Tärkein kriteeri puolisonvalinnassa
Valitse sellainen, jolla on aidosti hyvä itsetunto. Säästyt paljolta.
Kommentit (9)
Ap on oikeassa. Tuo on ollut aina yksi ehdottomista kriteereistäni. Toinen on se, että tunnen oloni hyväksi miehen seurassa. Juuri muita kriteerejä minulla ei sitten ole ollutkaan, ja pariutuminen on kyllä mennyt täysin nappiin jo kahdesti (eka pitkä suhde päättyi muista syistä kuin suhteen huonouden vuoksi).
1. Kohtelias ja huomaavainen
2. Huumorintajuinen ja hyvä keskustelemaan
3. Puhdas ja siisti
En alkaisi minkään moukkamaisen ja jurottavan Rapa-Ripan kanssa seurustelemaan.
Minä löysin mieheni yhteisistä ystävistä. Ollaan tunnettu 7-luokalta asti ja aina jotenkin ihailin häntä, mutta en kuvitellut että olisi mieheni joskus. Muistan, kun ajattelin häntä kuinka skarppi ja eteenpäin menevä hän oli aina. Ei ikinä lannistunut ja teki mitä sanoi. Sitten olin viettämässä 30v synttäreitäni ja myös hän oli siellä silloin. Siitä illasta alkoi meidän yhteinen taival ja ollaan oltu 11 vuotta yhdessä. Olemme 41 vuotiaita. Muistan aina, kun hän sanoi että rakentaa talon ja haluaa perheen. Jotenkin hänen ajatusmaailma oli aina edellä muita siihen aikaan ja kaikki hän on toteuttanut.
Mulle tärkeintä on:
1. On kutakuinkin sinut itsensä ja ympäröivän maailman kanssa
2. Mielenterveys suurinpiirtein kunnossa, ei persoonallisuushäiriöitä
3. Lempeä, rehti ja rakastava luonne
Tärkeintä on vetovoima. Ilman sitä ei jaksa edes yrittää.
1. Hänen seurassaan on hyvä olla.
2. Hänen kanssaan on hyvä olla, vaikkei olisi juuri seurassani.
3. Hän ei aiheuta ongelmia meille.
1) Rehellinen, rakastava ja sitoutimishaluinen mies,jonka kanssa minulla on yhteiset arvot ja tulevaisuudentoiveet. Ja tietenkin sitä kuuluisaa kemiaa.
2) ei päihdeongelmaa. Tässä olen ehdoton. Lasiin ei tarvitse sylkeä, mutta joka viikonloppuinen kännääminen on aivan liikaa. Kerran kuussa jos ottaa, voidaan harkita yhteistä tulevaisuutta. Jos juominen jatkuu seuraavanakin päivänä, meidän parisuhteemme ei enää jatku.
3) ei harrasta irtosuhteita. Pahin on mies, joka odottaa naiselta siveellisempää käytöstä kuin itseltään. Kaksinaismoralismia en siedä.
4) ikä 25-35. Itse olen 29.
Ensin pitää miellyttää silmää, että päästään edes alkuun. Sitten pitää olla fiksu ja huumorintajuinen. Sen jälkeen hyvä sängyssä, uskollinen ja vielä pitäisi löytyä samat tulevaisuuden haaveet.
Ihme, että olen koskaan onnistunut pääsemään avikseen saakka.
Tässä omat kriteerini tärkeysjärjestyksessä, jos olisin puolisoa valitsemassa:
1. säyseä luonne
2. ymmärtää seksin päälle
3. siisteys
Nopeimmat ymmärsivät, että nämä ovat nykyisen puolison suurimmat puutteet.
T. M46