Pihin kanssa kevätmessuilla
Kävin pihin tuttavani kanssa kevät messuilla. 5 tuntia vinkumista ja valitusta kuinka kallista kaikki on. Sitten kaivetaan jossakin nurkassa eväät kananmunaa, mehua ja leipää. Ja jatketaan marinaa kun ei ole kunnon evästely paikkoja.
Voi luoja oli tuon ihmisen kanssa viimeinen kerta yhtään missään.
Sori oli pakko avautua
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Messuilla syöminen on aina niin törkyhintaista, ja tuotteet on aivan kaameita, että sun seuralainen oli viisas ottaessaan omat eväät. Tosin valitusken olisi tietysti voinut jättää vähemmälle, mutta jos just nyt oli iskenyt joku akuutti rahaongelma mikä kaiversi mieltä.
Juu ainahan sitä voi olla vaikka peliongelmaa ja rahat sen takia vähissä mutta mulle tupattaminenkaan ei nyt osoittanut viisautta
Kaikki mita rakastan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n tuttavan köyhäily on pelkästään järkevää, mikäli hän todella on köyhä. Jos hän taas on suhteellisen varakas, niin sairastahan tuollainen käytös on. Vastaavia varakkaita henkilöitä löytyy entisestä tuttavapiiristäni (entisestä siksi, ettei tuollaista sekopäisyyttä jaksa kukaan normaali ihminen kauaa katsella ja kuunnella). Kun kuuntelee tuhansia euroja kuussa tienaavalta henkilöltä puolen tunnin monologia siitä, kuinka jollakin uskomattoman hankalla tempulla pystyy säästämään jopa 5 euroa vuositasolla, alkaa kovapintaisemmallekin riittää.
Tuttava ei ole köyhä eikä hänellä ole velkaa. Saarnaa tulee siitä miten säästää 2e kun tu omat eväät eikä osta niitä
Mitä sä ostit messuilta kahdella eurolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n tuttavan köyhäily on pelkästään järkevää, mikäli hän todella on köyhä. Jos hän taas on suhteellisen varakas, niin sairastahan tuollainen käytös on. Vastaavia varakkaita henkilöitä löytyy entisestä tuttavapiiristäni (entisestä siksi, ettei tuollaista sekopäisyyttä jaksa kukaan normaali ihminen kauaa katsella ja kuunnella). Kun kuuntelee tuhansia euroja kuussa tienaavalta henkilöltä puolen tunnin monologia siitä, kuinka jollakin uskomattoman hankalla tempulla pystyy säästämään jopa 5 euroa vuositasolla, alkaa kovapintaisemmallekin riittää.
Tuttava ei ole köyhä eikä hänellä ole velkaa. Saarnaa tulee siitä miten säästää 2e kun tu omat eväät eikä osta niitä
Mitä sä ostit messuilta kahdella eurolla?
En kahvilasta mitään kun ei mua sinne päästetty mutta koiralle ostin poronluun 2e maksoin
Oletkos tyhmä?
Siinähän oli ylimääräinen käsipari kantamaan sunkin ostokset, kun olisit pelannut korttisi oikein!
Vierailija kirjoitti:
Oletkos tyhmä?
Siinähän oli ylimääräinen käsipari kantamaan sunkin ostokset, kun olisit pelannut korttisi oikein!
En ole tyhmä ja mun ostoksiin ei ole muilla koskeminen piste
Vierailija kirjoitti:
LÄÄKKEET!
P.s. vaikka lääketeollisuutta onkin ajoittain o.k. kyseenalaistaa, et voi tosissasi väittää että KAIKKI lääkärit olisivat vain provikkojen perässä juoksevia puoskareita. Jos se on mielipiteesi, olet todella psykiatrisen hoidon tarpeessa.Lääkärit ovat nimenomaan rahanperässä juoksevia kusipäitä. Mielialalääkkeet aiheuttaa riippuvuutta ja on täynnä myrkkyjä.
Tuletko henkilökohtaisesti yhtäkään lääkäriä? Joka tusinaan mahtuu ääliöitä, ammattiryhmästä riippumatta. Ne lääkärit ja hoitajat, joita minä tunnen, tekevät työtään halusta auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi pihistellä ihan rauhassa, mutta sitten ei pilata muiden tunnelmaa vinkumalla ja vaatimalla osallistumista köyhäilyyn jos muut eivät halua. Todellakin jätä nämä messut viimeiseksi reissuksi tuon kaverin kanssa, ap.
Juuri tätä mieltä. Liian pitkälle mentiin siiinä että minullekkin oli varattu kananmunia ja leipää
Oletko dille vai yritätkö vitsailla?😮
Jättimessuilla huolto eli ruoat ja vessat on tunnetusti kalliita, huonoja ja kilsan mittaisen jonon takana.
Mitä tulee valikoimaan, se on tiedetty kauan ylihintaiseksi, kun ihmiset messuhuuruissaan ostaa mitä tahansa.
Ei varmasti lähde sun seuraksi toista kertaa.
Näin ruokaongelmaisena en voi luottaa kahviloiden tarjontaan. Jos valintana on ambulanssireissu sairaalaan tai omien eväiden syönti. Niin valitsen eväät vaikka kaikki muut pitäisivät pihinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LÄÄKKEET!
P.s. vaikka lääketeollisuutta onkin ajoittain o.k. kyseenalaistaa, et voi tosissasi väittää että KAIKKI lääkärit olisivat vain provikkojen perässä juoksevia puoskareita. Jos se on mielipiteesi, olet todella psykiatrisen hoidon tarpeessa.Lääkärit ovat nimenomaan rahanperässä juoksevia kusipäitä. Mielialalääkkeet aiheuttaa riippuvuutta ja on täynnä myrkkyjä.
Tuletko henkilökohtaisesti yhtäkään lääkäriä? Joka tusinaan mahtuu ääliöitä, ammattiryhmästä riippumatta. Ne lääkärit ja hoitajat, joita minä tunnen, tekevät työtään halusta auttaa.
Valitettavasti tunnen. Lapsuudenkodin naapurissa asui lääkäri pariskunta ja sekoja ovat. Kyselevät vieläkin että mitä minulle kuuluu kun näkevät jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi pihistellä ihan rauhassa, mutta sitten ei pilata muiden tunnelmaa vinkumalla ja vaatimalla osallistumista köyhäilyyn jos muut eivät halua. Todellakin jätä nämä messut viimeiseksi reissuksi tuon kaverin kanssa, ap.
Juuri tätä mieltä. Liian pitkälle mentiin siiinä että minullekkin oli varattu kananmunia ja leipää
Oletko dille vai yritätkö vitsailla?😮
Jättimessuilla huolto eli ruoat ja vessat on tunnetusti kalliita, huonoja ja kilsan mittaisen jonon takana.
Mitä tulee valikoimaan, se on tiedetty kauan ylihintaiseksi, kun ihmiset messuhuuruissaan ostaa mitä tahansa.Ei varmasti lähde sun seuraksi toista kertaa.
En ile dille enkö vitsaile. Minä en halua ikinä ottaa mitään eväitä mukaan tai varsinkaan syödä muiden eväitä. Mulle on ihan se ja sama mitä kahvilassa käynti maksaa koska mulla on siihen varaa ja varaa tarjota myös tuttavalle kahvilassa käynti.
Täysjärkiset ihmiset ottaa messuille mieluiset eväät.
Tarjonta tuollaosissa paikoissa on surkeaa, suppeaa ja kiskurihintaista.
Niin se on kaikkialla, missä ihmisillä ei ole muuta vaihtoehtoa mistä valita. Kuten junassa ja turistipyydyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Täysjärkiset ihmiset ottaa messuille mieluiset eväät.
Tarjonta tuollaosissa paikoissa on surkeaa, suppeaa ja kiskurihintaista.
Niin se on kaikkialla, missä ihmisillä ei ole muuta vaihtoehtoa mistä valita. Kuten junassa ja turistipyydyksissä.
Siis onko tällaisia helkkarin köyhäilijöitä jotka raahaa eväitä joka paikkaan niin paljonkin. Oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletkos tyhmä?
Siinähän oli ylimääräinen käsipari kantamaan sunkin ostokset, kun olisit pelannut korttisi oikein!En ole tyhmä ja mun ostoksiin ei ole muilla koskeminen piste
Kuulostat epämiellyttävältä ihmiseltä.
Ei ihme, että sulla ei ole ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkos tyhmä?
Siinähän oli ylimääräinen käsipari kantamaan sunkin ostokset, kun olisit pelannut korttisi oikein!En ole tyhmä ja mun ostoksiin ei ole muilla koskeminen piste
Kuulostat epämiellyttävältä ihmiseltä.
Ei ihme, että sulla ei ole ystäviä.
Olennhyväsydäminen ja mukava ihminen. Mulla oli paljonkin kavereita mutta laitoin välit poikki kun paljastuivat p○nikeiksi ja alkoivat väittää minua masentuneeksi ja psykoottiseksi sen jälkeen kun nuorin lapsemme kuoli kohtuun.
Vierailija kirjoitti:
Näin ruokaongelmaisena en voi luottaa kahviloiden tarjontaan. Jos valintana on ambulanssireissu sairaalaan tai omien eväiden syönti. Niin valitsen eväät vaikka kaikki muut pitäisivät pihinä.
Ymmärrän tämän kyllä mutta tuskin pakotat möseuralaisia syömään eväitäsi
Vierailija kirjoitti:
Jostakin syystä minua ärsyttää nämä eväs-ihmiset, jotka kaivelevat kassistaan niitä littaantuneita leipiä ja alkavat mussuttaa junassa tms. koska eivät raaski ostaa ravintolavaunusta mitään.
Pyydä ensi kerralla kuuluttamaan, että tarjoat koko junalle. Ravintolavaunuun saa varmaan piikin auki ja työntekijätkin pääsevät helpommalla, kun ei tarvitse rahastaa kaikkia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostakin syystä minua ärsyttää nämä eväs-ihmiset, jotka kaivelevat kassistaan niitä littaantuneita leipiä ja alkavat mussuttaa junassa tms. koska eivät raaski ostaa ravintolavaunusta mitään.
Pyydä ensi kerralla kuuluttamaan, että tarjoat koko junalle. Ravintolavaunuun saa varmaan piikin auki ja työntekijätkin pääsevät helpommalla, kun ei tarvitse rahastaa kaikkia erikseen.
Palstan uusi hullu on eväs hullu jeeee
Sulla on ap ihan kammottavan kapea-alainen elämänkatsomus.
Eväitä tarjoava kaveri haluaa todennäköisimmin:
- Olla ystävällinen
-Säästää rahaa
-Säästää luontoa
-Syödä sitä mistä tykkää, aina ei ole mieluista muualla saatavilla.
Sun argumentit:
-Eväät ällöttää/ärsyttää
-Rahaa on
-Hitot ympäristöstä
-Lääkäritkin valehtelee, vaikka ihan oikeasti jutuistasi saa sen käsityksen että pari inkkaria kanootista on uponnut pohjaan.
Taidat rakastaa kapitalistista järjestelmää joka mahdollistaa kaltaistesi porsaiden piittaamattoman elämäntyylin. Mielipiteesi köyhyydestä paljastavat tietämättömyytesi todellisuudesta. On tainnut isi/puoliso maksella menoja? Lapsiakin vielä...
Vierailija kirjoitti:
Sulla on ap ihan kammottavan kapea-alainen elämänkatsomus.
Eväitä tarjoava kaveri haluaa todennäköisimmin:- Olla ystävällinen
-Säästää rahaa
-Säästää luontoa
-Syödä sitä mistä tykkää, aina ei ole mieluista muualla saatavilla.Sun argumentit:
-Eväät ällöttää/ärsyttää
-Rahaa on
-Hitot ympäristöstä
-Lääkäritkin valehtelee, vaikka ihan oikeasti jutuistasi saa sen käsityksen että pari inkkaria kanootista on uponnut pohjaan.Taidat rakastaa kapitalistista järjestelmää joka mahdollistaa kaltaistesi porsaiden piittaamattoman elämäntyylin. Mielipiteesi köyhyydestä paljastavat tietämättömyytesi todellisuudesta. On tainnut isi/puoliso maksella menoja? Lapsiakin vielä...
Luonnon säästäminen on sairasta ja noloa. Lääkärit nyt vaan juoksee rahanperässä ja syötättää ihmisillä myrkkyjä. Mulle ei kukaan ole kustantanut mitäön. Mulle ei ole edea ala asteella ostettu kyniä koulua varten. Minusta on akasvatettu suora selkäinen kunnon kansalainen joka ei vehtaa viher terroristien kanssa puhumattakaan että olisi sossun elättämä h○ora
Lääkärit ovat nimenomaan rahanperässä juoksevia kusipäitä. Mielialalääkkeet aiheuttaa riippuvuutta ja on täynnä myrkkyjä.