Onko normaalia, että vaimolla on F- kupin rinnat?
Ovat siis raskauden myötä kasvaneet valtaviksi palloiksi. Meillä oli keskustelua siitä, ovatko ne normaalin kokoiset vai eivät. Vaimo on sitä mieltä, että tuo koko on ihan OK, mutta itse olen eri mieltä.. Kova erimielisyys tästä..Kertokaa naiset?
Kommentit (46)
Tuntuvat eri merkkien kokolaskurit antavan tosi erilaisia tuloksia. N. 80 cm rinnanalusmitalla ja 91-92 cm rinnanpäällysmitalla mulle käytännössä käyvät yleensä 80A- tai 75B-kokoiset liivit. Changen laskuri saa tuntemaan olon povekkaammaksi tarjotessaan 75D tai jopa DD. En jaksa uskoa, että istuisivat.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuvat eri merkkien kokolaskurit antavan tosi erilaisia tuloksia. N. 80 cm rinnanalusmitalla ja 91-92 cm rinnanpäällysmitalla mulle käytännössä käyvät yleensä 80A- tai 75B-kokoiset liivit. Changen laskuri saa tuntemaan olon povekkaammaksi tarjotessaan 75D tai jopa DD. En jaksa uskoa, että istuisivat.
No kokeile joskus. Ja riippuu mitä mitoitusta ko. merkki käyttää. Eurooppalainen ja englantilainen ovat ne yleisinnöt. Rintsikoiden EU mitoitus on kyllä ihan perseestä, sen kanssa en kyllä ainakaan minä löydä kunnolla istuvia liivejä vaan auttamatta jää pieneksi. Paras on UK-mitoitus, jossa yhden tuuman erotus rinnanalus- ja -päällysmitassa on yksi kuppikoko. Eli tuuman = n.2,5cm, erotus on a-kuppi. 2 tuumaa = 5cm yhtäkuin B-kuppi jne. D kuppi = 4 tuumaa eli n. 10cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on kyllä ihan normaalia. Ihan yhtä normaalia on kaikki muutkin koot. Eikä F mikään valtava kai sentään ole. Minullakin on koko 65H, eikä ole edes mitenkään erityisen suuret rinnat.
Nyt hieman epäilen. Tehdäänkö liivejä edes tuollaisessa koossa, saati että jollain sellainen ruumiinrakenne luonnostaan olisi. Sulla on varmaan silarit?
Voi sua reppanaa😂
Minulla on koko 70G, eli tuon edellisen rinnakkaiskoko eikä tosiaan mitenkään erityisen suurelta näytä. Varsinkin kun käyttää kauniita fullshapereita jotka eivät siis työnnä rintoja miksikään puskureiksi vaan saavat olla rintakehällä lähes kuten ilman liivejä.
Esimerkiksi Change tekee noita kokoja upeasti, eivät näytä isoilta ollenkaan vaan keveiltä eikä miltään utaresäilyttimiltä.
Rinnan ei tarvitse näyttää kovin isolta, mutta kun se saa hyvin joka puolelta tukevat liivit oikeassa koossa, moni c-kuppinenkin onkin oikeasti e tai f. Samoin a onkin vaikka c.
Changella nyt onkin ihan omanlaisensa koot, hyvähän se on saada asiakas tuntemaan itsensä uhkeammaksi. Useimpien muiden merkkien mitoituksen mukaan olet edelleen jotain muuta (kuppikooltaan pienempää) kokoa. Just saying.
Miten F on muka valtavat pallot, kun kuppikokoja on Suomessakin myytävänä O:hon saakka, ja erikoistilauksesta saa R-kuppiakin? Vieläkö näitä löytyy, joista E on valtava, F-G käsittämättömiä ja H-O ilmalaivoja?
Vierailija kirjoitti:
Tehdäänkö rintojenpienennysleikkauksia noin suurille rinnoille. Olisiko tyhmää ehdottaa vaimolle sellaista? Ajattelin, että imetyskin helpottuisi, kun ei maito falskaa.
AP.
Joo, kyllä kannattaa. Paras hetki tehdä rintojenpienennysleikkaus on imetyksen aikana - tai ehkä kannattaisi synnytyksen yhteydessä, jos vaan vedetään vähän pidempi viilto keisarileikkauksen yhteydessä. Tulisi vain yksi haavakin. Missään nimessä et ole tyhmä.
Heh! Mulla oli ennen raskautta D-kuppi. Kasvoi viidellä koolla I-kuppiin. Nyt, kun vauva on puolivuotias ja maidontulo on tasaantunut, koko on pienentynyt H:hon. Ou jee!