Onko muita, jotka koukussa chatteihin?
Olen ihan tavallinen nelikymppinen perheenäiti, jonka mies on paljon poissa kotoa töiden vuoksi. Kävin muutama viikko sitten ekaa kertaa chatissa (joskus parikymppisenä chattaillut, mutta se oli silloin vielä ihan erilaista) ja siitä lähtien olen ollut koukussa. Olen pitkään ollut turhautunut seksielämään mieheni kanssa, se on nopeaa ja mielikuvituksetonta eikä edes aikaa seksille tunnu löytyvän. Kuitenkin rakastan häntä ja haluan pysyä yhdessä, uskon että asiat voivat muuttua kunhan nämä ruuhkavuodet helpottavat.
Käyn ulkomaisilla adult chat -sivuilla, osaan englantia sen verran että keskustelu amerikkalaisten, australialaisten yms. miesten kanssa sujuu ongelmitta. En halua suomalaisten kanssa, koska en halua yhteisen fantasioinnin johtavan mihinkään salasuhteeseen ja itseni tuntien näin voisi hyvinkin käydä jos kovasti ihastuisin. Kaukana olevat miehet siis ovat tässä suhteessa turvallisempi vaihtoehto :) Erityisesti tykkään role play -saiteista, joissa voidaan keksiä ihan minkälainen tarina tahansa ja asettua rooleihin. Monet miehet ovat tosi taitavia kirjoittajia ja itse kiihotun eniten juuri tarinoista ja sanoista, visuaalinen puoli ei ole niin tärkeä. Kameraseksiä en ole harrastanut eikä se kiinnosta. Joskus olen vastavuoroisesti lähettänyt kuvan pillustani tms., miehille ne kuvat tuntuvat olevan tärkeämpiä.
Onko täällä muita, jotka käyvät chateissa? Mieheni tietää "harrastuksestani" mutta ei varmaan aavistakaan sitä, kuinka tärkeää se on minulle. Jonkunlainen henkireikä tämän arjen keskellä. Ja tietysti olen ihastunutkin joihinkin chattituttavuuksiin, mutta onneksi he asuvat maapallon toisella puolella, joten ihastus on melko vaaratonta...
Kommentit (43)
En ole koskaan löytänyt hyvää chattisaittia. En sitten ole jaksanut enää edes etsiä. N
Hmm, koukussa? no ehkä noin voi sanoa.. :D
Kolme vakituista, joiden kanssa on nyt anonyymiä sähköpostittelua..
Chateissa on omat rajoitteensa ja nykyisin toimiva ano sp. on helppo luoda.
Kahdella hyvin samanlainen tilanne kuin sinulla ap ja sitten yksi iäkkäämpi (kuuma) "vanhapiika"
Itsellä ei ole ollut alunperinkään tarkoitus tavata ketään heistä, eikä rakastua tms.
En tiedä heidän asuinpaikkakuntaansa, eivätkä he minun, emme niitä toisiltamme kysele.
Kirjoittelu on ollut todella kiihottavaa ja estotonta, kuvia ja videoita on vaihdeltu silloin tällöin (ja minulta myös joitain tuhmia novelleja heille)
Siis pientä virkistävää ja tuhmaa vipinää.. ;) Mmm!
Mitään velvoitteita tai painostusta ei mihinkään suuntaan, vain ehkä se, että jos lopettaa kirjoittelun vinkkaa siitä, eikä katoa vain yhtäkkiä.. (kertoo varmaan miten odotettuja viestit aina on) ;)
Minäkin olen naimisissa, mutta puolisoa ei seksi kiinnosta.
Mitä ap sanot?
Mystinen mies kirjoitti:
Hmm, koukussa? no ehkä noin voi sanoa.. :D
Kolme vakituista, joiden kanssa on nyt anonyymiä sähköpostittelua..
Chateissa on omat rajoitteensa ja nykyisin toimiva ano sp. on helppo luoda.
Kahdella hyvin samanlainen tilanne kuin sinulla ap ja sitten yksi iäkkäämpi (kuuma) "vanhapiika"
Itsellä ei ole ollut alunperinkään tarkoitus tavata ketään heistä, eikä rakastua tms.
En tiedä heidän asuinpaikkakuntaansa, eivätkä he minun, emme niitä toisiltamme kysele.
Kirjoittelu on ollut todella kiihottavaa ja estotonta, kuvia ja videoita on vaihdeltu silloin tällöin (ja minulta myös joitain tuhmia novelleja heille)
Siis pientä virkistävää ja tuhmaa vipinää.. ;) Mmm!
Mitään velvoitteita tai painostusta ei mihinkään suuntaan, vain ehkä se, että jos lopettaa kirjoittelun vinkkaa siitä, eikä katoa vain yhtäkkiä.. (kertoo varmaan miten odotettuja viestit aina on) ;)
Minäkin olen naimisissa, mutta puolisoa ei seksi kiinnosta.
Mitä ap sanot?
Siis he ovat ihan suomalaisia? Näytättekö kasvonne? Minua jotenkin pelottaisi, että minut tunnistettaisiin. Vaikka onhan täällä Suomessakin ihmisiä vaikka kuinka, joten ei kai ole todennäköistä, että chattituttu olisi juuri samassa työpaikassa tms.. :) Ja pelkään myös sitä, että ihastuisin liikaakin, en ole harrastanut mitään yhden yön -juttuja koskaan, olen aina enemmänkin tunteella mukana. Ja mikäs enemmän nostattaa tunteita kuin seksijutut.
AP
Innostuin minäkin kokeilemaan kansainvälistä chättiä. Ensimmäinen chatroom yritti käyttää Flash-playeria jonka olen bannannut koneestani koska siinä on (turvallisuus)reikiä enemmän kuin sveitsiläisessä juustossa. Seuraava yritti asentaa jotakin applikaatiota koneelleni. Varmaan virustutkaa joo...
Taidan pysyä Suoli24-palvelussa vaikka ärsyttävä sekin on.
terv. DI (CS)
Kiitti kun vastasit! :)
Ihan ovat tavallisia suomalaisia työssä käyviä naisia ovat. :D Paitsi hän, iäkkäämpi jo eläkkeellä.
Ei tietenkään näytetä kasvoja, en itsekään halua tulla tunnistetuksi ja kunnioitan myös muilla samaa.
En ole harrastanut yhdenyön -juttuja koskaan itsekään. Olen kanssa niin tunteellinen siili, ettei varmaan minulta onnistuisikaan..
Minusta on vain tosi piristävää (ja kiihottavaa) kun saa vapautuneesti jutella seksiasioista vastakkaisen sukupuolen kanssa ja saa hyväksyviä kommentteja.
On myös mukava ilahduttaa naista myös omalla kommentillaan, koska olen huomannut, että ainakin suomalaiset naiset ovat ihan liian vähätteleviä itsensä ja haluttavuutensa suhteen miesten silmissä.
Fantasia on minun juttu. Seksuaalisuus on isolta osin tapahtumia aivoissa. On ihanaa kuvitella että tämä ja tuo tapahtuisi oikeasti, mutta näissä täytyy pitää tiukasti mielessä todellisuuden ja fantasian raja, ettei löydä itseään haahuilemassa kuuta taivaalta, jos ymmärrät mitä tarkoitan.. Todellisuus on tylsempää, kuin mitä usein kuvitellaan. :D
Joku tiukkapipo tietenkin tuomitsee tämän pettämisenä, mutta pitäisikö olla vain kiltisti ja kärsiä, jos parin kanssa ei ole mitään..?
Onko keneltäkään pois jos vähän fantasioi jonkun kanssa tuhmia ja molemmat saa siitä iloa?
Niin, minunkin mielestäni chattaily on kuitenkin pettämisskaalan lievimmässä päässä, varsinkin kun se ei koskaan muutu todeksi. Pikemminkin siitä voi saada lisää potkua omaan eroottisuuteen ja parisuhteen seksielämään. Itsekin olisin joskus tuominnut tämän tiukasti mutta kummasti iän myötä asioista alkaa ajatella vähemmän mustavalkoisesti, kun elämänkokemukset karttuvat.
Kävin kurkkaamassa Suomi24 chattia ulkopuolelta mutta en vielä tehnyt itselleni tunnuksia. Ehkä siellä vielä tapaamme, Mystinen mies ;)
AP
Hei, jos viitsitte niin kertoisitteko, missä chattaatte. Erityisesti naiset. Minä oon tehnyt tätä nuoresta pitäen. Herkku.net on yksi chateista. Randomia olen myös käyttänyt mutta osa porukasta liian nuorta mulle.
Vierailija kirjoitti:
Niin, minunkin mielestäni chattaily on kuitenkin pettämisskaalan lievimmässä päässä, varsinkin kun se ei koskaan muutu todeksi. Pikemminkin siitä voi saada lisää potkua omaan eroottisuuteen ja parisuhteen seksielämään. Itsekin olisin joskus tuominnut tämän tiukasti mutta kummasti iän myötä asioista alkaa ajatella vähemmän mustavalkoisesti, kun elämänkokemukset karttuvat.
Kävin kurkkaamassa Suomi24 chattia ulkopuolelta mutta en vielä tehnyt itselleni tunnuksia. Ehkä siellä vielä tapaamme, Mystinen mies ;)
AP
Samaa mieltä, voi verrata minusta harmittomaan flirttailuun.. Antaa hyvän mielen ja saa tuntea itsensä halutuksi. Allekirjoitan myös, mitä sanot tuosta vaikutuksesta eroottisuuteen ja parisuhteen ilotteluihin.
Itselläkin jo sen verran kokemusta, että elämän realiteetit ovat selkeämpiä, aina mustavalkoisesti ajatellen voi jäädä monet upeat asiat kokematta. <3
Koetan tehdä tuonne myös tällä nikillä tunnukset.
Toivottavasti tapaamme siellä, tai muitakin paikkoja on!
ps. laitetaanko tähän ketjuun viestiä, myös jos emme törmää, etsitään sitten toinen reitti..
Kiinnostat.. ;)
Mystinen mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Samaa mieltä, voi verrata minusta harmittomaan flirttailuun.. Antaa hyvän mielen ja saa tuntea itsensä halutuksi. Allekirjoitan myös, mitä sanot tuosta vaikutuksesta eroottisuuteen ja parisuhteen ilotteluihin.
Itselläkin jo sen verran kokemusta, että elämän realiteetit ovat selkeämpiä, aina mustavalkoisesti ajatellen voi jäädä monet upeat asiat kokematta. <3
Koetan tehdä tuonne myös tällä nikillä tunnukset.
Toivottavasti tapaamme siellä, tai muitakin paikkoja on!
ps. laitetaanko tähän ketjuun viestiä, myös jos emme törmää, etsitään sitten toinen reitti..
Kiinnostat.. ;)
No niin, olipa varattu tuo tunnus. Olen siellä nyt siis : Mystisinmies :D
Nähtävästi kyseessä suomi24 ja Sex bar?
Kiva keskustelu- tai chat-seura naisen kanssa mielessä. : )
t. fwb_suhde
Olen nelikymppinen mies ja olen kirjoitellut chatteihin, mutta on vaikeaa löytää oikein mukavaa chattiseuraa . Jotenkin tuntuu, että chat on täynnä trollaavia teinipoikia.
Olen kirjoitellut vuosia sitten seksiviestejä parille naiselle, enkä pitänyt sitä millään tapaa pettämisenä, kun en koskaan edes nähnyt näitä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen mies ja olen kirjoitellut chatteihin, mutta on vaikeaa löytää oikein mukavaa chattiseuraa . Jotenkin tuntuu, että chat on täynnä trollaavia teinipoikia.
Olen kirjoitellut vuosia sitten seksiviestejä parille naiselle, enkä pitänyt sitä millään tapaa pettämisenä, kun en koskaan edes nähnyt näitä naisia.
Jos salaat asian puolisoltasi, se on pettämistä. Lievää, mutta kuitenkin.
Ok, koitan tänään tai huomenna ehtiä tehdä tunnuksen Suomi24:n chattiin.
Mitä muita hyviä suomalaisia chattipaikkoja on? Haluaisin tosiaankin suht ikäistäni chattiseuraa, ei mitään teinejä :)
AP
Vierailija kirjoitti:
Ok, koitan tänään tai huomenna ehtiä tehdä tunnuksen Suomi24:n chattiin.
Mitä muita hyviä suomalaisia chattipaikkoja on? Haluaisin tosiaankin suht ikäistäni chattiseuraa, ei mitään teinejä :)
AP
Etsin itse samanlaisia paikkoja. Toivottavasti törmäillään!
Oijoi, ompa sekavan näköinen paikka tuo 24 chatti mitenkähän tuolta mahtaa ketään löytää.. Oisko sinun AP mahdollista laittaa minulle viesti siellä? Annan sinulle sitten sieltä osoitteen, jossa voitais chattailla rauhassa ilman ruuhkia, jos kiinnostaa? 😊 siis Mystisinmies siellä..
Mystinen mies kirjoitti:
Oijoi, ompa sekavan näköinen paikka tuo 24 chatti mitenkähän tuolta mahtaa ketään löytää.. Oisko sinun AP mahdollista laittaa minulle viesti siellä? Annan sinulle sitten sieltä osoitteen, jossa voitais chattailla rauhassa ilman ruuhkia, jos kiinnostaa? 😊 siis Mystisinmies siellä..
On kyllä sekavan näköinen paikka. Tuo näissä suomalaissa chateissa on niin surkeaa, että käyttömukavuus ja ulkoasu ovat suoraan jostain 20 vuoden takaa :D
Rekisteröidyin ja olen siellä Prey. Ja paikka siis se Sex Bar (äh, mikä nimi :D).
AP
Vierailija kirjoitti:
Mystinen mies kirjoitti:
On kyllä sekavan näköinen paikka. Tuo näissä suomalaissa chateissa on niin surkeaa, että käyttömukavuus ja ulkoasu ovat suoraan jostain 20 vuoden takaa :D
Rekisteröidyin ja olen siellä Prey. Ja paikka siis se Sex Bar (äh, mikä nimi :D).
AP
Aivan toivotonta! Näin kyllä, että olit "prey" käynyt siellä.. sitten taas yritin SexBar 1 uudestaan..täynnä...täynnä..täynnä. Menin Bar 2 ja pölhötin siellä yksinään kauan, ei ristin sielua.. :D :D
koetin laittaa viestin suomi24 kautta.. sp ei toimi.. voi vi..eteri. Ehkä vielä chattailemme.. joskus..ehkä... miten muuten savumerkein viestitään.. Hei baby..
Jos Sex Bar on täynnä tai paljon vilskettä niin vaihtoehdoksi Esx Bar 2 tai jopa Kinky Bar jos muittenkin seuraa tykätään kattella. : )
fwb_suhde
Mystinen mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mystinen mies kirjoitti:
AP
Aivan toivotonta! Näin kyllä, että olit "prey" käynyt siellä.. sitten taas yritin SexBar 1 uudestaan..täynnä...täynnä..täynnä. Menin Bar 2 ja pölhötin siellä yksinään kauan, ei ristin sielua.. :D :D
koetin laittaa viestin suomi24 kautta.. sp ei toimi.. voi vi..eteri. Ehkä vielä chattailemme.. joskus..ehkä... miten muuten savumerkein viestitään.. Hei baby..
Rauhoitu nyt, aikuinen mies. Get a life....
Olin teini-ikäisenä. Muistan hyvin yhden tytön, jonka kanssa ajatukset menivät hyvin yhteen ja seksi olisi varmasti ollut kuumaa kasvotustenkin.