Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jota rakastin, katkaisi välit, kun löysi tyttöystävän

Vierailija
13.04.2018 |

Olemme tunteneet vuoden verran. Mies rakastui aluksi minuun ja mä lämpenin hieman myöhemmin. Juttelimme kaiket päivät ja yöt ja harrastimme yhdessä.
Kuitenkaan emme koskaan olleet virallisesti pari välimatkan ja uskonnollisten syiden takia. Itse olen ateisti ja hänen uskontonsa kieltää seurustelemasta muun uskontoisten kanssa. Asia oli mulle ihan fine ja lupasimme toisillemme, että pysymme ystävinä ja tuemme toisiamme kävi miten kävi.
Vielä muutama päivä sitten tämä mies kertoi rakastavansa mua enemmän kuin mitään ja tahtovansa mun kanssa naimisiin ja lapsiakin tahtoi mun kanssa.
No nyt hän löysi jonkun samaan uskontoryhmään kuuluvan naisen ja kerroin hänelle, että olen hänen puolestaan onnellinen jos tää nainen tekee hänet onnelliseksi ja sitten helvetti repesi. Tämä mies sanoi, ettei voi olla enää mun kanssa missään tekemisissä ja riitelimme monta tuntia asiasta. Mulle oli täysin ok, että hän löysi toisen, kunhan se tekee hänet onnelliseksi, mutta se, että tää mies petti lupauksensa särki mun sydämen lopullisesti.
Nyt olen itkenyt koko yön. En siksi, että olisin mustasukkainen, vaan siksi, että tää mies petti mun luottamuksen.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa epäreilua. Miten joku voi olla tuollainen petturi? Mikä uskontotyhmä kyseessä?? Kieltääkö se edes suhteet muiden kanssa? Toivottavasti miehen suhde ei onnistu 😈

Vierailija
2/36 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ystävä sanoo, ettei ole enää missään tekemisissä toisen kanssa, niin mitä riitelemistä siinä oikein on? Vaaditko oikeasti, että hänen on nyt pakko olla sun ystäväsi, kun kerran on sanonut niin? Ihmiset ovat vapaita valitsemaan seuransa. Siihen on vain tyydyttävä, vaikka tunnetkin itsesi petetyksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Kaveruus on kaveruutta ja tuollaiset lapselliset lupauksenne ovat vain höpinöitä loppujen lopuksi. Sinulla on nyt aika mennä eteenpäin ihan siinä missä mieskin on mennyt. Sinua ei hyödytä yhtään jäädä volisemaan historiaa nyt. Älä ole katkera, vaan ajattele hyvällä ystävyyttänne.

Vierailija
4/36 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista sattuu, anna siis olla ja etsi elämääsi jotain muuta sisältöä.

Vierailija
5/36 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette olleet virallisesti pari, mutta panitte joka yö ja olitte rakastuneita. :D Tämä ei eroa mitenkään virallisesta pariutumisesta ja eksäsi joutuu helvettiin, koska on nainut ateistin kanssa.

Vierailija
6/36 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa epäreilua. Miten joku voi olla tuollainen petturi? Mikä uskontotyhmä kyseessä?? Kieltääkö se edes suhteet muiden kanssa? Toivottavasti miehen suhde ei onnistu 😈

Ei sillä uskontoryhmällä ole väliä, esiaviollinen seksi ja parisuhteet uskontoryhmän ulkopuolisten kanssa ja päihteet ovat kuitenkin kiellettyjä.

Itse en usko tuon suhteen kestävyyteen, koska ovat tunteneet alle viikon. Toki toivon, että tää nainen tekee hänet onnelliseksi, mutten usko sen kestävän kauaa, kun tää mies ei ole mikään helpoin ihminen. Meilläkin ollut monta turhaa riitaa aivan naurettavista asioista.

Mies vetosi välien katkaisussakin jatkuvasti siihen, kun olimme rakastuneita. Sillä ei ollut muka mitään väliä, mitä lupasimme toisillemme.

Vierailija
7/36 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin siinä käy, kun ateistilla ei ole Jumalaa tuomassa elämään ihania asioita.

Vierailija
8/36 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette olleet virallisesti pari, mutta panitte joka yö ja olitte rakastuneita. :D Tämä ei eroa mitenkään virallisesta pariutumisesta ja eksäsi joutuu helvettiin, koska on nainut ateistin kanssa.

Ei me naitu. Suutelua pidemmälle ei koskaan menty.

Vierailija
9/36 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä sinusta tuntuisi, jos rakastamasi mies, jonka kanssa seurustelisit, olisi jatkuvasti tekemisissä naisen kanssa, jota myös rakastaa?

Vierailija
10/36 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa onkin merkillisiä uskontoja. 0/5

Vierailija
11/36 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ystävä sanoo, ettei ole enää missään tekemisissä toisen kanssa, niin mitä riitelemistä siinä oikein on? Vaaditko oikeasti, että hänen on nyt pakko olla sun ystäväsi, kun kerran on sanonut niin? Ihmiset ovat vapaita valitsemaan seuransa. Siihen on vain tyydyttävä, vaikka tunnetkin itsesi petetyksi.

Mä en vaatinut häntä pysymään mun ystävänä. Mulla vain kiehahti yli ja tuli sanottua helvetin rumasti.

Vierailija
12/36 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä sinusta tuntuisi, jos rakastamasi mies, jonka kanssa seurustelisit, olisi jatkuvasti tekemisissä naisen kanssa, jota myös rakastaa?

Mua ei haittaisi yhtään, jos mies jota rakastaisin, olisi tekemisissä naisen kanssa jota ENNEN rakasti. Itse olen lähes päivittäin tekemisissä kahden exäni kanssa. Viestitellään ja pelataan yhdessä.

Vierailija
13/36 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa onkin merkillisiä uskontoja. 0/5

Oliskin provo.

Vierailija
14/36 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä, Olet mustasukkainen uudesta naisesta, myönnä pois!

Rakkaus nimittäin tekee mustasukkaiseksi, turhaan sitä kiellät. Ja siitä tämä katkera avautumisesi johtuu.

Vierailija
15/36 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöljä pitää olla jos tuollaisia puheita uskoo. Aikuisen ihmisen täytyy ymmärtää, että tuollainen kiellettyyn rakkauteen pohjautuva ystävyys ei tule kestämään ja sen jatkaminen toisen tai molempien seurustellessa on kaikkia osapuolia kohtaan epäreilua.

Vierailija
16/36 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus nimittäin tekee mustasukkaiseksi, turhaan sitä kiellät. Ja siitä tämä katkera avautumisesi johtuu.

Katkera avautumiseni johtuu siitä, kun mun luottamus rikottiin. Ei mua haittaa, että hän löysi toisen naisen. Olen onnellinen hänen puolestaan sen suhteen.

Se sattuu, kun viimeisen vuoden olemme tukeneet toisiamme kaikessa ja hän oli henkilö jonka kanssa pystyin keskustelemaan tuntikausia. Mun on vaikea luottaa kehenkään, mutta häneen luotin täysin. Nyt se luottamus on mennyt.

Vierailija
17/36 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöljä pitää olla jos tuollaisia puheita uskoo. Aikuisen ihmisen täytyy ymmärtää, että tuollainen kiellettyyn rakkauteen pohjautuva ystävyys ei tule kestämään ja sen jatkaminen toisen tai molempien seurustellessa on kaikkia osapuolia kohtaan epäreilua.

Ystävyytemme ei pohjautunut rakkauteen. Meidän ystävyys kehittyi kun tutustuttiin harrastuksessamme ja huomattiin tykkäävämme samoista asioista ja että meillä oli samankaltainen menneisyys. Rakkaus tuli sitten jossain kohtaa, kun olimme hetken tunteneet.

Vierailija
18/36 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkera avautumiseni johtuu siitä, kun mun luottamus rikottiin. Ei mua haittaa, että hän löysi toisen naisen. Olen onnellinen hänen puolestaan sen suhteen.

Se sattuu, kun viimeisen vuoden olemme tukeneet toisiamme kaikessa ja hän oli henkilö jonka kanssa pystyin keskustelemaan tuntikausia. Mun on vaikea luottaa kehenkään, mutta häneen luotin täysin. Nyt se luottamus on mennyt.

Eli vain sinulla on nyt ongelma. Luulen, että tämä ripustautuminen ei ole ainoa mt-ongelma, joka sinulla on. Kai sinulla on muitakin ystäviä?

Vierailija
19/36 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vain sinulla on nyt ongelma. Luulen, että tämä ripustautuminen ei ole ainoa mt-ongelma, joka sinulla on. Kai sinulla on muitakin ystäviä?

Ei mulla ole mt-ongelmia. On ystäviä, muttei sellaista johon olisin ikinä luottanut samalla lailla kuin tähän mieheen. Ennen avauduimme toisillemme kaikesta ja soittelimme jopa keskellä yötä, jos oli huolia. Ties kuinka monta kertaa tää mieskin herätti mut puhelullaan, kun joku asia vaivasi.

Vierailija
20/36 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi.

Kakkua ei voi syödä ja säästää. Ap yritti säästää kakkua ja nakertaa sitä vähän samalla.

Ystävyyssuhde ihmiseen, joka on aluksi ollut sinuun umpirakastunut, ei tosiaan voi olla terveellä pohjalla - varsinkaan, kun hän löytää luvallisen rakkauden kohteen. Hän teki ihan oikein kun pisti välit poikki sinuun. Hänen on vaalittava uutta suhdettaan huolimatta siitä, että teillä oli hauskoja keskusteluja ym. Ymmärrätkö, että miehellä oli enemmän pelissä kuin sinulla?

Hän oli sinulle vain hauska harrastuskaveri ja kuunteleva frendi, mutta hän toivoi sinusta kumppania, jota ei eri syistä saanut.

Nyt hänellä on seurustelu/tuleva aviokumppani, jolle hän (oletettavasti) on kertonut suhteenne luottamuksellisesta luonteesta ja kenties myös hänen romanttisista tunteistaan sinua kohtaan. Ei ihme, että uusi kumppani vaatisi ehdottomasti tämän suhteen katkaisua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi