Neljättä kuumeileva uusi=)
Taustaa:
Meillä on siis kolem lasta jo olemassa...nuorin 3v ja vanhin 8v, keskimmäinen 6v.
Nyt minulle on tullut aivan mieletön vauvakuume, minulle joka vielä muutama kk sitten inhosin pieniä haisevia kakkakääröjä=D
Mutta...miehelläni ei oleminkäänlaista halua saada neljättä lasta. Joskus on jopa sanonut, että tavaransa pakkaa jos niin käy (no tuskin, mutta kuvastaa hänen suhdetta mahd. uuteen vauvaan).
Nyt en ole edes asiasta hänelle mitään puhunut, en uskalla vaan annan ajan kulua ja katsoa rauhassa jos vaikka mieli vielä muuttuisi,olemmehan nuoria ja minulla vielä melkein 15v aikaa vielä synnyttää=)
Mutta nyt...olemme silloin tällöin sekstailleet ilman ehkäisyä, mutta ei olla loppuun asti menty kuitenkaan.
En muista oliko viime kierrossa ovista (mulla on silloin aina mielettömät kivut!!), mutta menkat oli normaalia runsaammat ja lyhyemmät!
Nyt olis taas oviksen aika, mutta ei minkäänlaisia normaaleja tuntemuksia. Aivan kuin normaalia lievää menkkakipua velloo pitkin alamahaa ja etenkin alavatsaturvoksissa.
Välillä on kylmä, välillä hiki, pissattaa jatkuvasti, välillä tuee hetkeksi kurkkuun öklö tunne, menee nopeasti ohi, nälkä ja jano KOKO ajan, pissa muuttunut tummemmaksi, päätä särkeilee välillä oudoti, rintoja nipsii toisinaan...ei niinkuin ollenkaan normaaliatoimintaa, että ois kohta menkat!!!
Onko kellään tällaisesta kokemuksia?
Viimeksihän mulla li menkat, mutta ei " normaalit" ...outoa!
Voihan olla, että kuvittelen ja jännitän, mutta silti=)
Tekis mieli mennä ja ostaa testi, mutten uskalla.
Tupakan poltonkin lopetin muutama viikko sitten " tosa noin vaan" ...mitä enolisi kuvitellut tekeväni vähän aikaa sitten =O (ennenkin raskaaksi tullessani siinä ei ole ollut mitään ongelmaa)...
Huoh...reilu viikko odoteltavapiinaa alkaako vai ei!!!!!=)
Että iltaisin etenkin on alkanut olla todella voimakkaita sydämentykytys kohtauksia-->ei normaalia.
Ja ihan hillittömiä ILMAVAIVOJA!!=)