Miten lihavaa naista pannaan?
Auttakaahan hyvät kanssapalstalaiset. Minulla ei ole kovin laajaa sekikokemusta enkä ole koskaan pannut oikein lihavaa naista. Nyt töissä on hieman merkkejä siitä, että eräs pullukka saattaisi lähteä mielellään sänkyyn.
Miten on, käykö kaikki asennot ja onko jotain mihin pitäisi erityisesti kiinnittää huomiota. Entä miten tällainen korkeintaan normaalikaluinen pärjää pullukan kanssa.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ulottuvuuden takaamiseksi takaapäin nainti paras vaihtoehto.
Käyttökelpoinen on myös asento jossa olet selälläsi ja pullukka istuu päälle. Se voi tosin tuntua alkuun heiman pelottavalta mutta siihenkin tottuu.
Helppo homma, kerran nytkäytät, loppu sujuu hitaasti vaimenevan aaltoliikkeen avulla.
Pöh, olin ennen hyvin lihava ja kaikki asennot onnistuivat. Jos ei nyt puhuta jostain 300-kiloisesta niin vastaus on "samalla lailla kuin muitakin naisia".
Ai mitenkö? No samalla viisiin kuin kaikkia muita: pitkään, antaumuksella ja nautinnollisesti.
Täytyy sanoa, että elämäni paras seksikokemus taitaa olla yhden melko pullukka ihanan naisen kanssa.. Se oli mahtavaa!!! Ja hän tykkäsi kans varsin paljon.. Ja oli sarjaa kyltymätön!!!
Entpullukka kirjoitti:
Pöh, olin ennen hyvin lihava ja kaikki asennot onnistuivat. Jos ei nyt puhuta jostain 300-kiloisesta niin vastaus on "samalla lailla kuin muitakin naisia".
Juuri noin. Eräät parhaista seksikokemuksistani olen saanut hyvin lihavan naisen kanssa.
Minulla on n. 17-18 cm muna. Muutama lihava nainen on ollut häpykummultaan niin pyöreä, että
lähetyssaarnaajassa piti punnertaa tosisaan, että
ei luiskahda ulos.
Takaapäin...
Takaapäin, lähetyssaarnaajassa, lusikassa, nainen päälle etuperin ja fakaperin ja kaikkia näitä versioiden. Nainen 100 kiloa ja ksikki toimii
Pullukka ei kerro vielä kauheasti. Jollain on tavara esillä ihan niin kuin laiheliinilla, toisella on kumpu edessä. Kyllä se sopiva suunta löytyy ja nainenkin voi sen ohjata. Usein takaa on nautinnollisin, mutta lähärikin onnistuu.
Miten lihavaako naista pannaan? Tottahan sitä pannaan ihan miten lihavaa vaan, ei siinä mitään ylärajaa ole...
Työntämällä muna pilluun ja liikuttamalla sitä edestakaisin siellä.
Itse notkeana pullukkana pidän ihan normi lähetyssaarnaajasta ainakin alussa. Nostan jalat koukkuun ja nilkoista partnerin ympärille, joskus vain koukussa jolloin tavara on suoraan ylöspäin levällään. Mies tykkää ja aiemmatkin on kovin pitäneet. Varsinkin jos on habaa niin pystyy tavallaan punnerrusasennossa rynkyttämään..
Olipas osa lapsellisia vastauksia! Takaa päin jos nainen on ns. takapillu ja edestä jos etupillu. Jos nainen on takapillu niin on tosi vaikea edestä ellei sitten nainen nosta jalkojaan tosi ylös ja jaksaa olla siinä asennossa. Ei auta vaikka olisi pitkäkin heppi kun se kulma on niin suuri josta sitä pitäsi työnnellä siis jos lähetyssaarnaajaa ajattelee.
Ihan mahdotonta koska ei seiso eikä pääse perille asti läskin läpi
Kylläpä on huumori kukkinut taas!
Pulleamman naisen kanssa seksi on todellakin hyvin samankaltaista, kuin hoikempienkin naisten, paitsi:
- Pimppa on täyteläisemmän tuntuinen, jopa ehkä tiukempi kuin hoikilla, mutta pehmeällä tavalla. Johtuu varmastikin siitä, että sielläkin on pehmeää täytettä enemmän pimpan ympärillä. Erittäin miellyttävän tuntuinen joka tapauksessa, parhaan tuntuin pimppa ikinä oli juurikin pullukammalla naisella ja kun oli vielä kiimainen, oli se ihana täyteläinen pimppa vielä valuvan liukaskin, voittamaton kombinaatio.
- Asennot käy ihan samat kuin hoikempienkin kanssa, hyvin olen 14 senttisellä pärjännyt riippumatta onko ollut hoikempi vai pullukampi.
- Kun pullukamman luottamuksen voittaa "siis saa perille, että oikeasti pitää hänestä ja muodoistaan", meno on aika villin estotonta ja ovat huomattavasti valmiimpia kokeilemaan yhtä sun toista, kuin hoikemmat. En tiedä mistä johtuu, mutta mun kohdalle sattuneiden naisten kanssa on juuri näin.
- Pullukalla on yleensä tissit ja peppukin tosi muhkeat, todella yllätyin kun eräänkin rintoja punnitsin käsissä, mielettömän kiihottavaa. Sama juttu takaapäin kun pitää kiinni muhkeasta pepusta ja antaa mennä. Se on vaan hoikemman jälkeen uskomatonta, miten tietyt paikat voi olla isommat kuin hoikemmalla.
- Jostakin syystä pullukat haluaa antaa myös suuseksiä perusteellisemmin, kuin hoikemmat. Lienekkö sitten miellyttämisen halu niin kova, toisaalta useimmat pullukat sanoo myös saavansa s*ihinoton antamisesta tyydytystä.
- Koska pulleampi joutuu jatkuvasti kantamaan isompaa painoa, ovat yllättävän hyviä lihaskunnoltaan ja jaksavat painia pitkään.
En halua yleistää, tämä on vain miten itse olen kokenut sekstaillessani pituus-/painosuhteeltaan erilaisten naisten kanssa.. Jos tulee tilaisuus sekstailla pulleamman naisen kanssa, kannattaa kokeilla rohkeasti. Jos en olisi nykyään varattu ja pitäisi valita, valitsisin mieluummin hieman pullean ja runsaan muodoiltaan, kuin trimmatun urheilijavartaloisen.
Itse pidän lihavista naisista, en edes tiedä miksi mutta näyttävät niin seksikkäiltä minusta. Lihavin jonka kanssa olen rakastellut oli 158kg ja seksi oli mahtavaa. Eukko istui jopa naamalleni ja otti samalla suihin ja voi luoja minkä orgasmin sain, melkein meinasin tukehtua :).
M42
Takaa päin oon nussinut tosi läskiä ja oli vielä ns. takapillu!
Ulottuvuuden takaamiseksi takaapäin nainti paras vaihtoehto.