Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun palaan lasten kanssa mummolasta huomenna, löytänen taas jostain tyynyn alta "unohtuneen" huulipunan, kauniin huivin tai muuta sellaista. Olen ollut itsekin nuori mutta en sentään noin naiivi.

Vierailija
14.04.2018 |

Jos ei yksi unohdus riitä voittamaan itselleen tätä taloa, miestä, perhettä, elämää niin luuletko että seuraava tai sitä seuraava riittää sen enempää?

Kommentit (457)

Vierailija
61/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen säännöillä pelataan?

Ei kai kukaan älykäs nainen anna muiden sanella sääntöjä?

Pelkurimiehet odottavat naisten reagoivan ja ratkaisevan kohtalonsa.

Vierailija
62/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat kieltämättä mielenkiintoisia kuvioita. Minä en ole kertonut miehelle löydöistäni, olen vain kantanut niitä roskiin. On hajuvesi peilikaapissa, naulakkoon unohtunut huivi, kaulakoru (halpa) suihkuhuoneen hyllyllä  jne. Toisaalta olen lisännyt kuvia lapsista makuuhuoneen seinille (isoja taideteosta muistuttavia tauluja, ei mitään pikkukuvia) ja laittelen jääkaapin oveen listoja siitä, mitä pitää tehdä poissaollessamme (lähetä virtuaalihalaus ja hyvänyönsuukko Lilialle ja paljon kauniiden unien toivotuksia Leeville jne. eli ei siis mitään työlistaa).

Tai no tunnustan: sen yhden kivan Louis Vuittonin iltalaukun otin omaan käyttöön. Siellä oli pari kondomia, ripsiväri, puuteri jne., mutta ei mitään papereita. Muka unohtunut naulakkoon miehen takin taakse. Höpsis, tahallaan jätetty, että osaisin nostaa ison haloon. No en nosta, aito laukku sentään (aitous on käyty varmistamassa).

Ei se mies käytössä kulu ja koti on minun nimissäni,joten ihan pian se ei täältä lähde.

Mahtoi laukunomistajaa vituttaa kun laukku lähti mutta akka jäi :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap kostaa haluaa, niin minä tähtäisin koston mieheen. Mieshän se tässä kuviossa suurin liero on, vaikka on tuo kakkonenkin aikamoinen. Soita sieltä mummolasta joskus että lapsi oksensi ja pitääkin tulla suunniteltua aiemmin takaisin. Keksi tekosyitä urkkia miehen asioita (jos ovat kömpelöitä, aina parempi koska mies voi alkaa pelkäämään että ap on jäljillä). Jos arvelet ettei mies kerro koska hän ei halua sopia avoimesta suhteesta, hanki uusi harrastus ilta-aikaan. Ala yhtäkkiä tarvita omaa aikaa. jne. Ehdota että mies menisikin joku viikonloppu lasten kanssa jonnekin. Jos pääset jollain tekosyyllä työporukan koulutusristeilylle tms. Ja pakkaa sinne seksikkäitä alushepeniä (jos aiemmin olet suosinut käytännöllisiä alusvaatteita, vaihda tyyliä).

Ehdottomasti et siis petä itse, mutta pettureilla on toistenkin suhteen vilkas mielikuvitus. Siinähän kiemurtelee kun kuvittelee sinun pettävän mutta ei oikein voi ottaa asiaa puheeksi.

Kokonaan toinen asia on, että tuo teidän avioliitto ei ole tervettä nähnytkään ja on huono kasvuympäristö lapsille. Pienillä padoilla on suuret korvat ja yllättävän paljon järkeä päässä.

Vierailija
64/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sehän on vain aloittajan omaa (toive)ajattelua, että mies pillastuisi, jos asian ottaisi esille.

Kukaan mies ei ole NIIN tyhmä, että toisi yhteiseen kotiin toistuvasti toisen naisen. Vieläpä pariskunnan vuoteeseen.

Mieskin tietää, että useimmat naiset käyttävät hajuvettä, tä ko. nainen melko varmasti.

Mitään koruja, huiveja, laukkuha yms. ei edes tarvita: hajuvesi paljastaa ensimmäisestä kerrasta jos samoissa vuodevaatteissa lilluttaan.

Jos siis pelkäisi paljastumista tai vaimon pillastumista mies ei toimisi näin kun nyt toimii.

Vaimohan voisi myös aivan hyvin tulla sieltä mummolasta aikaisemmin pois tai vastaavaa.

Miehelle helppo kuvio: voi pitää saavutetut edut ilman riitaa ja selityksiä.

Voi tavata rakastajaansa vapaasti ja jos jää kiinni, niin se on sen ajan murhe.

Asiat tehdään sitten niin kuin mies (itselle) parhaaksi näkee silloin.

Vierailija
65/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ihan mahdollista, että mies ei rakasta ap:ta eikä kakkosnaistaan, vaan tyydyttää tarpeitaan ja tappaa aikaa molempien kanssa. Kumpaakaan ei ainakaan kunnioita. Eikä se ole tavatonta, että jos ja kun ero tulee, niin miehellä onkin jo joku kolmas, johon sitoutuu tosissaan ja, jota "rakastaa", ainakin toistaiseksi :D  Mutta tosiaan, miksi kukaan haluaisi olla tuollaisen miehen kanssa- onko se voitto vai häviö saada tuollainen kultakimpale itselleen?

Vierailija
66/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat kieltämättä mielenkiintoisia kuvioita. Minä en ole kertonut miehelle löydöistäni, olen vain kantanut niitä roskiin. On hajuvesi peilikaapissa, naulakkoon unohtunut huivi, kaulakoru (halpa) suihkuhuoneen hyllyllä  jne. Toisaalta olen lisännyt kuvia lapsista makuuhuoneen seinille (isoja taideteosta muistuttavia tauluja, ei mitään pikkukuvia) ja laittelen jääkaapin oveen listoja siitä, mitä pitää tehdä poissaollessamme (lähetä virtuaalihalaus ja hyvänyönsuukko Lilialle ja paljon kauniiden unien toivotuksia Leeville jne. eli ei siis mitään työlistaa).

Tai no tunnustan: sen yhden kivan Louis Vuittonin iltalaukun otin omaan käyttöön. Siellä oli pari kondomia, ripsiväri, puuteri jne., mutta ei mitään papereita. Muka unohtunut naulakkoon miehen takin taakse. Höpsis, tahallaan jätetty, että osaisin nostaa ison haloon. No en nosta, aito laukku sentään (aitous on käyty varmistamassa).

Ei se mies käytössä kulu ja koti on minun nimissäni,joten ihan pian se ei täältä lähde.

No tuskin kukaan jättää jälkeensä reviirimerkkailuissaan mitään, mitä ei ole valmis menettämään. Tuon kirjoittajan miehellä on muuten varmaan useampikin nainen kierroksessa. Halpoja koruja, kalliita laukkuja ja kamaa riittää jatkuvasti jaettavaksi. Eli luultavasti eri henkilöt jättävät niitä. Kyllä on sänky ahkerassa käytössä... 

Vierailija
67/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei todellakaan rakasta aloittajaa enää, jos kotiinsa raahaa naisia. Pelaa tuota peliä niin kauan kun siihen eri reagoida. Helppoa elämää. Ruokahuolto pelaa kotona ja voi naipotella halutessaan rakastajattaren kanssa. Kyllä elämä on tehny helpoksi pettäjämiehille. 

Naisilla ei ole enää mitään itsekunnioitusta. 

Vierailija
68/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se oli sen miehen ostama. Luultavasti sai uuden tilalle. 

Vierailija
69/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Vierailija
70/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, sehän on vain aloittajan omaa (toive)ajattelua, että mies pillastuisi, jos asian ottaisi esille.

Kukaan mies ei ole NIIN tyhmä, että toisi yhteiseen kotiin toistuvasti toisen naisen. Vieläpä pariskunnan vuoteeseen.

Mieskin tietää, että useimmat naiset käyttävät hajuvettä, tä ko. nainen melko varmasti.

Mitään koruja, huiveja, laukkuha yms. ei edes tarvita: hajuvesi paljastaa ensimmäisestä kerrasta jos samoissa vuodevaatteissa lilluttaan.

Jos siis pelkäisi paljastumista tai vaimon pillastumista mies ei toimisi näin kun nyt toimii.

Vaimohan voisi myös aivan hyvin tulla sieltä mummolasta aikaisemmin pois tai vastaavaa.

Miehelle helppo kuvio: voi pitää saavutetut edut ilman riitaa ja selityksiä.

Voi tavata rakastajaansa vapaasti ja jos jää kiinni, niin se on sen ajan murhe.

Asiat tehdään sitten niin kuin mies (itselle) parhaaksi näkee silloin.

Kyllä niitä NIINKIN tyhmiä miehiä löytyy.

Vierailija
71/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei todellakaan rakasta aloittajaa enää, jos kotiinsa raahaa naisia. Pelaa tuota peliä niin kauan kun siihen eri reagoida. Helppoa elämää. Ruokahuolto pelaa kotona ja voi naipotella halutessaan rakastajattaren kanssa. Kyllä elämä on tehny helpoksi pettäjämiehille. 

Naisilla ei ole enää mitään itsekunnioitusta. 

Ei meillä ainakaan ruokahuolto pelaa mies joutuu usein laittamaan ruokaa niin lapsille kuin minulle. Milloin mä ehtisinkään sille laittaa ruokaa kun pitää käydä töissä ja harrastaa. Apn miehen tapaan niitä harrastuksia ei tuoda kylläkään kotiin.

Vierailija
72/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä on vain hassua mielikuvitusta. En toivoisi että kukaan joutuisi arjessa pelaamaan noin.

Itse en ainakaan pystyisi. Kun mies jäi kiinni, halusin heti puhua sen naisen kanssa kasvokkain ja tehdä tilanteen selväksi.

Miksi vetkuttaa löysässä hirressä ketään? Elämän on aivan liian lyhyt kostoihin ja muuhun.

Parasta olisi vain elää onnellista elämää ja hakeutua hyvän äärelle, eikä yrittää minimoida haittoja.

Vierailija
73/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on NIIN tyhmiä miehiä, etteivät ymmärrä hajuveden esimerkiksi paljastavan, niin silloin he oletettavasti jäävät kiinni ekasta kerrasta. Jos vaimo niin haluaa.

Tai sitten mies on samaa sarjaa nais(i)ensa kanssa. Kaikki yhtä pönttöjä.

Tarkoitin siis, että kukaan mies ei ole NIIN tyhmä, että veisi toistuvasti yhteiseen kotiinsa ja yhteiseen parisänkyyn naisia, JOS pelkää paljastuvansa.

Ja kukaan nainen ei ole niin tyhmä, etteti haistaisi hajuvettä vällyissään.

Tottakai mies voi viedä kotiinsa naisia vaikka loppuelämänsä jos se on hänelle mahdollista. Ja niin haluaa tehdä.

Vierailija
74/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tuskin koskaan nostaa esille halua erota jonkin rinnakkaissuhteen takia.

Mitään eroa ei koskaan tule, jos vaimo ei reagoi unohtuneisiin huulipuniin ja pinneihin.

Jossain kohtaan tämä toinen tajuaa hävinneensä ja lähtee pois.

Uusi tulee tilalle ja sama rumba jatkuu...

Vierailija
75/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, provo. Oikea nainen ei ikinä puhuisi toisen naisen tavaroista niin kuin otsikossa, "kaunis huivi". Kyllä se olisi "kuppainen huivi" tai "lumppu huivi" tms.  :D

Vierailija
76/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä on vain hassua mielikuvitusta. En toivoisi että kukaan joutuisi arjessa pelaamaan noin.

Itse en ainakaan pystyisi. Kun mies jäi kiinni, halusin heti puhua sen naisen kanssa kasvokkain ja tehdä tilanteen selväksi.

Miksi vetkuttaa löysässä hirressä ketään? Elämän on aivan liian lyhyt kostoihin ja muuhun.

Parasta olisi vain elää onnellista elämää ja hakeutua hyvän äärelle, eikä yrittää minimoida haittoja.

Miksi sä sen naisen kanssa puhuit? Mikset puhunut miehesi kanssa? Miksi mies ei voinut kertoa naiselle itse haluaako jatkaa suhdetta vai ei? Sun mies kuulostaa vässykältä.

Vierailija
77/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääh, provo. Oikea nainen ei ikinä puhuisi toisen naisen tavaroista niin kuin otsikossa, "kaunis huivi". Kyllä se olisi "kuppainen huivi" tai "lumppu huivi" tms.  :D

Miksi mies etsisi naisen joka pukeutuu lumppuihin? Aina hän sentään on tasonsa säilyttänyt.

Vierailija
78/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sympatiaa reviirinmerkkailijalle. Olen itse teininä peitellyt vuosia sellaisen jälkiä.

Jos olisin ap, toteaisin miehelle, että olisin odottanut korkeampaa tasoa häneltä.

Vierailija
79/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä, eihän niiden todellisuudessa tarvitse olla lumppuja.

Vaan kyse on siitä, että kuka aviovaimo puhuu toisen miehensä naisen tavaroista noilla sanoilla.

Varsinkin kun uskoo itse olevansa voittaja ja se tasokkaampi.

Ellei sitten tosiaan se toinen nainen ja mies ole hänelle yhtäkaikki.

Mutta harvoin silloinkaan, koska harvoin on niin että on yhdentekevää, jos haluaa itse kuviossa pysyä, se on asia ei kuitenkaan "yhtäkaikki".

Vierailija
80/457 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa löytänyt ihanan miehen itsellesi. Oletko onnellinen hänen kanssaan? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme