Nyt pitäisi saada tatuointi ihmiselle joka vastustaa tatuointeja - mihin menen?
Pitäisi saada muotokuva. Ja näköinen. Tatuoija pitäisi löytyä noin 300 kilometrin säteellä Helsingistä. Hinta ei ole kynnyskysymys.
Kommentit (25)
Jos vaikka menisit nukkumaan typerine aloituksinesi.
Outoa. Olin siinä uskossa että palsta on täynnä tatuoituja ihmisiä.
Tän palstan tatuoidut omaa kaikki sen tribaalin.
En ymmärrä aloitusta. Sinäkö vastustat tatuiointeja ja silti haluat ottaa sellaisen? Vai meinaatko teettää jollekin toiselle vastahakoiselle tatuioinnin? Mikä tässä on ideana?
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikka menisit nukkumaan typerine aloituksinesi.
Vittuako siellä vingut. Jos joku haluaa tatuoinnin niin ei ole sinun ongelmasi.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä aloitusta. Sinäkö vastustat tatuiointeja ja silti haluat ottaa sellaisen? Vai meinaatko teettää jollekin toiselle vastahakoiselle tatuioinnin? Mikä tässä on ideana?
Minulle tärkeä henkilö kuoli ja haluan ottaa muistotatuoinnin mutta sen on oltava tasokas jotta se kunnioittaa tätä henkilöä tavalla jonka hän ansaitsee.
Ap
"Nyt pitäisi saada tatuointi ihmiselle joka vastustaa tatuointeja - mihin menen?"
- Psykologille?
Vierailija kirjoitti:
Outoa. Olin siinä uskossa että palsta on täynnä tatuoituja ihmisiä.
Täällähän aina joukolla lynkataan kaikki tatuoidut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tärkeä henkilö kuoli ja haluan ottaa muistotatuoinnin mutta sen on oltava tasokas jotta se kunnioittaa tätä henkilöä tavalla jonka hän ansaitsee.
Ap
Jestas! Jos et halua tatuointia, niin miksi et tee kuten ennen tatuiointivillitystä tehtiin: ostettiin koru! Hanki kaunis koru tai koriste-esine tai istuta puu/pensas hänen muistolleen. Miksi juuri tatuointi?!
Noilla taustatiedoilla en suosittelisi sulle tatuointia, mutta vastaus kysymykseesi:
www.kajasteart.com Helsingissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jestas! Jos et halua tatuointia, niin miksi et tee kuten ennen tatuiointivillitystä tehtiin: ostettiin koru! Hanki kaunis koru tai koriste-esine tai istuta puu/pensas hänen muistolleen. Miksi juuri tatuointi?!
Sillä että minä otan tatuoinnin on mertkitystä jota en tässä lähde avaamaan. Oletin että täältä tulisi paljonkin ehdotuksia hyvistä tatuointifirmoista mutta ihmisten kusipäisyys on tällä palstalla tietenkin vakio joten kyselen tuttujeni kautta.
Kaverini halusi myös muistotatuoinnin ja matkusti sen takia Jenkkeihin että saa riittävän tasokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sillä että minä otan tatuoinnin on mertkitystä jota en tässä lähde avaamaan. Oletin että täältä tulisi paljonkin ehdotuksia hyvistä tatuointifirmoista mutta ihmisten kusipäisyys on tällä palstalla tietenkin vakio joten kyselen tuttujeni kautta.
Lienet vakioihminen.
Kannattaa vierailla useammassa tatuointiliikkeessä keskustelemassa tatuointi-ideastasi.
Outoa porukkaa kyllä tällä palstalla. Miksi ihmiset eivät vain auta kysyjiä ja jätä vidduilua pois?
up