Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita jotka eivät vain pysty pukeutumaan naisellisiin vaatteisiin?

Vierailija
13.04.2018 |

Itseäni ahdistaa ajatuskin mekkoon tai hameeseen pukeutumisesta. En voisi myöskään meikata enempää vaikka osaisin kyllä, kulmakarvojen tummentaminen, ripsari ja mineraalimeikkipuuteri riittävät. Korkokengissä vasta tyhmä olo tulisikin.

Olen kuitenkin normaalipainoinen, hyväitsetuntoinen ja nätti, että kyse ei ole siitä että kuvittelisin näyttäväni kauhealta naisellisissa vaatteissa. Ne vain tuntuvat hölmöiltä itseni päällä.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Laittautumisesta tulee sellainen miellyttäjä-fiilis, joka tuntuu vetoavan lähinnä vanhempiin miehiin.

Vierailija
2/59 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrettävää. Miksi pitäisikään pukea päälle sellaisia vaatteita, joista ei pidä? En minäkään vetäise päälleni vaikkapa kirkkaanpunaisia saappaita tai turkoosia pellavatunikaa, ja ahistuisin jos joutuisin tekemään niin. En myöskään "tajua" koruja tai korkkareita, eikä minun tarvitsekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus naiselliset vaatteet sopivat ulkonäköön parhaiten - vaikka muuten olisi jopa ei-naisellinen luonne...

- esteettinen silmä siis vaatii...

Vierailija
4/59 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. :D En itse oo meikannu koskaan. Tulee niin tyhmä olo. En tunne oloani omaksi itsekseni, en myöskään mekot tai hameet päällä. Käytän joka päivä vaan huppareita ja löysiä farkkuja. Tunnen niissä oloni hyväksi. 

Vierailija
5/59 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, ahdistaa kaikki naiselliset asut. Nuorenakin ostin usein miesten takkeja kun en tykännyt sellaisista jotka korostaa vyötäröä.

Vierailija
6/59 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Mekkoa ja lyhyempää hametta pitänyt viimeksi ala-asteella, pitkää hametta kokeilin parina lukiokesänä, muttei sekään tuntunut omalta. Itse en tosin tämän lisäksi meikkaakaan ollenkaan, ja yleinen habitus ja elekieli on jopa maskuliinista. Huppari ja farkut on paras yhdistelmä. Kaveripiirini pisimmät hiukset minulla kuitenkin on ":D".

Vierailija
7/59 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä pakko pukeutua naisellisesti jos olet mielestäsi hyväitsetuntoinen ja nätti?

Vierailija
8/59 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen poikatytön kroppa kun on näyttäisin aivan transulta mekossa.

Vierailija
9/59 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla että meitä onkin useampi, miten omaan piiriin onkin sattunutkin sitten kaikki naisellisuuttaan korostavat :D

ap

Vierailija
10/59 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joinakin päivinä.

Vierailija
11/59 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä pakko pukeutua naisellisesti jos olet mielestäsi hyväitsetuntoinen ja nätti?

Halusin vain nähdä onko täällä kuinka samanlaisia ihmisiä. En ole mitenkään pakolliseksi sitä kokenutkaan, mistä nyt vaikka kertoo se etten sellaisiin vaatteisiin pukeudu :)

ap

Vierailija
12/59 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on transsukupuolinen? Tai lepakko?

Vierailija
13/59 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

M47

Vierailija
14/59 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä.

M47

Ehdit ensin.

M65

Vierailija
15/59 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama. Jos voisin/kehtaisin, niin kävelisin päivät pitkät sellaisessa pehmeässä ylisuuressa fleecehaalarissa. Töihin on pakko kuitenkin laittaa suorat mustat housut, joku siisti paita ja tukka ja kasvot ehostettuna.

Kotiin kun pääsen niin pakkelit pois ja se fleecehaalari päälle ja pelaamaan.

En oikein välitä tälläytymisestä.

N24

Vierailija
16/59 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on transsukupuolinen? Tai lepakko?

Tai transvestiitti.

Vierailija
17/59 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkokengät ja sukkahousut on jotain ihan kamalaa. Sukkahousuja saa varoa koko ajan, ettei tule silmäpakoa ja silti niihin menee omaisuus. Korkokengät käy jalkoihin. Hametta ja mekkoa en siksi päälleni laita. En meikkaa enää, kun kaikesta tulee allergiaoireita enkä koruja osaa käyttää.

Vierailija
18/59 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa, kyllä mä pystyn ja pukeudunkin välillä hameeseen, mutta parhaiten viihdyn farkuissa ja mukavissa paidoissa.

Vierailija
19/59 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyt vaatteet ovat minulle aivan kammotus. Olen kunnon he-man, vaikka olenkin painoindeksin mukaan normaalipainoinen: paksu ja lyhyt kaula, erittäin leveät hartiat ja rintakehä, pienet rinnat sekä luiseva lantio. Lisäksi harrastin koko teini-iän rankkaa urheilua, eivätkä ne lihakset ole oikein koskaan lähteneet kokonaan pois, vaikka lopetinkin kolme vuotta sitten. Minulla siis näkyy selvästi käsivarsien lihakset ja esim pohjelihakset ja reisilihakset korostuvat korkokengissä.

Ainakin spagettiolkaintopissa ja samantapaisen yläosan omaavissa mekoissa en näytä parhaita puoliani. Hävettää, kun olen alkanut vasta nykyään ymmärtää, mitä vaatteita kannattaa välttää, ja esim vielä vanhojentanssikuvassani näytän epätoivoiselta nuorelta transnaiselta. :D Ei myöskään puhettakaan, että pillifarkut olisivat minulla kauniit. Reiteni näyttävät helposti levossa lihavilta, ainakin omasta mielestäni.

Harmi, etten ole pidempi kuin 170 cm. Jos olisin myös miehen pituinen, voisin jopa näyttää aika hyvältä joissain miehekkäämmiksi mielletyissä vaatteissa. Nyt joku jakkupuku ei houkuta. Hassusti mulla on ollut aina syvä inho jakkupukuja ja naisten bisnespukeutumista kohtaan, vaikka työskentelen lakialalla: :D

Vierailija
20/59 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän vaatteista, jotka saa näyttämään naiselta, mutta jossain tulee raja, että tunnenkin oloni naisellisen sijaan transvestiittimieheksi tai kömpelöksi feikkaajaksi. En siis pidä vartalonmyötäisistä vaatteista enkä korkkareista, mutta pidän paksuista toppahousuista ja muotoilluista takeista, jotka saa näyttämään, että mulla olisi muka lantio. Mekkoja en juuri pidä, mutta tunikat ym. "puolimekot" menee, lähinnä ruman roikkulommoposkitakamukseni peittämiseksi.

En tykkää epäkäytännöllisestä ja liikkumista vaikeuttavasta "naiseuden korostamisesta", koska olen todella mukavuudenhaluinen ja liian kärsimätön totuttelemaan niihin. Ja lisäksi tulee tuo transvestiittifiilis (koska näytän mieheltä).