Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt pitäisi saada tatuointi ihmiselle joka vastustaa tatuointeja - mihin menen?

Vierailija
12.04.2018 |

Pitäisi saada muotokuva. Ja näköinen. Tatuoija pitäisi löytyä noin 300 kilometrin säteellä Helsingistä. Hinta ei ole kynnyskysymys.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka menisit nukkumaan typerine aloituksinesi.

Vierailija
4/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Olin siinä uskossa että palsta on täynnä tatuoituja ihmisiä.

Vierailija
5/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän palstan tatuoidut omaa kaikki sen tribaalin.

Vierailija
6/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä aloitusta. Sinäkö vastustat tatuiointeja ja silti haluat ottaa sellaisen? Vai meinaatko teettää jollekin toiselle vastahakoiselle tatuioinnin? Mikä tässä on ideana?

Vierailija
7/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärtäny.

Vierailija
8/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka menisit nukkumaan typerine aloituksinesi.

Vittuako siellä vingut. Jos joku haluaa tatuoinnin niin ei ole sinun ongelmasi.

Vierailija
9/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä aloitusta. Sinäkö vastustat tatuiointeja ja silti haluat ottaa sellaisen? Vai meinaatko teettää jollekin toiselle vastahakoiselle tatuioinnin? Mikä tässä on ideana?

Minulle tärkeä henkilö kuoli ja haluan ottaa muistotatuoinnin mutta sen on oltava tasokas jotta se kunnioittaa tätä henkilöä tavalla jonka hän ansaitsee.

Ap

Vierailija
10/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt pitäisi saada tatuointi ihmiselle joka vastustaa tatuointeja - mihin menen?"

- Psykologille?

Vierailija
11/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Olin siinä uskossa että palsta on täynnä tatuoituja ihmisiä.

Täällähän aina joukolla lynkataan kaikki tatuoidut

Vierailija
12/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tärkeä henkilö kuoli ja haluan ottaa muistotatuoinnin mutta sen on oltava tasokas jotta se kunnioittaa tätä henkilöä tavalla jonka hän ansaitsee.

Ap

Jestas! Jos et halua tatuointia, niin miksi et tee kuten ennen tatuiointivillitystä tehtiin: ostettiin koru! Hanki kaunis koru tai koriste-esine tai istuta puu/pensas hänen muistolleen. Miksi juuri tatuointi?!

Vierailija
13/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla taustatiedoilla en suosittelisi sulle tatuointia, mutta vastaus kysymykseesi:

www.kajasteart.com Helsingissä

Vierailija
14/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jestas! Jos et halua tatuointia, niin miksi et tee kuten ennen tatuiointivillitystä tehtiin: ostettiin koru! Hanki kaunis koru tai koriste-esine tai istuta puu/pensas hänen muistolleen. Miksi juuri tatuointi?!

Sillä että minä otan tatuoinnin on mertkitystä jota en tässä lähde avaamaan. Oletin että täältä tulisi paljonkin ehdotuksia hyvistä tatuointifirmoista mutta ihmisten kusipäisyys on tällä palstalla tietenkin vakio joten kyselen tuttujeni kautta.

Vierailija
15/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kummallinen aloitus.

Vierailija
16/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini halusi myös muistotatuoinnin ja matkusti sen takia Jenkkeihin että saa riittävän tasokkaan.

Vierailija
17/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sillä että minä otan tatuoinnin on mertkitystä jota en tässä lähde avaamaan. Oletin että täältä tulisi paljonkin ehdotuksia hyvistä tatuointifirmoista mutta ihmisten kusipäisyys on tällä palstalla tietenkin vakio joten kyselen tuttujeni kautta.

Lienet vakioihminen.

Vierailija
18/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit on naurettavia.

Vierailija
19/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vierailla useammassa tatuointiliikkeessä keskustelemassa tatuointi-ideastasi.

Vierailija
20/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa porukkaa kyllä tällä palstalla. Miksi ihmiset eivät vain auta kysyjiä ja jätä vidduilua pois?