Haluaisin farkkutakin, millainen olisi hyvännäköinen?
Mulla ei ole ikinä farkkutakkia ollut, ja nyt auringon myötä iskenyt mieliteko..
Kommentit (16)
No mistä ihmeestä täällä voidaan tietää, mikä sinun päälläsi näyttää hyvältä?
Niiin no...kuten sanoin niin en ole koskaan farkkutakkia omistanut, en edes teininä. Eli en tiennytkään, että niitä on jotenkin niiiiiin erilaisia saati mallisia, että niiden mukaan hankittava, kuulostaa rasittavalle..
Väri on selvä eli ei saa olla valkoinen eikä ihan vaaleansininen myöskään tumman tummaa denimiä, yök!
Ap
Minusta farkkutakki ei ikinä istu hyvin päällä. Sitten ne on napitettavia ja sekin on hankalaa. Sellainen kokemus minulla.
Tottakai ne on napitettavia, mutta eihän sitä useinkaan edes pidetä kiinni napitettuna!?!
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ne on napitettavia, mutta eihän sitä useinkaan edes pidetä kiinni napitettuna!?!
Totta!
Semmonen mitä ne spurgut käyttää on aika cool!
Vierailija kirjoitti:
Joo, sellainen 80-luvulla valmistettu, haalistunut jossa on viiniläikkiä. Sellainen päälle, niin sopii katukuvaan.
Mulla on kaulukseton malli jossa vähän stretchiä, on mukava päällä!
Perus Leviksen farkkutakki on ajaton, löytyy muutamassa eri sävyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, sellainen 80-luvulla valmistettu, haalistunut jossa on viiniläikkiä. Sellainen päälle, niin sopii katukuvaan.
Niinhän sitä sanotaan, että jos haluaa olla muodin etulinjassa, kannattaa ottaa mallia spurguista.
Klassinen malli on paras, se sopii moneen menoon. Jopa värivaihtoehtoja on paljon. Ei ole pakko valita sinistä, voi heittäytyä villiksi ja valita vaikka monivärisen.
Pliis, odota että ne tulee taas edes muotiin. Jooko.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Pliis, odota että ne tulee taas edes muotiin. Jooko.
Sinkkumies
Ovatko ne menneet jossain vaiheessa pois muodista?
Nosto.