Miten ilkeätte käydä taloyhtiön saunassa?
Ties mitä siellä on tehty. Ties mitkä taudit leviää, hyi.
Kommentit (11)
Isomman riskin sairastumisesta otat kaupassa käydessäsi.
Saunassa on synnyttettykin sen hygieenisyyden takia.
Mutta ole toki mielenterveysongelmaisena hysteerikkona pois sieltä. Ei haittaa minua.
Käyn siellä pesemässä koiran omalla saunavuorollani. Itse en sauno tai peseydy siellä koskaan. Kukaan ei ole huomannut, koska koira on sellaista rotua mistä ei lähde karvaa ja vien sen saunalle isossa korissa enkä kävelytä.
Jotkut jopa ilkeävät käydä uimahallien ja kylpylöiden saunoissa ja porealtaissa.
Naapurin Pentti laittelee kameroitaan lauteiden alle
En ole koskaan tykännyt saunassa käymisestä. Lapsena oli pakko, koska se oli ainoa peseytymispaikka. Onneksi nyt saa itse päättää. Enkä varsinkaan mihinkään julkiseen saunaan menisi kuin pakottamalla.
Meidän taloyhtiön sauna on hieno ja siisti. Lapsenlapseni sanoi sitä kylpyläksi.
Joku vohki kylläkin alkuperäiset pallonaulakot pukuhuoneista...Taisi olla eräs juristi puolisoineen.
Vierailija kirjoitti:
Käyn siellä pesemässä koiran omalla saunavuorollani. Itse en sauno tai peseydy siellä koskaan. Kukaan ei ole huomannut, koska koira on sellaista rotua mistä ei lähde karvaa ja vien sen saunalle isossa korissa enkä kävelytä.
Tässäkin talossa yksi ihminen käy pesemässä koiransa saunatiloissa. En jaksa puuttua. Koirat eivät haittaa minua yhtään.
Mulla on päivän eka vuoro, pidän sandaaleja jalassa ja istun laudeliinan päällä. En tiedä mistä kohtaa se silsa voisi tarttua.
Tautiset on yleensä tällaisista asioista huolissaan.
Odotan aina innolla viikottaista saunavuoroa. Naapurirapun perheellä on silloin edellinen saunavuoro ja rouva aina saunoo viimeisenä, kun miehensä on pukenut lapset ja vienyt heidät kotiin. Rouva aina odottaa lauteilla halukkaana, kun itse tulen saunaan. Käydään pikaisella minun suihkun puolella ja sitten rouva menee kiireesti omalle puolelleen ja kotiin.
Harmittaa vain, kun pitää niin nopeasti hoitaa hommat, ettei miehensä ala epäilemään mitään. Tämä on nyt jatkunut reilu vuoden ja vain kerran olemme päässeet nauttimaan toisistamme ajan kanssa, kun hänen mies oli yön yli työmatkalla.
Silsa, sienet, tippuri, molluskat nyt ainakin.