Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielialalääke joka EI oikeasti lihota?

Vierailija
13.04.2018 |

Onko sellaista oikeasti? Mä tarviin niitä, mutta en halua lihota grammaakaan ja tämä estää mua syömästä näitä lääkkeitä.. :(

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkitusti uni ja hyvä unirytmi parantavat mielenterveyttä. Tämä on osa-alue jota kannattaa hoitaa myös kuntoon.

Vierailija
42/54 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanabis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikka kirjoitti:

Jos joku lääke saattaa lisätä ruokahalua, ei tarkoita sitä että pakko tunkea sitä perhepitsaa suuhunsa päivittäin.

Itse asiassa se lääke just vaikuttaa aivoissa niin että on oikeasti PAKKO ahmia.

Voin itse vaikka paastota koko päivän, mutta kun otan iltalääkkeen ja olen siitä päissäni, en saa nukuttua yhtään ellen ahmi. Jos en mätä hiilareita niin napotan koko yön valveilla.

Yritän nyt päästä tuosta lääkkeestä eroon, olen jo näillä yrityksillä laihtunut 3 kg.

Vierailija
44/54 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääk-keet ei li-ho-ta. Kun mieliala kohoaa ruokakin maistuu paremmin. Jos tuoteselosteessa mainitaan haittana painonnousu kiinnitetään huomiota ruokavalioon, liikuntaan ja lepoon.

Vierailija
45/54 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hoikka kirjoitti:

Jos joku lääke saattaa lisätä ruokahalua, ei tarkoita sitä että pakko tunkea sitä perhepitsaa suuhunsa päivittäin.

Itse asiassa se lääke just vaikuttaa aivoissa niin että on oikeasti PAKKO ahmia.

Voin itse vaikka paastota koko päivän, mutta kun otan iltalääkkeen ja olen siitä päissäni, en saa nukuttua yhtään ellen ahmi. Jos en mätä hiilareita niin napotan koko yön valveilla.

Yritän nyt päästä tuosta lääkkeestä eroon, olen jo näillä yrityksillä laihtunut 3 kg.

Onko historiaa syömiseen liittyvissä ongelmista?

Monesti ne valmiiksi lihavat lihoo  ja moni muu ei .

Vierailija
46/54 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta. Se on myös mielialalääkkeitä tehokkaampi lääke.

Vierailija
47/54 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa kerryttää nestettä ja/tai hidastaa aineenvaihduntaa. Joku tuolla sanoi, ettei 3-4kg näy missään, mutta kyllä se vain näkyy ja pahasti, jos pituutta on 1,5m. Vähempikin riittää.

Vierailija
48/54 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään lääke ei lihota.

Ja kyllä, syön itsekin mielialalääkkeitä, e-pillereitä ja kortisonia.

Olen liian laiha.

Vierailija
49/54 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän mirtazapiinia ja ketipinoria, enkä ole saanut yhtään lisää painoa.

Vierailija
50/54 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos jätät myrkyt syömättä

Vierailija
51/54 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hoikka kirjoitti:

Onko tämä iltalääke mahdollisesti Mirtazapin tai Ketipinor? Tunnistan tämän vaikutuksen.

Yksi ei-lihottava tai jopa hoikentava (ruokahalua vähentävä) on Venlafaxin.

Vierailija
52/54 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sinun ja muidenkin, jotka väittävät että läÄkKeEt eI lIHoTa, tutustua esimerkiksi mirtatsapiini - lääkkeen tuoteselosteeseen. :)

Vierailija
53/54 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vieläkö joku vuonna 2021 ihan vakavalla naamalla väittää, että lääkkeet lihottaa? Missä perähikiällä oikein asut? :D Jos lääke lihottaa, miksei niitä viedä maahan, joissa ihmiset kärsii nälänhädästä? Problem solved!

Katsopa sinne paketin pakkausselosteeseen: Paljonko lääke sisältää kaloreita? AIVAN.

Mikään lääke ei lihota. Ruokahalua ne voi lisätä ja silloin kysytään ITSEKURIA. 

Älä syytä lääkkeitä, kun olet itse syyllinen ihroihisi.

Vierailija
54/54 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy lääkkeitä jotka lihottavat. Lääkärit määräävät Mirtazapinia anorektikoille, sen lihottavan ominaisuuden vuoksi. Joten turha jauhaa täällä sontaa, etteivät tietyt mielialalääkkeet lihota. Jos ette usko niin kysykää lääkäreiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi