Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jota rakastin, katkaisi välit, kun löysi tyttöystävän

Vierailija
13.04.2018 |

Olemme tunteneet vuoden verran. Mies rakastui aluksi minuun ja mä lämpenin hieman myöhemmin. Juttelimme kaiket päivät ja yöt ja harrastimme yhdessä.
Kuitenkaan emme koskaan olleet virallisesti pari välimatkan ja uskonnollisten syiden takia. Itse olen ateisti ja hänen uskontonsa kieltää seurustelemasta muun uskontoisten kanssa. Asia oli mulle ihan fine ja lupasimme toisillemme, että pysymme ystävinä ja tuemme toisiamme kävi miten kävi.
Vielä muutama päivä sitten tämä mies kertoi rakastavansa mua enemmän kuin mitään ja tahtovansa mun kanssa naimisiin ja lapsiakin tahtoi mun kanssa.
No nyt hän löysi jonkun samaan uskontoryhmään kuuluvan naisen ja kerroin hänelle, että olen hänen puolestaan onnellinen jos tää nainen tekee hänet onnelliseksi ja sitten helvetti repesi. Tämä mies sanoi, ettei voi olla enää mun kanssa missään tekemisissä ja riitelimme monta tuntia asiasta. Mulle oli täysin ok, että hän löysi toisen, kunhan se tekee hänet onnelliseksi, mutta se, että tää mies petti lupauksensa särki mun sydämen lopullisesti.
Nyt olen itkenyt koko yön. En siksi, että olisin mustasukkainen, vaan siksi, että tää mies petti mun luottamuksen.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi.

Kakkua ei voi syödä ja säästää. Ap yritti säästää kakkua ja nakertaa sitä vähän samalla.

Ystävyyssuhde ihmiseen, joka on aluksi ollut sinuun umpirakastunut, ei tosiaan voi olla terveellä pohjalla - varsinkaan, kun hän löytää luvallisen rakkauden kohteen. Hän teki ihan oikein kun pisti välit poikki sinuun. Hänen on vaalittava uutta suhdettaan huolimatta siitä, että teillä oli hauskoja keskusteluja ym. Ymmärrätkö, että miehellä oli enemmän pelissä kuin sinulla?

Hän oli sinulle vain hauska harrastuskaveri ja kuunteleva frendi, mutta hän toivoi sinusta kumppania, jota ei eri syistä saanut.

Nyt hänellä on seurustelu/tuleva aviokumppani, jolle hän (oletettavasti) on kertonut suhteenne luottamuksellisesta luonteesta ja kenties myös hänen romanttisista tunteistaan sinua kohtaan. Ei ihme, että uusi kumppani vaatisi ehdottomasti tämän suhteen katkaisua.

Tuskinpa on kertonut, kun ovat tunteneet muutaman päivän. Tää uus nainen tuskin tietää mun olemassaoloa.

Vierailija
22/36 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä sinusta tuntuisi, jos rakastamasi mies, jonka kanssa seurustelisit, olisi jatkuvasti tekemisissä naisen kanssa, jota myös rakastaa?

Mua ei haittaisi yhtään, jos mies jota rakastaisin, olisi tekemisissä naisen kanssa jota ENNEN rakasti. Itse olen lähes päivittäin tekemisissä kahden exäni kanssa. Viestitellään ja pelataan yhdessä.

Miten niin ennen? Joko mies ei alun perinkään rakastanut sinua, tai sitten hän rakastaa edelleen. Ei rakkautta voi hävittää järkeilemällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä sinusta tuntuisi, jos rakastamasi mies, jonka kanssa seurustelisit, olisi jatkuvasti tekemisissä naisen kanssa, jota myös rakastaa?

Mua ei haittaisi yhtään, jos mies jota rakastaisin, olisi tekemisissä naisen kanssa jota ENNEN rakasti. Itse olen lähes päivittäin tekemisissä kahden exäni kanssa. Viestitellään ja pelataan yhdessä.

Miten niin ennen? Joko mies ei alun perinkään rakastanut sinua, tai sitten hän rakastaa edelleen. Ei rakkautta voi hävittää järkeilemällä.

No mä olen hänen mennyttä elämäänsä nyt. Tiedän hänen rakastaneen minua, mutta hän on ailahtelevainen ja tunteet menee hänellä kuin vuoristorata. En ihmettelisi yhtään, vaikka hänen kaikki tunteensa olisivat kadonneet parissa päivässä. Se on ennenkin nähty. Ollut päiviä jolloin hän on suurinpiirtein vihannut mua ja sitten parin päivän päästä on taas rakastanut mua.

Vierailija
24/36 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit hänelle harjoittelukappale. Hän harjoitteli kanssasi parisuhteenomaista yhdessäoloa ja keräsi kokemusta naisista. Seksinhän hänen uskontonsa kielsi. Kun hän on nyt saanut tarpeeksi kokemusta, teki aloitteen samaa uskontoa edustavalle naiselle ja he menevät pikavauhtia naimisiin, jotta pääsevät harrastamaan seksiä. Liitto myös kestää, koska uskonto estää eron. Teillä ei ollut koskaan mitään tulevaisuutta, ei parina eikä ystävinä.

Vierailija
25/36 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatko teatteria? 😎

Vierailija
26/36 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit hänelle harjoittelukappale. Hän harjoitteli kanssasi parisuhteenomaista yhdessäoloa ja keräsi kokemusta naisista. Seksinhän hänen uskontonsa kielsi. Kun hän on nyt saanut tarpeeksi kokemusta, teki aloitteen samaa uskontoa edustavalle naiselle ja he menevät pikavauhtia naimisiin, jotta pääsevät harrastamaan seksiä. Liitto myös kestää, koska uskonto estää eron. Teillä ei ollut koskaan mitään tulevaisuutta, ei parina eikä ystävinä.

Avioerot on sallittuja. Hänenkin vanhempansa ovat eronneet. Itseasiassa hänen isänsä on eronnut kahdesti. Ystävyytemme alkoi ennen kuin hän tiesi mun olevan nainen, joten en usko, että hän ystävystyi mun kanssa sen takia, että olisi päässyt mun kanssa harjoittelemaan.

Vierailija
27/36 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastatko teatteria? 😎

Online pelejä

Vierailija
28/36 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elikkä, Olet mustasukkainen uudesta naisesta, myönnä pois!

Rakkaus nimittäin tekee mustasukkaiseksi, turhaan sitä kiellät. Ja siitä tämä katkera avautumisesi johtuu.

Katkera avautumiseni johtuu siitä, kun mun luottamus rikottiin. Ei mua haittaa, että hän löysi toisen naisen. Olen onnellinen hänen puolestaan sen suhteen.

Se sattuu, kun viimeisen vuoden olemme tukeneet toisiamme kaikessa ja hän oli henkilö jonka kanssa pystyin keskustelemaan tuntikausia. Mun on vaikea luottaa kehenkään, mutta häneen luotin täysin. Nyt se luottamus on mennyt.

Höpö höpö. Mustasukkaisuus ja piste. Hanki realistinen elämä. Niin hankki se mieskin. Kielletty suhde on syöpä.

Vierailija
29/36 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samankaltainen tilanne, tutustuin ihmiseen jonka uskonto kieltää liitot muihin uskontokuntiin. En kuulu itse mihinkään uskontoon, mutta en myöskään ole ateisti. Nimenomaan kysymys Ethän ole ateisti tuntui olevan hänelle tärkeä ja oli silminnähden helpottunut kun en ollut.

Vierailija
30/36 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaista käytöstä on muissa kansalaisuuksissa ja uskonnottomissa, jopa ateisteissa, agnostikoissa..

Vierailija
31/36 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa mies sen verran ristiriitaisia signaaleja antaneen koko tuttavuutenne ajan, että itse en tällaista käännettä varmaan juuri ihmettelisi. Miten sä olet vuoden edes jaksanut katsella tuollaista tyyppiä, joka käytännössä on vain roikuttanut sua löyhässä hirressä tyhjillä lupauksilla ja rakkaudentunnustuksilla? Siis tuollainen "emme voi seurustella minun uskontoni vuoksi mutta haluan kanssasi naimisiin ja lapsia" -juttuhan on silkkaa toisen ystävyyden hyväksikäyttöä.

Vierailija
32/36 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla ma tu, joka sai luvan oleskella

Vierailija
33/36 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Kaveruus on kaveruutta ja tuollaiset lapselliset lupauksenne ovat vain höpinöitä loppujen lopuksi. Sinulla on nyt aika mennä eteenpäin ihan siinä missä mieskin on mennyt. Sinua ei hyödytä yhtään jäädä volisemaan historiaa nyt. Älä ole katkera, vaan ajattele hyvällä ystävyyttänne.

Voin omasta kokemuksesta sanoa, että on ne parisuhteessakin tehdyt lupaukset vaan höpinöitä loppujen lopuksi.

Vierailija
34/36 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa mies sen verran ristiriitaisia signaaleja antaneen koko tuttavuutenne ajan, että itse en tällaista käännettä varmaan juuri ihmettelisi. Miten sä olet vuoden edes jaksanut katsella tuollaista tyyppiä, joka käytännössä on vain roikuttanut sua löyhässä hirressä tyhjillä lupauksilla ja rakkaudentunnustuksilla? Siis tuollainen "emme voi seurustella minun uskontoni vuoksi mutta haluan kanssasi naimisiin ja lapsia" -juttuhan on silkkaa toisen ystävyyden hyväksikäyttöä.

Tuohan on jo käytännössä mahdoton yhtälö. Pitäshän tuosta jo tajuta, että koko suhteessa ole mitään järkeä. Haiskahtaa provolle.

Vierailija
35/36 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, onpa luovaa trollaamista. Ei tuollaista uskontoa ole ja muutenkin lapsellinen juttu.

Vierailija
36/36 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei rakasta sinua. Ei kukaan rakastava noin tee tai saatika sano ensin vihaavansa ja taas rakastavansa. Ei rakkautta ohjailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan