Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun palaan lasten kanssa mummolasta huomenna, löytänen taas jostain tyynyn alta "unohtuneen" huulipunan, kauniin huivin tai muuta sellaista. Olen ollut itsekin nuori mutta en sentään noin naiivi.

Vierailija
14.04.2018 |

Jos ei yksi unohdus riitä voittamaan itselleen tätä taloa, miestä, perhettä, elämää niin luuletko että seuraava tai sitä seuraava riittää sen enempää?

Kommentit (457)

Vierailija
81/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sympatiaa reviirinmerkkailijalle. Olen itse teininä peitellyt vuosia sellaisen jälkiä.

Jos olisin ap, toteaisin miehelle, että olisin odottanut korkeampaa tasoa häneltä.

Mulla taas ei heru sympatiaa ap:n kaltaisille naisille, jotka ovat ihan itse valinneet kohtalonsa. Jos hän kerran hyväksyy miehensä muut naisseikkailut niin kerätköön sitten kakkosen kamoja mielin määrin. Kyykytikyykyti. Ap leikkii, mies leikkii, joten totta kai kakkonenkin saa leikkiä. Piiri pieni pyörii. 

Vierailija
82/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sympatiaa reviirinmerkkailijalle. Olen itse teininä peitellyt vuosia sellaisen jälkiä.

Jos olisin ap, toteaisin miehelle, että olisin odottanut korkeampaa tasoa häneltä.

Miksi lähdit valehteluun mukaan? Ansaitsiko mielestäsi toinen vanhemmistasi valehtelua ja pettämistä osakseen, kun annoit hänen jäädä huonoon suhteeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap ei sovi miehensä kanssa suoraan avoimesta suhteesta. Miksi ap on tuollainen kusipää, ettei anna miehen rauhassa ja avoimesti tapailla muita naisia? 

Ap kusipää? Ja mies ei voi ehdottaa itse avointa suhdetta, jos sitä haluaa?

Koska ap:n mies ei näköjään tiedä, että muut naiset ovat ihan ok ap:lle. Ap:n pitäisi kertoa tästä asiasta, eikä tuolla lailla laittaa omaa miestä panikoimaan asian suhteen. Ihme pelleilyä. Leikkii, että on rento asian suhteen, muttei kuitenkaan voi sanoa sitä suoraan miehelleen, jotta tämä saisi tehdä rauhassa mitä haluaa.

Mies pettää, joten miksi tämän oloa pitäisi tehdä mukavaksi? Mies olisi voinut ennen suhdetta kysyä, käykö avoin suhde. Ei kysynyt, eli mies on pettäjä. Ei mies ansaitse mitään rentoutta.

Ei tasan tarkkaan enää siinä vaiheessa lasketa pettämiseksi, jos toinen kerran asiasta tietää ja sen hyväksyy. Jos vaimo haluaa leikkiä pelejään, niin se on hänen asiansa. Mutta pettämisestä tuossa ei enää ole kyse, joten vaimon on turha leikkiä väärin kohdeltua osapuolta enää. Onpahan vain erikoinen järjestely. 

Miehen näkökulmasta se on edelleen pettämistä, koska luulee toimivansa vaimon tietämättä. Harrastaa siis oman näkemyksensä mukaan muiden naisten kanssa ilman vaimon suostumusta, eli pettäää. Ja tekisi samaa, vaikka vaimo ei asiasta tietäisi eikä sitä hyväksyisi.

Eli mies on säälittävä pettäjä niin kauan kuin järkestelystä ei ole oikeasti sovittu.

Vierailija
84/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä, eihän niiden todellisuudessa tarvitse olla lumppuja.

Vaan kyse on siitä, että kuka aviovaimo puhuu toisen miehensä naisen tavaroista noilla sanoilla.

Varsinkin kun uskoo itse olevansa voittaja ja se tasokkaampi.

Ellei sitten tosiaan se toinen nainen ja mies ole hänelle yhtäkaikki.

Mutta harvoin silloinkaan, koska harvoin on niin että on yhdentekevää, jos haluaa itse kuviossa pysyä, se on asia ei kuitenkaan "yhtäkaikki".

En minä kilpaile kenenkään kanssa. Minun ongelmani ei ole se että toinen nainen muka yrittää minun kanssani kilpailla. Jos mies haluaa toisen naisen kumppanikseen hän on ihan vapaa niin tekemään. Minun nähdäkseni hän ei kuitenkaan halua hänen kanssaan muuta kuin seksiä. Jos he eivät ole tästä puhuneet keskenään ei ole minun ongelmani jos tämä toinen kuvittelee voivansa minut syrjäyttää jollakin kilpailulla.

Vierailija
85/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks ihmiset on tällasissa suhteissa? Eikö yksin olisi parempi? Sillon ei ainakaan tarvis miettiä kuka vieras ihminen vierailee omassa kodissa kun itse on poissa

Vierailija
86/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap ei sovi miehensä kanssa suoraan avoimesta suhteesta. Miksi ap on tuollainen kusipää, ettei anna miehen rauhassa ja avoimesti tapailla muita naisia? 

Koska ap:n mies ei näköjään tiedä, että muut naiset ovat ihan ok ap:lle. Ap:n pitäisi kertoa tästä asiasta, eikä tuolla lailla laittaa omaa miestä panikoimaan asian suhteen. Ihme pelleilyä. Leikkii, että on rento asian suhteen, muttei kuitenkaan voi sanoa sitä suoraan miehelleen, jotta tämä saisi tehdä rauhassa mitä haluaa.

Mies pettää, joten miksi tämän oloa pitäisi tehdä mukavaksi? Mies olisi voinut ennen suhdetta kysyä, käykö avoin suhde. Ei kysynyt, eli mies on pettäjä. Ei mies ansaitse mitään rentoutta.

Ei tasan tarkkaan enää siinä vaiheessa lasketa pettämiseksi, jos toinen kerran asiasta tietää ja sen hyväksyy. Jos vaimo haluaa leikkiä pelejään, niin se on hänen asiansa. Mutta pettämisestä tuossa ei enää ole kyse, joten vaimon on turha leikkiä väärin kohdeltua osapuolta enää. Onpahan vain erikoinen järjestely. 

Miehen näkökulmasta se on edelleen pettämistä, koska luulee toimivansa vaimon tietämättä. Harrastaa siis oman näkemyksensä mukaan muiden naisten kanssa ilman vaimon suostumusta, eli pettäää. Ja tekisi samaa, vaikka vaimo ei asiasta tietäisi eikä sitä hyväksyisi.

Eli mies on säälittävä pettäjä niin kauan kuin järkestelystä ei ole oikeasti sovittu.

Kyllä se mies tietää, että vaimo tietää. Tuo naisen kotiinsa. Nainen on useasti jättänyt merkkejä. Mies taitaa haluta, että asiasta puhuttaisiin. Mutta vaimo on pelkuri. Niin on kyllä mieskin. Kummatkaan eivät uskalla puhua asiasta. 

Vierailija
87/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan jätä näitä "muistoja" reviirinmerkkausmielessä vaan solidaarisuudesta, eipähän vaimon tarvitse olla epätietoisuudessa.

En epärehellistä pettäjää kovin hevin ottaisi itselleni, enkä kuvittele monenkaan naisen pitävän omaa ukkoansa mitenkään erikoisena saaliina, helppoa hetken huvia.

Vai kuvitteleeko monikin miehestä olevan kaikkien naisten mielestä se uniikki kultakimpale?

Vierailija
88/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan kyse on siitä, että kuka aviovaimo puhuu toisen miehensä naisen tavaroista noilla sanoilla.

Mutta harvoin silloinkaan, koska harvoin on niin että on yhdentekevää, jos haluaa itse kuviossa pysyä, se on asia ei kuitenkaan "yhtäkaikki".

En minä kilpaile kenenkään kanssa. Minun ongelmani ei ole se että toinen nainen muka yrittää minun kanssani kilpailla. Jos mies haluaa toisen naisen kumppanikseen hän on ihan vapaa niin tekemään. Minun nähdäkseni hän ei kuitenkaan halua hänen kanssaan muuta kuin seksiä. Jos he eivät ole tästä puhuneet keskenään ei ole minun ongelmani jos tämä toinen kuvittelee voivansa minut syrjäyttää jollakin kilpailulla.

Ehkä se toinen nainen haluaa myös vain seksiä eikä todellakaan huolisi miestä muuten. Yrittää vaan jättää sulle vihjeitä, että millaisen kuspäämiehen kanssa olet mennyt naimisiin. 

Vierailija
89/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä sitten on sinun ongelma tässä? Teit avauksenkin ja kaikki, ehkä kuitenkin vähän kaihertaa?

Vierailija
90/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on säälittävämpi. "Kyllä hän kertois jos ei enää välittäis" "Pelkkää seksiä, minä edelleen tärkeä" :D :D

Vierailija
91/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lähdit valehteluun mukaan? Ansaitsiko mielestäsi toinen vanhemmistasi valehtelua ja pettämistä osakseen, kun annoit hänen jäädä huonoon suhteeseen?

He olivat jo katkaisseet välinsä ja nukkuivat eri huoneissa. Mielestäni sen naisen olisi silti pitänyt toimia näkymättömästi.

En tajua ap:tä. Ilmeisesti hän tietää, ettei mies valitsisi häntä vaan uuden vosun. Miksi ei muuten laittaisi valitsemaan ja saisi rauhan.

Vierailija
92/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääh, provo. Oikea nainen ei ikinä puhuisi toisen naisen tavaroista niin kuin otsikossa, "kaunis huivi". Kyllä se olisi "kuppainen huivi" tai "lumppu huivi" tms.  :D

Miksi mies etsisi naisen joka pukeutuu lumppuihin? Aina hän sentään on tasonsa säilyttänyt.

Eiköhän ap:n mies kustanna nuo kauniit huivit ja laukut sun muut. Kelpaa jättää merkeiksi kun tietää saavansa sormia napsauttamalla lisää tilalle. Mitäköhän ap:n mies on ostanut ap:lle lähiaikoina?

Vierailija
93/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sujauta huulipunan hylsyyn viesti, johon kirjoittanut jotain nasevaa tyyliin 'tää väri ei kyllä sovi sulle yhtään' tai 'tää sävy on kyllä jo hiukan last season'. Tee selväksi, että muija on sun reviirilläs ja täällä pelataan sun säännöillä. Ilmaise, että olet tilanteen yläpuolella ja hallitset sen. Itsevarma vastapeluri herättää pelkoa.

Laita mieluummin viesti "tää väri ei sovi mulle yhtään, jätä ensi kerralla väriä x".

Vierailija
94/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit laittanut päiväpeiton alle tyynylle jonkun yllärin. Olisi miehellä ainakin hetkeksi lerpahtanut.

Mun ylläri olis ollut eropaperit.

Vierailija
95/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa, onko tämä ap oikeasti tosissaan ? jos tuo aloitus viesti totta, en käsitä mitään, vieläkö hän katselee tuollaista sikaa omassa kotonaan? onko niin munan puute tai pelko ettei sitä enää sais jos jättäisi tuollaisen sian?!! Kuka nainen suostuu tuollaisen äijän kynnysmatoksi, aivan uskomaton juttu!

Vierailija
96/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä taas nähdään, että naiset on niin petollisia.

Vierailija
97/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä sitten on sinun ongelma tässä? Teit avauksenkin ja kaikki, ehkä kuitenkin vähän kaihertaa?

Minkä avauksen? En ole huomannut että aloittaja olisi ketjuun vastaillut vähään aikaan. Kieltämättä se miksi ketjun avasin johtuu siitä että kiinnostaa miten muut suhtautuu sivu-/seksisuhteita parisuhteen rinnalla.

Vierailija
98/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän se on sitä tosirakkautta! Ihana tunne kun omassa sängyssä on toinen nainen fyysistä rakkautta harrastanut oman rakkaan aviomiehen kanssa, käplinyt kaikki muutkin sun tavarat....

Aika jännä kun joku saa slaagin kun koiria viikon vahtimassa ollut ystävä on imuiroinut, mutta sitten toiselle ei ole väliä vaikka täysin vieras ihminen käyttää siellä kotona ihan kaikkea lähtien miehestä...

Vierailija
99/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, yksi pikku juttu: mistään ei selviä, kuka on nuo ylimääräiset naisen tavarat ap:n asuntoon jättänyt. Kun sitä ei tiedetä, ei mieskään ole pettäjä.

Hävetkää kaikki miehen ja vieraan naisen tuomitsijat.

Mies on itse voinut jättää tarkoituksellisesti tavarat ap:n löydettäväksi, jotta saisi edes jotain tunteita herätettyä vaimossaan. Tämäkään ei herätä ap:ssa mitään tunteita, kuten ap itse kirjoittaa, hän on jääkylmä.

Toinen vaihtoehto on, että miehen kaveri(t) on jättänyt naisten tavaroita piiloon ap:n ja miehen asuntoon. Tässä voi olla takana kavereiden jäynä miehelle, miehen oma keksintö kavereiden toteuttamana, tai jopa ap:n itsensä kehittämä juoni miehensä pään menoksi.

Vierailija
100/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserinaisten ketju.. Ukko pettää ja akat ei arvosta itseään :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi