Heteromies, antaisitko miehen ottaa sulta suihin missään olosuhteissa?
Pitäiskö miehen olla komea ja nuori, pitäisikö sinun olla kännissä?
Kommentit (52)
Olen antanutkin, nuorena annoin lihava homomiehen ottaa minulta suihin hyvää työpaikkaa vastaan. Tämä tapahtui 1996, enkä ole häpeillen asiaa muistellut, vaan se edisti sillä hetkellä elämääni varsin hyvin. Mies otti kyllä hyvin suihin, ei siinä mitään.
Tähän asti ei kokemusta, mut olen alkanut haaveilemaan, et voisin minäkin ottaa mieheltä suihin. Tuntea miehen iholla ja tuntea miltä se kova kalu ja terskan silkinpehmeä iho tuntuis suussa. Toki myös toisin päin, koska rakastan suuseksin saamista, mut enemmänkin kiinnostaa, miltä se kalu tuntuu, miten mies ääntelehtii, miten se kalu reagoi mun imemiseen ja millä tavalla mies purkautuu suuhun. Olen varmaan minäkin bi.
Antaisin ja ottaisin itse mielelläni. Miehen pitäisi olla komea ja hyväkroppainen mutta ei liian nuori, sellainen 25-39 olisi hyvä ikä. Karvaisuus plussaa, alakerta ei saa olla sheivattu.
M30
En, koska olen hetero ja heteromiehen suuhun ei kuulu toisen miehen kalu. Mikä v.ttu siinä oikein on, kun ette uskalla ihan rohkeasti vaan olla homoja?
Ei se enää tänä päivänä ole kummonen juttu.
No en helvetissä tietenkään! :D
"Komea"? Mitä ihmeen väliä sillä on minulle miehenä? En edes osaa arvioida ainakaan "tavallista komeutta". Erityisen hyvännäköisen ihmisen (naisen tai miehen) osaa tietenkin kuka tahansa tunnistaa, esim. vaikka jonkun staran.
Olen antanut kun mies osaa sen vaimoa paremmin. Olen myös itse ottanut ja kova kalu suussa on upea tunne
Heteromies ei ole saastainen homomies.
Loputonta homotusta.
Homoilla on paljon muutakin pilalla aivoissaan kuin kierotutuneet himot.
En kyllä. Minua ei miehet ole koskaan kiinnostaneet sillä lailla millään tasolla.
Yäk en varmasti antaisi. Ällötti tarpeeksi jo se kun mieslääkäri kopeloi sukukalleudet ja peräaukon.
Ainoa teoreettinen olosuhde jossa yksikään mies, tai nainenkaan sen puoleen, voisi ottaa multa suihin olisi varmaan vaimon poismeno. En kylläkään tiedä toipuisinko siitä koskaan niin että seksi vielä kenenkään muun kanssa kiinnostaisi.
Mutta sanotaan niin päin, että jos nuorelle sinkkuitselleni voisin käydä aikakoneella antamassa vinkin, niin kehottaisin pohtimaan, olisiko kokeilu miehen kanssa sittenkään ihan poissuljettu juttu.
Mitä taas heterouteen tulee niin enpä tiedä, tuskinpa monellakaan mittarilla olen umpihetero. Omissa ajatuksissani tosin tämä hetero-homoakseli menee enemmän romanttisen viehtymyksen puolella, ja sillä tavalla mitattuna ajattelen itse olevani aika hetero. Eroottinen kiinnostus mulla menee jotenkin ihan tuon ulkopuolella erillisenä asiana.
Jos olisi oikein viehättävä transnainen ja romanttisia tunteita, niin voisihan sitä harkita. Mutta todennäköisesti ei.
Koska olen hetero niin minkään raavaan äijän kanssa en seksiä harrastaisi.