Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suora kysymys, onko miehesi jo humalassa tai tuleeko vähintään pullojen kanssa töistä kotiin

Vierailija
13.04.2018 |

?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex mies olisi tähän aikaan jo tuhdissa humalassa. Siinä yksi syy miksi hän on ex mies. Nykyinen juo harvakseltaan kuten minäkin, parin kuukauden välein suunilleen mikä ihan ok minulle.

Vierailija
42/48 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ihan selvinpäin viettämässä viikonloppua lastensa kanssa, minä pienessä viinihiprakassa omassa kodissa tekemässä kevätsiivousta. En enää seurustelisi sellaisen kanssa, joka ryyppää jatkuvasti - yksi alkoholiongelmainen seurustelukumppani oli tälle elämälle ihan tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
44/48 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Tuli yövuorosta aamulla nukkumaan ja nyt katsoo jalkapalloa syöden jäätelöä.

Ei kaikki miehet ole alkoholisteja vaikka sun lähipiirissä oliskin.

Mies ei ole juonut alkoholia pitkiin aikoihin koska yleensä juo vain korkeintaan saunakaljan, mutta nyt on sauna ollut pari vuotta varastona niin ei olla saunottu.

Vierailija
45/48 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole humalassa eikä tule olemaan. Ei käytä alkoholia lainkaan.

Vierailija
46/48 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Onneton avioliittohelvetti ei ole minun makuuni.

Vierailija
47/48 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei mene sekaisin alkoholista, sen on pakko vetää kamaa ja sen lajin hän osaa.

Missä fantasiamaailmassa tapahtuu nuo niskahieronnat, elokuvien katselut ja nautiskelut yhden viinilasillisen äärellä?

Tänä viikonloppuna saan taas lasten kanssa naamioitua tapettiin ettei mies hermostu ja saadaan ylipäätään elää viikonlopun yli.

Onneksi pian on maanantai ja pääsen töihin pakoon ja lapset saavat edes yhden kunnon aterian päivässä kun menevät hoitoon..

Vierailija
48/48 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ketjuun kirjoittanut vaan tietyntyyppisiä ihmisiä? Eli sellaisia joiden puoliso ei juo ja itsekin vain ihan varovasti yhden viinilasillisen ruoan kanssa.

Kuulostaa absurdilta, kun omassa lähipiirissäni lähes kaikki käyttää alkoholia enemmän tai vähemmän. Pari raitistakin on, eivätkä kritisoi muiden juomista. Tuttavapiirini on laaja ja ihmisiä eri yhteiskuntaluokista ja ammateista. Lähes kaikki heistä ottavat silloin tällöin alkoholia, lähes kaikki vetävät silloin tällöin pienet tumut ja mitä jossain alkossa kun katselee, niin siellähän käy ihan kaikennäköistä porukkaa.

Jännä tosiaan, että tähän ketjuun vastasi vain nämä parempaa esittävät moralistit.