Suora kysymys, onko miehesi jo humalassa tai tuleeko vähintään pullojen kanssa töistä kotiin
Kommentit (48)
Ei. Mies tuli töistä ja nukkuu nyt päikkäreitä sohvalla kissan kanssa. Seiskalta mennään ulos syömään vklopun kunniaksi, minä saatan ottaa kylkiäiseksi viinilasin, miehelle ei alkoholi maistu. Illalla katsotaan leffaa sipsipussin kera ja huomenna lähdetään aamusta Ruissaloon maisemakävelylle ja ehkä avantoon.
Tultiin töistä yhtä matkaa ilman pulloja. Teki kalasoppaa kun ipana niin pyysi kun iskän kalasoppa on maailman parasta.
Illalla vaihtaa mulle kesärenkaat, joten taidanpa tuoda kaupasta pari tsekkiläistä olutta urakan päälle. Luultavasti se jättää ne kuitenkin huomisen saunajuomaksi ja hakee kellarista olvia.
Mitä vit*ua, minä tulin baarin kautta kotiin, perjantai pullo on pakkasessa odottamassa ja jos akalta ei tule pil*ua lähden paikalliseen ja jos eräs muija on siellä käyn panem*ssa sitä, ei ota kuin 50€ suih*notosta ja pa*osta, satasella saa pistellä berberiinkin.
Lähti viime perjantaina viihteelle eikä oo viel tullu kotiin.
Ei ja ei. Kohta tulee kotiin ruokakassin ja parhaan kaverinsa kanssa, ilman pulloja, kun ei meistä kolmesta kukaan juo ollenkaan.
Mieheni on täysi nössö ja se laittoi korkin kiinni esikoisemme synnyttyä reilu kuusi vuotta sitten.
Palsta täynnä pirttihirmuja, sekä raivoraittiita tai valehtelijoita.Olin äsken Cittarissa ja Alkossa kaameesti porukkaa molemmissa ja kaikilla kärryissä olutta, lonkeroo ja alkossa kuoharia ja punkkua.
Ne ketkä ei perjantaisin tai lauantaisin juo muutamaa kymmentä saunakaljaa voisivat pysyä poissa täältä.
Ei kumpaakaan. Kävi kyllä kaupassa ja haki viikon ruokaostokset. Nyt lähti salille ja sen jälkeen vahtii lapsia, jotta minä saan omaa aikaa.
Vetääkö jonkun puoliso oikeasti vielä nykyään perjantailärvit? Tai edes lauantai?
Ei, meillä on kyllä olutta ja viiniä kotona. Eikä tule koskaan töistä kännissä kun liikkuu autolla. Viiniä oltais voitu tänään ottaakin illalla, mutta kuopus on oksennustaudissa niin ei viitsi. Jos nyt sattuisi tulemaan vaikka lähtö johonkin autolla. Ja mä kuskailen teiniä illalla joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Palsta täynnä pirttihirmuja, sekä raivoraittiita tai valehtelijoita.Olin äsken Cittarissa ja Alkossa kaameesti porukkaa molemmissa ja kaikilla kärryissä olutta, lonkeroo ja alkossa kuoharia ja punkkua.
Ne ketkä ei perjantaisin tai lauantaisin juo muutamaa kymmentä saunakaljaa voisivat pysyä poissa täältä.
Kyllä kai Suomessa vielä muutaman Cittarillisen verran teitä viikonloppukännääjiä on. Tosin silloin kun itse käyn Cittarissa, en näe edes suurimman osan kärryissä alkoholijuomia. Ehkä sinulla on alkava delirium, jos näet alkoholijuomia kaikkialla?
Ei ja ei. Työskentelemme molemmat kotona ja kohta alamme laittaa perjantain illallista. Juomme varmasti lasin tai pari olutta tai viiniä fiiliksen mukaan. Mies hieman minua enemmän; kumpikaan ei humalaan asti. Loppuilta sujuu todennäköisesti makuuhuoneen puolella pitkän kaavan mukaan, ja siellä emme halua olla aistit turtana. ;)
En ole nähnyt avokkiani humalassa kuin kaksi tai kolme kertaa koko 6 vuoden suhteemme aikana. Nyt hän lukee tenttiin ja kohta lähtee iltavuoroon töihin. Emme juo humalahakuisesti tai oikein muutenkaan, humalassa olo on tylsää ja tulee paha olo ja väsymys vain seuraavalle päivälle.
Olisi aika ankeaa jos koko maailma pyörisi vain alkoholin ympärillä.
Ei ole humalassa eikä tule pullojen kanssa kotiin. Emme juo ikinä kotona mitään alkoholia silloin kun olemme kahdestaan. Ainoastaan jos on vieraita. Se alkoholi mikä meillä kuluu, kuluu ravintolassa kun käydään syömässä hyvin. Ei minua haittaisi jos mies ottaisi oluen illalla, eikä häntä varmaan jos minä ottaisin viiniä, mutta kun ei vaan tee mieli. Olemme olleet aina samanlaisia, taustalla ei siis ole esim. alkoholiongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kun ei ole rahaa. Jos olisi olisimme kohta molemmat humalassa.
Ja tatuoituja?
-matalasti koulutettuja
- työttömiä tai matalapalkka työssä
-gyprocciseinissä ja pahviovissa on varmaan miehen nyrkin tekemiä reikiä kun kännissä menee aina välillä hermot
- sänkynne on varmaan moneen kertaan läpikustu kummakin puolella
Ei ole ei. Kaapissa olisi viinipullo tai saunaoluet tarjolla, muttei taida tänään maistua. Juhlat tulossa viikonloppuna, silloin tulee otettua pari lasia viiniä, niin mukavampaa kun ei mene useammalle päivälle.
Ei se nyt kun maksa-arvot oli perseellään. Pitää ensin lääkärin sanoa ennen kuin edes yrittää terveellisempää elämäntapaa.
Juonut on yleensä joka perjantai kymmenen kaljaa, noin. Ei riehu eikä melskaa, hissukseen tissuttelee. Lisäksi huono epäterveellinen ruokavalio.
Ei se humalassa ole kun on lasten kanssa kotona kun mä oon vielä töissä. Huomenna ehkä hakee pari kaljaa kun pääsen iltapäivällä töistä, mutta ei se silloinkaan kännissä ole.
Meillä minä tulin pullojen kanssa ;) Nyt valkkaria lasissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kun ei ole rahaa. Jos olisi olisimme kohta molemmat humalassa.
Ja tatuoituja?
No mitäs ihmettä ne tatuoinnit asiaan liittyy? :D
Alkuperäiseen kysymykseen vastaus. Ei ole mies humalassa. Hän on punttisalilla ja tulee varmaan proteiinijuoman kanssa kotiin jos ei ole jo salilla juonut sitä.
T: Tatuoitu nainen joka käyttää alkoholia n. kerran / 2kk.
Viiniä voi ottaa, se onok ja kerää yläpeukkuja. Vastaava määrä olutta on juopottelua ja kerää alapeukut.