Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakkaus katosi- aiheutinko sen itse?

Epis skorppari
13.04.2018 |

Onko kellekään tapahtunut niin, että ootte ihastuneet ja rakastuneetkin jonkun miehen kanssa? Kaikki ok ja ootte tapailleet. Mies halusi esitellä vanhemmilleen ja lapsilleen ja halusi muuttaa yhteen. Nainen vähän epäröi parin kuukauden tuntemisen jälkeen...

Sit kuitenkin mies vain katosi. Kun yhtäkkiä olikin ”asioita selvitettävänä,” mutta ei tarkalleen kertonut mitä. Ilmeisesti!!! ex kilahtanut, kun kuullut toisesta naisesta vuosien avioeron jälkeen. Lieneekö elätellyt toiveita miehen paluusta. Se ei kuitenkaan tullut kyseeseen. Kahdeksanvuotias lapsi ja lapsen huolto ongelmana heti, kun oli keskusteltu uudesta naisesta.

Tietty minä kilahdin myös, koska ei mulle tollaset selitykset riitä, että asioita selvitettävänä, minä soitan kun on aika! Mikä helvetin aika? Ihan vaan jokunen verbaalisesti loistava txtari ja puhelu miehelle, joihin puheluihin ei edes vastannut. Jossain vaiheessa blokkasi ulos puhelimesta ja samalla wapista. Sekä FBsta. Eikä ole kuulunut.

Näinkö aikuiset?? toimivat? Minä en. Minulla on suu ja äly sanoa, jollei kiinnosta. Aika alhaista toimintaa, ellen sanoisi. Kaikenlisäksi toimii tehtävissö, joissa oltava rehellinen ja luotettava.

Toimiiko rakastuneet noin? Ja kyllä, sen näki silmistä ja eleistä ja puheista ja toiminnasta ja KAIKESTA, että on rakastunut! Ei voi kieltää.

Saatoinhan minäkin muutaman typerän wappiviestin lähettää, mutten vielä silloin pahaa niillä tarkoittanut...
Rapumies vetäytyy, mutta tuleeko esiin kuorestaan? Kauanko tollaista saattaa jatkua? Intuitio sanoo, että vielä hän palaa... toivottavasti skorpionin intuitio on vahva. Ja skorpparihan on vahva, mutta nyt näyttää heikolta tämä tilanne.

Kertokaa omiakokemuksia, varsinkin skorpparinaiset ja erittäin mielellään rapumiehet. Kiitos. Oletteko todella tuollaisia? Huoh!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta, tunteet pelissä, sitten outoa käytöstä ihan yhtäkkiä. Tuosta voisit ap itse päätellä, ei ensimmäinen kerta maailmassa eikä viimeinenkään.

Kyse on siitä ettei ne tunteet ehtineet syventyä tai ei niin ollut tarkoituskaan. Ei ne tunteet olleet kun kemiaa, adrenaliinipiikki, vaihtelua arkeen, hakemalla haettua huumaa, joka katosi kun kevätaurinko paistoi kirkkaammin. Ja ihminen ajatteli selkeämmin.

En tiedä mitä kaipasit enemmän ap? Että ihastuminen ja seksi olisi jatkunut pitempään? Tai kehittynyt suhteeksi? Veikkaan ettei se olisi kehittynyt suhteeksi, turhia lupauksia mieheltä.

Joihin se mies itse uskoi sen muutaman sekunnin kun suustaan tuli sanoja ja ei sitten enää kun ette olleet samassa huoneessa. Aika moni mies voi olla vakuuttava aika monelle naiselle ja se ei tarkoita mitään. En tiedä, olen aina välttänyt monisanaisia miehiä, jotka lyhyessä ajassa lupaavat paljon. Rakastuvat hetkessä ja käyvät huumalla. Se ei vain vakuuta.

Vierailija
22/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muuttaisi kenenkään kanssa yhteen parin kuukauden tuntemisen jälkeen, etenkään jos on lapsia.

Miksi hyökkäsit miehen kimppuun tuolla tavoin?

Miten hyökkäsin miehen kimppuun tuolla tavoin? Ei ymmärrä...

Miksihän sinut blokattiin ulos? Viestejä joilla et vielä pahaa tarkoittanut, kuulostaa lähinnä pakkomielteiseltä hyökkäykseltä.

Miten vaikeea on todeta ok, ei toiminut? Siihen toimimattomuuteen riittää se ettei toiminut toisen osapuolen mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaako tässä olis pitänyt olla? Eikä sanoa mitään? Ymmärrän eri hyvin lapsipointin, sattuu itselläkin olemaan pari alaikäistä.

Kyseessä ei ollut kyllä mikään feikkijuttu, asioista oli puhuttu. Varmaan sit vaaransin jotenkin asiat lapsen kannalta hänen äitiinsä...

Vierailija
24/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit aikuiset selvittää välinsä. Ei ihan perusnormaalityyppi. Älä anna periksi, jospa se vielä selvittää, vaikka ei välttämättä enää sinua kiinnostaisikaan ko. henkilö. Mutta onpa outo äiti lapsella, jos haluaa estää toisen vanhemman onnen. Mitähän hän loppupeleissä siitä hyötyy?

Vierailija
25/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalit aikuiset selvittää välinsä. Ei ihan perusnormaalityyppi. Älä anna periksi, jospa se vielä selvittää, vaikka ei välttämättä enää sinua kiinnostaisikaan ko. henkilö. Mutta onpa outo äiti lapsella, jos haluaa estää toisen vanhemman onnen. Mitähän hän loppupeleissä siitä hyötyy?

Ihme akka kun ei osannut päästää exästään irti...

Vierailija
26/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilyttävä mies, jos on muka "blokannut wapista". Wap ei ole ollut käytössä enää aikoihin.

Vierailija
27/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

WhatsApp siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme