Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pihin kanssa kevätmessuilla

14.04.2018 |

Kävin pihin tuttavani kanssa kevät messuilla. 5 tuntia vinkumista ja valitusta kuinka kallista kaikki on. Sitten kaivetaan jossakin nurkassa eväät kananmunaa, mehua ja leipää. Ja jatketaan marinaa kun ei ole kunnon evästely paikkoja.
Voi luoja oli tuon ihmisen kanssa viimeinen kerta yhtään missään.
Sori oli pakko avautua

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on varmaan kaikilla omat sokeat pisteemme.

Sinkkumies

22/105 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mita rakastan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki maistuu hyvältä kun on nälkä.

Paitsi keitettykananmuna

Pakottiko se sinut sitä syömään? Vaikuttaa tyhjän vinkujalta tämä aloittaja.

Sinkkumies

Kyllä pakotti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hän pihi vai vähävarainen? Jos pihi, niin olisi mennyt hermot mullakin. Ja ihan keskenään olisi saanut syödä eväänsä, mä olisin ostanut syömiseni messuilta. Jos taas kyseessä vähävarainen, olisin tarjonnut messuilla sapuskat. Ja vähävaraisen kohdalla olisin myös ymmärtänyt jatkuvan taivastelun, miten kaikki on niin kallista. Pihin kohdalla se olisi vain ärsyttänyt. 

24/105 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on sairaanloisen pihi ihminen. Yritin tarjota ruokaa mutta eihän se sovi kun on eväät ja kaikki.

Vierailija
25/105 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevätmessuille? Siis niille, mitkä on nyt Messukeskuksessa, joiden idea on, että hallit on täytetty yrityksillä, jotka koittavat myydä kävijöille jotain, ja joiden pääsylippu kävijöille maksaa FAKING 19 EUROA?!!?

Ihminen, joka tuonne menee, ei ole pihi.

26/105 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevätmessuille? Siis niille, mitkä on nyt Messukeskuksessa, joiden idea on, että hallit on täytetty yrityksillä, jotka koittavat myydä kävijöille jotain, ja joiden pääsylippu kävijöille maksaa FAKING 19 EUROA?!!?

Ihminen, joka tuonne menee, ei ole pihi.

Minä maksoin itseni sisään (ei ole 19e paljoa) ja tuttava ilmaislipulla.

Vierailija
27/105 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yleensä pihi, mutta Kevätmessuilla oli kyllä melko kallista. Tuli tuhlattua vähän liikaa.

Vierailija
28/105 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostakin syystä minua ärsyttää nämä eväs-ihmiset, jotka kaivelevat kassistaan niitä littaantuneita leipiä ja alkavat mussuttaa junassa tms. koska eivät raaski ostaa ravintolavaunusta mitään.

Vierailija
29/105 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pihistellä ihan rauhassa, mutta sitten ei pilata muiden tunnelmaa vinkumalla ja vaatimalla osallistumista köyhäilyyn jos muut eivät halua. Todellakin jätä nämä messut viimeiseksi reissuksi tuon kaverin kanssa, ap.

Hyvä. Minä voin lähtä sen kanssa messuille, on oikein hyvä, että joku pitää oikeata perspektiiviä yllä. 

Köyhäily on hyvästä.

Sinkkumies

Siinä tapauksessa en yhtään ihmettele miksi olet sinkku

Miten se on jo kymmenes kerta kun et ihmettele. Etkö koskaan ala ihmettelemään, vaikka sama tapahtuisi sinulle aina vaan ja uudestaan? 

Ihmettele jo.

Sinkkumies

Vierailija
30/105 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on sairaanloisen pihi ihminen. Yritin tarjota ruokaa mutta eihän se sovi kun on eväät ja kaikki.

Okei. Pihien kanssa ei kyllä yleensä kannata mennä minnekään, mihin vähänkään liittyy raha. Siitä kuitenkin pointsit kaverillesi, että hän ei kuulu lokkeileviin piheihin, joille kaikki kyllä kelpaa, kunhan joku muu maksaa. Mä olisin tuossa sun tilanteessa sanonut vain, että kuule syöpä sinä evääsi tässä, mä menen syömään tuonne kahvilaan ja nähdään tunnin päästä vaikka tässä samassa paikassa. 

31/105 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pihistellä ihan rauhassa, mutta sitten ei pilata muiden tunnelmaa vinkumalla ja vaatimalla osallistumista köyhäilyyn jos muut eivät halua. Todellakin jätä nämä messut viimeiseksi reissuksi tuon kaverin kanssa, ap.

Hyvä. Minä voin lähtä sen kanssa messuille, on oikein hyvä, että joku pitää oikeata perspektiiviä yllä. 

Köyhäily on hyvästä.

Sinkkumies

Siinä tapauksessa en yhtään ihmettele miksi olet sinkku

Miten se on jo kymmenes kerta kun et ihmettele. Etkö koskaan ala ihmettelemään, vaikka sama tapahtuisi sinulle aina vaan ja uudestaan? 

Ihmettele jo.

Sinkkumies

En ihmettele miksi muut ei ihmettele.

Susta nyt vaan kuvan että kortsusikin on kierrätettyjä

Vierailija
32/105 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostakin syystä minua ärsyttää nämä eväs-ihmiset, jotka kaivelevat kassistaan niitä littaantuneita leipiä ja alkavat mussuttaa junassa tms. koska eivät raaski ostaa ravintolavaunusta mitään.

Miten se ravintolavaunun leivästä lähtevä mussutus voi häiritä vähemmän?

Maailma hukkuu paskiin tässä kulutusjuhlassa muutenkin, eväillä säästää rahaa ja luontoa.

33/105 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Pihien kanssa ei kyllä yleensä kannata mennä minnekään, mihin vähänkään liittyy raha. Siitä kuitenkin pointsit kaverillesi, että hän ei kuulu lokkeileviin piheihin, joille kaikki kyllä kelpaa, kunhan joku muu maksaa. Mä olisin tuossa sun tilanteessa sanonut vain, että kuule syöpä sinä evääsi tässä, mä menen syömään tuonne kahvilaan ja nähdään tunnin päästä vaikka tässä samassa paikassa. 

Siitähän se marttyyrin roolin olisi vetänyt päälle. Kalliit eväät olisi voinut mennä piloille. No ehkä en vaan enää lähde sen kanssa minnekkään.

34/105 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti muoviton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma hukkuu paskiin tässä kulutusjuhlassa muutenkin, eväillä säästää rahaa ja luontoa.

Miten se luontoa säästää jos otan kaupasta saman nuoviin pakatun leivät kaupasta enkä kahvilasta

Vierailija
35/105 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitähän se marttyyrin roolin olisi vetänyt päälle. Kalliit eväät olisi voinut mennä piloille. No ehkä en vaan enää lähde sen kanssa minnekkään.

Suosittelen. Älä ainakaan mihinkään, missä olisi mahdollisuus ostaa jotain. 

Vierailija
36/105 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Messuilla kaikki ON kallista. 

Vierailija
37/105 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se luontoa säästää jos otan kaupasta saman nuoviin pakatun leivät kaupasta enkä kahvilasta

Kahvilasämpylöissä muovia usein moninkertainen määrä. Muutenkin tää lennosta syöminen tekee hirveästi jätettä.

Oot ap muuten ihan sekopää, tosi pimeitä juttuja tänne kirjoitellut, ja paljon. Tästäkin aloituksesta huokuu jotain tavallaan tosi ilkeää.

Ohiksena luonnonystävänä vastasin.

38/105 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Messuilla kaikki ON kallista. 

Ei ole kallista. Tuolta sai parhaan tarjouksen ikkunarempasta

39/105 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvilasämpylöissä muovia usein moninkertainen määrä. Muutenkin tää lennosta syöminen tekee hirveästi jätettä.

Oot ap muuten ihan sekopää, tosi pimeitä juttuja tänne kirjoitellut, ja paljon. Tästäkin aloituksesta huokuu jotain tavallaan tosi ilkeää.

Ok sittwn rupeabn ostamaan sämpyläni kahviloista teidän viherhippi sekopäiden kiusaksi. Sinä se varsinainen sekopää olt viherhippi trollauksinesi

Vierailija
40/105 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok sittwn rupeabn ostamaan sämpyläni kahviloista teidän viherhippi sekopäiden kiusaksi. Sinä se varsinainen sekopää olt viherhippi trollauksinesi

Kiitos pointtini alleviivaamisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän