Suora kysymys, onko miehesi jo humalassa tai tuleeko vähintään pullojen kanssa töistä kotiin
Kommentit (48)
Ei ole eikä tule. Se juo alkoholia noin kaksi kertaa vuodessa, ja silloinkin enintään kaksi annosta.
Mieheni ei juo lainkaan. On tullut jo töistä ja tossa se sohvalla ottaa nokosia, itse rentoudun juuri lasillisella viiniä.
Ei ole, pojan kanssa muuttohommissa. Ei tule pullojen kanssa kotiin, kotona odottaa kaljalaatikko.
Itse otin just ensimmäisen viinilasillisen.
Ei ole kun ei ole rahaa. Jos olisi olisimme kohta molemmat humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tuli juuri kotiin ja tekee perheelle ruokaa. Sen jälkeen lähdemme yhdessä hiihtämään. Pulloja ei näy eikä tule näkymään.
no, kiva. ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kun ei ole rahaa. Jos olisi olisimme kohta molemmat humalassa.
Ja tatuoituja?
Ei todellakaan. Sauna, sapuska ja selkähieronta. Pitää nääs saada toi Ratina valmiiksi.
Noin muulloin alkoholia kuluu 3-5 annosta kerrallaan, pari krt kuussa.
Ei kumpikaan tykätä olla humalassa. Se tunne on vahvistunut kolmekympin jälkeen.
Lasten aikana yks sauna-olut tai yks lasillinen viiniä, jos oikein hyvää ruokaa. Tyyliin jouluna ja pääsiäisenä viimeksi.
Ja taas alkaa "mies ryyppää" , "mies oksentaa" , "mies kusi kännissä", "mies raivoaa humalassa" viikonlopun vakioprovoilijan provot.
Kuka oikeasti jaksaa näitä?
No ei ole, ei kyllä tule kotiinkaan kun on reissussa. Siellä saattaa muutaman oluen juoda.
Totta kai muutama olut kuuluu viikonloppuun. What's the big deal.
Mies toi töistä tullessaan punaviiniä.
Katsellaan illalla jokin leffa ja nautiskellaan yhdessä.
Mies lähti juuri äsken töihin,pulloja ei näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas alkaa "mies ryyppää" , "mies oksentaa" , "mies kusi kännissä", "mies raivoaa humalassa" viikonlopun vakioprovoilijan provot.
Kuka oikeasti jaksaa näitä?
Mun tuo on oikeasti todellisuutta.
Mutta kysymykseen: minä jaksoin aikani, sitten jätin sen juopon.
Ei tule kotiin ollenkaan tänään:)
Työmatkalla vielä ja railakas ilta tiedossa, ei varmaan ole kuivin suin eikä toisaalta juo liikaa. Huomenna sitten kotiutuu
Voi olla että avataan joku viini viikonloppuna ruuan kanssa, onhan noita pulloja viinikaappi täynnä
Otin jos toisen lasin kuoharia. Mies on vielä töissä.
En muista milloin mieheni olisi tullut töistä kotiin humalassa tai pullojen kera.. ja on sentään olutharrastaja! Eli kerran kuussa maistelee oluita kavereiden kanssa lauantaisin..
Mies käyttää alkoholia pari kertaa vuodessa ja silloinkin vain kepeään hiprakkaan saakka. En koskisi pitkällä tikullakaan mieheen, joka ryypiskelisi humalahakuisesti edes kuukausittain. Hyi hitto.
Ei, mutta toi mukanaan pussillisen hyvälaatuista kukkaa. Saunan jälkeen poltellaan siitä sitten sopivasti,
Ei varmaan ihan vielä. Pääsi neljältä töistä ja lähti 16.45 ryyppäämään.
Ei. Tuli juuri kotiin ja tekee perheelle ruokaa. Sen jälkeen lähdemme yhdessä hiihtämään. Pulloja ei näy eikä tule näkymään.