Heteromies, antaisitko miehen ottaa sulta suihin missään olosuhteissa?
Pitäiskö miehen olla komea ja nuori, pitäisikö sinun olla kännissä?
Kommentit (67)
Antaisin ehdottomasti, jos tunnelma olisi oikea. Ehkä olenkin enemmän käytännössä hetero, mutta todellisuudessa bi, ei ole vain vielä muita kuin hetero kokemuksia.
Heterot eivät imu munaa eivätkä halua suihinottoa mieheltä. Piilohomot ton sitten eri juttu.
Ladyboy nyt ainakin kävisi minullekin, vaikka tähän asti olen vain naisten antanut ottaa poskeen. Ehkä jossain tapauksessa ihan mieskin, vaikkapa joku nuorehko aisurimies siinä sivussa kun vaimonsa saa päähuomioni. Se ainakin kävisi, että aisurimies nuolisi altapäin samalla kun vaimo saa edestä- tai takaapäin.
Kaunis aasilainen ladyboy voisi ottaa minulta poskeen.
Rakastan suihinottoja niin paljon, ja en tiedä mitään nautinnollisempaa kuin ahtaan nielun hieroessa kaluni päätä aina laukemiseen saakka, niin voisin antaa. Olosuhteista: sen toisen miehen pitäisi haluta ottaa suihin, en haluaisi muuta fyysistä kosketusta siihen mieheen (tai saisi se kielellä hyväillä mun anusta), ja en haluaisi tavata ko. miestä missään muualla.
Olin käymässä Keltaisessa Ruusussa. Väkeä oli jonkin verran. Kuhinaa oli gloryhole huoneessa. Kiertelin koppia ja katselin ja mietin. Eräästä luukusta näin sormet, jotka hapuilivat, koskin sormiin, ne olivat lämpimät, mutta hän vetäytyi pois. Ajattelin, että kerranhan sitä vaan eletään, laskin housuni ja puolierektiossa olevan kaluni ohjasin luukkusta sisään. Lämpimät sormet ottivat kaluuni otteen, ihanalta tuntuva sively ja hively nostivat erektion tasoa. Tunsin terskassani lämpimän, kostean hengityksen, lopulta tunsin huulien hamuilevan terskaani, varovaisesti ja hartaudella. Lopulta terskani oli hänen lämpimässä, kosteassa ja pehmeässä suussaan. Ihana imu ja liike nosti sykettäni, olin aivan kerroksissa. Lopulta tein yhdyntä liikkeitä, ja olin valmis päästämään viikon elämän eliksiirit hänen ihanaan suuhunsa, ilmoitin kyllä, että en kestä kauempaa. Hän jatkoi liikettä ja imuaan jolloin lastini purkautui hänen nielunsa syvyyksiin usealla purskahduksella. Hän ei hätäillyt nielemisensä kanssa, vaan purskutteli ja maiskutteli hyvää lastiani hetken verran. Lopuksi hän vielä nuoli ja putsasi koko kalun upealla kielitekniikallaan. Sain kaluni takaisin yhtä puhtaana, mutta rauenneena takaisin, paperia ei tarvittu. Oli hyvä olo ja raukea mieli. Ystäväni oli mitä suurimmalla todennäköisyydellä mies, elämäni ylivoimaisesti paras suihinotto. Mikäli olen joskus sielläpäin, haluaisin kyllä uusia kokemukseni.