Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakkaus katosi- aiheutinko sen itse?

Epis skorppari
13.04.2018 |

Onko kellekään tapahtunut niin, että ootte ihastuneet ja rakastuneetkin jonkun miehen kanssa? Kaikki ok ja ootte tapailleet. Mies halusi esitellä vanhemmilleen ja lapsilleen ja halusi muuttaa yhteen. Nainen vähän epäröi parin kuukauden tuntemisen jälkeen...

Sit kuitenkin mies vain katosi. Kun yhtäkkiä olikin ”asioita selvitettävänä,” mutta ei tarkalleen kertonut mitä. Ilmeisesti!!! ex kilahtanut, kun kuullut toisesta naisesta vuosien avioeron jälkeen. Lieneekö elätellyt toiveita miehen paluusta. Se ei kuitenkaan tullut kyseeseen. Kahdeksanvuotias lapsi ja lapsen huolto ongelmana heti, kun oli keskusteltu uudesta naisesta.

Tietty minä kilahdin myös, koska ei mulle tollaset selitykset riitä, että asioita selvitettävänä, minä soitan kun on aika! Mikä helvetin aika? Ihan vaan jokunen verbaalisesti loistava txtari ja puhelu miehelle, joihin puheluihin ei edes vastannut. Jossain vaiheessa blokkasi ulos puhelimesta ja samalla wapista. Sekä FBsta. Eikä ole kuulunut.

Näinkö aikuiset?? toimivat? Minä en. Minulla on suu ja äly sanoa, jollei kiinnosta. Aika alhaista toimintaa, ellen sanoisi. Kaikenlisäksi toimii tehtävissö, joissa oltava rehellinen ja luotettava.

Toimiiko rakastuneet noin? Ja kyllä, sen näki silmistä ja eleistä ja puheista ja toiminnasta ja KAIKESTA, että on rakastunut! Ei voi kieltää.

Saatoinhan minäkin muutaman typerän wappiviestin lähettää, mutten vielä silloin pahaa niillä tarkoittanut...
Rapumies vetäytyy, mutta tuleeko esiin kuorestaan? Kauanko tollaista saattaa jatkua? Intuitio sanoo, että vielä hän palaa... toivottavasti skorpionin intuitio on vahva. Ja skorpparihan on vahva, mutta nyt näyttää heikolta tämä tilanne.

Kertokaa omiakokemuksia, varsinkin skorpparinaiset ja erittäin mielellään rapumiehet. Kiitos. Oletteko todella tuollaisia? Huoh!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paskamainen tempaus tyypiltä!

Vierailija
2/27 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule se mies vaikka tulisikin takaisin, se tulee tekee noin uudelleen ja uudelleen.

Todennäköisesti se on mun aviomieheni.

Tiedätkö miten se hylkäsi minut. Miyään puhumatta että hänellä ois pahaolla, hävisi kun olin koiraa käyttämässä, sulki liittymänsä, eikä edes lapselleen ole soittanut 2kk.

Niin hyvä mies! Eikä tää oo edes eka kerta kun hylkää mut.

Kun mies ei kykene selvittää ongelmia puhumalla, niin sanoisin kokemuksesta että juokse ja etsi joku tasapainoinen mies, sellainen keneen voi luottaa.

Et aiheuttanut itse tota, mies vaan on sellainen!! Eikä muutu.

Vierailija
4/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma vaan, ettei kummallakaan ole koiraa... eli eri henkilö. Ja on virallisesti etonnut. Mutta selityksen haluan. Tulevaisuudesta en tiedä, koska tasapainotonhan tyyppi on. Ei tuollainen vetäytyminen ole normijuttu. Tehnyt jo kerran aiemminkin siis ja palannut.. outoo!

Vierailija
5/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on toinen? Tai kolmas?

Vierailija
6/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten sinä olet niin suuri draamakuningatar, ettei sun kanssa pysty järkevästi keskustelemaan minstään ilman hirveää kohtausta. Helpompi häippästä vaan.

Vierailija
7/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Onko sama henkilö kirjouttanu kaikki nää viestit?

Vierailija
8/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä horoskooppeihin uskovat on luku sinänsä, et kai puheissa kovin viljellyt noita saksiniekkoja? Mies pelästyi?

Vierailija
9/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä oo viljellyt horoskooppeja, mutta onhan niissä joku perä luonteenanalyyseissa. Enkä ole draamakuningatar. Asiasta olen sanonut, ja syystäkin!

Vituttaa vain tuollainen selittämättömyys aikuiselta ihmiseltä. Vai onko melkein viisikymppinen mies edelleenkään aikuinen...? Eipä paljon viitsi katsoa ylöspäin tuollaista ihmistä. Kai pitää painua kotiovelle setvimään, ärsyttää niin paljon. Kunhan en riko kotirauhaa :D

Vierailija
10/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Onko sama henkilö kirjouttanu kaikki nää viestit?

Varsinkin viestin nro 1 😂

Aika epätyypillinen kommentti av:llä 🙄

Vierailija
11/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään rakkautta ollutkaan, jos se noin vaan katosi.

Vierailija
12/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja mies molemmat vähän tuulella käyviä haihattelijoita. Mies ehdottaa yhteenmuuttoa 2 kk tapailun jälkeen. Ap muodostelee tapaamishustoriassa hengästynyttä tajunnanvirtaa, joiden pitäisi olla ymmärrettäviä lauseita ja sotkee sekaan suloisena sekamelskana horoskooppeja.

Mies havahtuu että helvetti, ei näin. Ei tästä tule mitään, ihannsekavaa. Nainen uskoo miehen puheet kaiken voittavasta rakkaudesta kun tavoitteena on ollut peiton heiluminen.

Eikö tämä ole jo kaikkien tiedossa, feidataan ja selitellään kun hetki on oikea. Ehkä parempi olisi ollut sanoa kun Merkurius on Oinaassa.

Nyt ryhtiä ja vakautta. Lapsen etu olisi ettei aikuiset hörhöile.

Vierailija
13/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttaisi kenenkään kanssa yhteen parin kuukauden tuntemisen jälkeen, etenkään jos on lapsia.

Miksi hyökkäsit miehen kimppuun tuolla tavoin?

Vierailija
14/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan lapsen etu! Tainnut jäädä sivuseikaksi. Eipä nainenkaan ihan vietävissä ole ollut! Ja vielä vähemmän tuulellakäyvä haihattelija -ehkä tulella käyvä enemmänkin😂

Peiton heiluminen ei kyl ollut päätavoite, vaikka sekin koettiin. Kyllä kummallakin oli tunteet pelissä, mutta käytös on tosi outoa kaiken jälkeen ja yhtäkkiä! Ihan helvetin outoa!

Mutta: sitä saa mitä tilaa. Myös mies. Kun aina ei voi saada sitä mitä haluaa ja aina ei voi haluta sitä

mitä saa.... minä saan kyllä vaikka koko ajan, mutta kun ne muut ei kiinnosta mua!!!

Vierailija
15/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muuttaisi kenenkään kanssa yhteen parin kuukauden tuntemisen jälkeen, etenkään jos on lapsia.

Miksi hyökkäsit miehen kimppuun tuolla tavoin?

Miten hyökkäsin miehen kimppuun tuolla tavoin? Ei ymmärrä...

16/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En henk.koht. usko horoskooppeihin, mut jos joku uskoo niin tässä lyhyesti juttu. Mä oon ite skorpparinainen ja seurustelin muutaman vuoden rapumiehen kanssa. Joskus jostain oon lukenu, että näillä merkeillä natsais tosi hyvin ja niin natsaskin, kunnes alettiin seurustella. Ei ois kannattanu. Miehestä tuli hyvin välinpitämätön ja alkoi pitää itsestäänselvyytenä hetimiten parisuhteen alettua. (Toki näihin juttuihin vaaditaan muutakin kuin pelkkä horoskooppien yhteensopivuus, olishan tyypistä tullut varmaan yhtälailla välinpitämätön, vaikka olisi ollut leijona :D) Kuitenkin tajusin liian myöhään, ettei oikeestaan mitään rakkautta koskaan ollutkaan, hän oli yksinkertaisesti hyvä tyyppi vain hyvänä ystävänä. Ei ois pitäny ryhtyä parisuhteeseen. Olin/oltiin myös tosi nuoria silloin.

Lisäksi mun paras ystävä (naispuolinen, ollaan oltu parhaita ystäviä yli 10v) on horoskooppimerkiltään rapu. Jos uskoisin näihin tähtimerkkihommiin, niin kokemuksesta sanoisin, ettei skorpparin kannata ruveta parisuhteeseen ravun kanssa, mut varmaan hyvä ystävyyssyhde voi muodostua..

Vierailija
17/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan, että ap unohtaa miehen ja menee kansalaisopiston kurssille.

Vierailija
18/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

skorpparit ovat yleensä yksineläjiä eivät liittoutujia, kelpaavat 3 kuukaudeksi niin kutsutuksi lemmen loma alkuhuuman kohdaksi, hyväksy, olisi jäänyt jos olisi kanssasi halunnut olla, käy vaikka luistelemassa. skorppareiden etu on se että heillä kyllä seuraa piisaa! mukavaa , harmiksi ravut ovat enemmän kiinnostunetia vakaavasta sekä puhtaimmillaan lojaaliudesta. siksi varmaan Hänen lapsien kilahtelu siitä johtuu.

Vierailija
19/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravun arkkityyppi on perhekeskeinen. Lapsi on nyt rapumiehen perhe ja lapsen hyvinvoinnin vuoksi vanhempien on tultava toimeen. Ehkä suhteenne vaaransi suhteen lapsen äitiin, joten rapumies valitsi vaalia sitä suhdetta. Olen pahoillani puolestasi mutta jos sinulla olisi lapsia, ehkä ymmärtäisit paremmin. Hyvää jatkoa, katsele vaikka Oinas-miehiä tulevaisuudessa.

Terveisin Jousimies

Vierailija
20/27 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän näistä sanotaan, et nää kaksi olisivat ihan huippupari. Noh, tainnut se ”ennustus” mennä hiukka pieleen! Sitä jo tässä iässä ainakin kuvittelee, että ihmiset vanhemmiten fiksuuntuisi, mutta ei. Ja tällaisen tempun jälkeen on varmasti vaikea enää pysyä ystävinä. Täytyy aika universaali selitys olla tähän temppuiluun!

Miehet, mieluusti kuulen mielipiteitänne! Antakaa tulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän