Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pihin kanssa kevätmessuilla

14.04.2018 |

Kävin pihin tuttavani kanssa kevät messuilla. 5 tuntia vinkumista ja valitusta kuinka kallista kaikki on. Sitten kaivetaan jossakin nurkassa eväät kananmunaa, mehua ja leipää. Ja jatketaan marinaa kun ei ole kunnon evästely paikkoja.
Voi luoja oli tuon ihmisen kanssa viimeinen kerta yhtään missään.
Sori oli pakko avautua

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mita rakastan kirjoitti:

Kävin pihin tuttavani kanssa kevät messuilla. 5 tuntia vinkumista ja valitusta kuinka kallista kaikki on. Sitten kaivetaan jossakin nurkassa eväät kananmunaa, mehua ja leipää. Ja jatketaan marinaa kun ei ole kunnon evästely paikkoja.

Sori oli pakko avautua

Oliko tuonut suolaa ja pippuria? Ilman niita kananmuna ei mene alas.

Vierailija
42/105 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet nyt kokemusta rikkaampi.

Sorry, mutta nauroin tuossa kananmuna-kohtauksessa: kaverisi on kuin muisto menneiltä ajoilta esim. junassa tai heinäpellon laidalta, kun eväänä juurikin oli keitettyjä munia ja ruisleipää.

Mulla oli kerran junassa evästä oikein voipaperissa.

Puukko puuttui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/105 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori oli pakko avautua

Oliko tuonut suolaa ja pippuria? Ilman niita kananmuna ei mene alas.

Ei ollut mausteita.

Vierailija
44/105 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:n kaverilla velaksi ostetut talo, mökki ja auto, joista on maksettavaa vielä toiset 25 vuotta...??

Vierailija
45/105 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko oot saanu lääkityksen kohdilleen?

Vierailija
46/105 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei enää varaa mennä messuille. 20 lipusta liikaa.

Jos olis vapari tai alennuslippu, niin olis eri juttu.

Ei kyll olis varmaan rahaa sieltä sit mitään ostakaan...

Mutta olis ihana käydä muuten katsomassa vinkkejä, jotka vois itse toteuttaa sit halvemmalla....

Vierailija
47/105 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä jos harvoin käy missään, saattaa messujen kohokohta olla hyvät kahvit kaikessa rauhassa kahvilapöydässä. Minulla ainakin.

Vierailija
48/105 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tuttavan köyhäily on pelkästään järkevää, mikäli hän todella on köyhä. Jos hän taas on suhteellisen varakas, niin sairastahan tuollainen käytös on. Vastaavia varakkaita henkilöitä löytyy entisestä tuttavapiiristäni (entisestä siksi, ettei tuollaista sekopäisyyttä jaksa kukaan normaali ihminen kauaa katsella ja kuunnella). Kun kuuntelee tuhansia euroja kuussa tienaavalta henkilöltä puolen tunnin monologia siitä, kuinka jollakin uskomattoman hankalla tempulla pystyy säästämään jopa 5 euroa vuositasolla, alkaa kovapintaisemmallekin riittää.

49/105 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap:n kaverilla velaksi ostetut talo, mökki ja auto, joista on maksettavaa vielä toiset 25 vuotta...??

On velaton auto ja talo ei mökkiä lainkaan

50/105 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko oot saanu lääkityksen kohdilleen?

En käytä mitään lääkkeitä enkä tule ikinä käyttämään vaikka niitä onkin liuta määrättynä. Nehän on hirveää myrkkyä kaikki

51/105 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tuttavan köyhäily on pelkästään järkevää, mikäli hän todella on köyhä. Jos hän taas on suhteellisen varakas, niin sairastahan tuollainen käytös on. Vastaavia varakkaita henkilöitä löytyy entisestä tuttavapiiristäni (entisestä siksi, ettei tuollaista sekopäisyyttä jaksa kukaan normaali ihminen kauaa katsella ja kuunnella). Kun kuuntelee tuhansia euroja kuussa tienaavalta henkilöltä puolen tunnin monologia siitä, kuinka jollakin uskomattoman hankalla tempulla pystyy säästämään jopa 5 euroa vuositasolla, alkaa kovapintaisemmallekin riittää.

Tuttava ei ole köyhä eikä hänellä ole velkaa. Saarnaa tulee siitä miten säästää 2e kun tu omat eväät eikä osta niitä

Vierailija
52/105 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytöntä taas, kettuillaan kun joku ei halua törsätä. Käytä omat rahat miten tykkäät mutta älä keuhkoa muille jos eivät tahdo. Onko elämänsisältö jäänyt vaillinaiseksi kun pitää kuluttamalla sitä parantaa? Keskittyisit sisäisen maailmasi kehittämiseen. Ja syö oikeesti ne lääkkeet, ei niitä määrätä tosta noin vaan ja juttus läpi palstan on tosi sairaita, tää oli kevyemmästä päästä.

53/105 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan älytöntä taas, kettuillaan kun joku ei halua törsätä. Käytä omat rahat miten tykkäät mutta älä keuhkoa muille jos eivät tahdo. Onko elämänsisältö jäänyt vaillinaiseksi kun pitää kuluttamalla sitä parantaa? Keskittyisit sisäisen maailmasi kehittämiseen. Ja syö oikeesti ne lääkkeet, ei niitä määrätä tosta noin vaan ja juttus läpi palstan on tosi sairaita, tää oli kevyemmästä päästä.

Kuluttamattomuudesta seuraa pidemmän päälle taloudelle ongelmia että sillain. Mitään sisäisyä mailmaa ei ole olemassakaan. Kilpirauhaslääkkeet ovat myrkkyjä täynnä samoin mieliala lääkkeet. Niitä ei kuulu todellakaan yhdenkään ihmisen syödä. Niitä määrätään ainoastaan siksi että lääkärit pysyy provikoissaan

Vierailija
54/105 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaverini kanssa USA:ssa ja hän laittoi minut maksamaan tippinsä aivan kun en muka huomaisi. Lopulta sanoinkin hänelle, että minun ruokani maksoivat määrän x, mutta hän kiven kovaa väitti ruokansa maksaneen määrän y, vaikka minulla oli kädessä kuitti, josta näin, ettei se pidä paikkaansa. Hän valehteli minulle päin naamaa noin viiden dollarin tähden. Aivan käsittämätön mielensairaus.

Muutenkin hän kohteli minua alentavasti ja oli täydellisen itsekäs koko matkan ajan. Olin niin pöyristynyt, etten saanut sanaa suustani.

Nyt mietin, pitäisikö minun laittaa hänelle asiallinen viesti, että näin ei voi jatkua vai vain ignoorata kokonaan. Meni täydellisesti maku koko ihmiseen. Kyseessä on hyvätuloinen mies.

Toinen hauska anekdootti: matkan aikana oli naistenpäivä. Kerroin hänelle, että ostin kuriiripalveluna kukkia puolisolleni, kun en kerran ollut naistenpäivän aikana paikalla ja se on hänelle tärkeä päivä. Matkaseurani ensimmäinen kommentti: kai pistit hänet maksamaan ne?

Vittu mikä jätkä. Olin koko matkan lähinnä hiljaa, koska minulla ei ollut mitään sanottavaa tuollaiselle ihmiselle.

55/105 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kaverini kanssa USA:ssa ja hän laittoi minut maksamaan tippinsä aivan kun en muka huomaisi. Lopulta sanoinkin hänelle, että minun ruokani maksoivat määrän x, mutta hän kiven kovaa väitti ruokansa maksaneen määrän y, vaikka minulla oli kädessä kuitti, josta näin, ettei se pidä paikkaansa. Hän valehteli minulle päin naamaa noin viiden dollarin tähden. Aivan käsittämätön mielensairaus.

Muutenkin hän kohteli minua alentavasti ja oli täydellisen itsekäs koko matkan ajan. Olin niin pöyristynyt, etten saanut sanaa suustani.

Nyt mietin, pitäisikö minun laittaa hänelle asiallinen viesti, että näin ei voi jatkua vai vain ignoorata kokonaan. Meni täydellisesti maku koko ihmiseen. Kyseessä on hyvätuloinen mies.

Toinen hauska anekdootti: matkan aikana oli naistenpäivä. Kerroin hänelle, että ostin kuriiripalveluna kukkia puolisolleni, kun en kerran ollut naistenpäivän aikana paikalla ja se on hänelle tärkeä päivä. Matkaseurani ensimmäinen kommentti: kai pistit hänet maksamaan ne?

Vittu mikä jätkä. Olin koko matkan lähinnä hiljaa, koska minulla ei ollut mitään sanottavaa tuollaiselle ihmiselle.

Ei kannata olla tuollaisen ihmisen kanssa missään tekemisiissä. Kohta huomaat että olet ilmainen lemmikin vahti jne

Vierailija
56/105 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuluttamattomuudesta seuraa pidemmän päälle taloudelle ongelmia että sillain. Mitään sisäisyä mailmaa ei ole olemassakaan. Kilpirauhaslääkkeet ovat myrkkyjä täynnä samoin mieliala lääkkeet. Niitä ei kuulu todellakaan yhdenkään ihmisen syödä. Niitä määrätään ainoastaan siksi että lääkärit pysyy provikoissaan

Ach, vielä vainoharhainen salaliittoteorioitsijakin...

Joo tää talouden tilahan maailman menossa huolettaa. Rikkaat rikastuu köyhien selkänahasta. Luonto kuolee ennätysvauhtia. Ihanaa olla mukana koneistossa joka myrkyttää meret ja mielet jotta kaupasta saisi halpaa paskaa. Pelkästään mehiläisten etenevä joukkokato johtaa siihen että _joka_ikiseltä_katoaa ruoka pöydästä. Mutta kun eväiden syönti ärsyttää...

57/105 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ach, vielä vainoharhainen salaliittoteorioitsijakin...

Joo tää talouden tilahan maailman menossa huolettaa. Rikkaat rikastuu köyhien selkänahasta. Luonto kuolee ennätysvauhtia. Ihanaa olla mukana koneistossa joka myrkyttää meret ja mielet jotta kaupasta saisi halpaa paskaa. Pelkästään mehiläisten etenevä joukkokato johtaa siihen että _joka_ikiseltä_katoaa ruoka pöydästä. Mutta kun eväiden syönti ärsyttää...

En ole vainoharhainen vaan realisti jos kaikki lopettaa kulutuksen siitä seuraa talouden romahtaminen

58/105 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisekseen köyhien kuuluu olla köyhiä eikä he saa pyrkiä parempaan elämään

Vierailija
59/105 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄÄKKEET!

P.s. vaikka lääketeollisuutta onkin ajoittain o.k. kyseenalaistaa, et voi tosissasi väittää että KAIKKI lääkärit olisivat vain provikkojen perässä juoksevia puoskareita. Jos se on mielipiteesi, olet todella psykiatrisen hoidon tarpeessa.

Vierailija
60/105 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Messuilla syöminen on aina niin törkyhintaista, ja tuotteet on aivan kaameita, että sun seuralainen oli viisas ottaessaan omat eväät. Tosin valitusken olisi tietysti voinut jättää vähemmälle, mutta jos just nyt oli iskenyt joku akuutti rahaongelma mikä kaiversi mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän