat miehet siis ovat tässä suhteessa turvallisempi vaihtoehto :) Erityisesti tykkään role play -saiteista, joissa voidaan keksiä ihan minkälainen tarina tahansa ja asettua rooleihin. Monet miehet ovat tosi taitavia kirjoittajia ja itse kiihotun eniten juuri tarinoista ja sanoista, visuaalinen puoli ei ole niin tärkeä. Kameraseksiä en ole harrastanut eikä se kiinnosta. Joskus olen vastavuoroisesti lähettänyt kuvan pillustani tms., miehille ne kuvat tuntuvat olevan tärkeämpiä.
Onko täällä muita, jotka käyvät chateissa? Mieheni tietää "harrastuksestani" mutta ei varmaan aavistakaan sitä, kuinka tärkeää se on minulle. Jonkunlainen henkireikä tämän arjen keskellä. Ja tietysti olen ihastunutkin joihinkin chattituttavuuksiin, mutta onneksi he asuvat maapallon toisella puolella, joten ihastus on melko vaaratonta...
Kommentit (43)
Riippuu naisesta. Kyllä minä haluan mennä suoraan asiaan. :D N
naiset kummia kun ei saa kysyä intiimejä heti kun siihen kuitenki molemmilla tähtäin, miksi ensi pitää pelleillä muuta kun kuitenki haluttaa ja tekis mieli kosketella jo