Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi toiset naiset kiinnostuvat pikkutuhmia, seksuaalissävytteisiä juttuja heittelevistä miehistä..

Vierailija
12.04.2018 |

...mutta toiset pitävät näitä yksinkertaisesti kuvottavina. Mikä on totuus?

Sisaret: sana on vapaa! Miesten kommentointia ei mieluusti tähän.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ihmiset ovat erilaisia.

Vierailija
2/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on erilainen maku kuin toisilla, johtusko siitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tulee olla rikas tai julkkis...se muuttaa tyhmät jutut heti hauskoiksi!

Vierailija
4/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat jänniksiä.

Vierailija
5/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maku ja maku. Onhan siinä muutakin oltava. Mitä se kertoo naisesta itsestään?

Vierailija
6/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin jostain syystä kestin tuollaisen vitsailun rakastaneena. Sitten en enää kestänyt. The end.

Vierailija
7/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaapas rehellisiä. Jos ja kun naiset ovat erilaisia, haluaisin kuulla molempien "osapuolien" näkemykset perusteluineen: miksi reagoitte niin kuin reagoitte? 

Vierailija
8/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että tässä on isompi ero miehissä kuin naisissa. Mies, joka osaa olla oikeasti hauskalla tavalla pikkutuhma, on hauska lähes kaikista naisista. Mutta iso osa miehistä ei osaa. He ovat ihan järkyttävän tökeröitä ja moukkamaisia, ja väistämättä ällöttäviä jutuissaan. Ja ovat ällöttäviä lähes kaikkien naisten silmissä.

Hauskaan pikkutuhmuuteen ei kuulu rumat sanat, ei vitsit, joissa puhutaan siitä itsestään, ei koskaan naisen halventaminen, viittaukset prostituutioon jne. Kun osaa olla hienovaraisen kaksimielinen sanomatta koskaan mitään, minkä voisi oikeasti tulkita rivoksi tai kehenkään ihmiseen henk koht kohdistuvaksi, ollaan oikeilla jäljillä.

Vierailija
9/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ihana mies kiihottaa minua niin miksi en tykkäisi pikkutuhmista jutuistakin? Haaveilen kuitenkin seksistä hänen kanssaan.

Katsos naisetkin ovat seksuaalisia olentoja :-)

Kuvottavat miehet on asia erikseen, silloin seksijutut tuntuvat ällöttäviltä. Jokaisella on oma makunsa...

Vierailija
10/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maku ja maku. Onhan siinä muutakin oltava. Mitä se kertoo naisesta itsestään?

Mitä sen pitäisi kertoa? Minä tykkään tuhmia puhuvista miehistä koska puhun itekin niitä, olen kuitenkin ihan normaali, työssäkäyvä perheenäiti, huumorintajuinen, reipas ja iloinen ja väittäisin että fiksukin. Osaan käyttäytyä tilanteen vaatimalla tavalla.

Vierailija
11/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehee.. En yhtään tykkää suorista ilmaisusta, mutta puuhun heinään kätkettynä todella hauskaa ja kiihottavaa :p

Vierailija
12/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkaapas rehellisiä. Jos ja kun naiset ovat erilaisia, haluaisin kuulla molempien "osapuolien" näkemykset perusteluineen: miksi reagoitte niin kuin reagoitte? 

En ole koskaan pohtinut sitä, miksi olen sellainen kuin olen. Kuka tykkää mistäkin.

Vierailija
13/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee välittömästi maku mieheen jos jutut liian nopeasti seksipitoisia. Ihan sama kuinka komea mies on, ei vaikuta. Pidän paljon enemmän hienovaraisesta lähestymisestä. Sitten kun on alasti jo oltu niin eri asia.

Vierailija
14/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tietysti niinkin, että miehiäkin kiinnostaa erilaiset naiset. Toiset hakevat sitä äitihahmoa, toiset seksipetoa. Yleensä nämä halutaan samassa paketissa, mutta ei luonnollisesti samaan aikaan. Lisäksi miehet jaottelevat naiset "pantaviin", joita ei oteta vakavasti ja "vaimoainekseen", joka otetaan vakavasti ja jota kunnioitetaan ihan eri tavalla. Jopa lätkäjoukkueen kopissa kunnioitetaan pelaajaa, joka on hankkinut itselleen vaimoainesta edustavan tytön. Härskejä juttuja ei viskellä. Mutta jos kyseessä on vaan "pantava", on asenne toinen.

Se on jännä..

Vierailija
15/15 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi viime vuosina tapailemani mies harrasti tuon tyyppisen huumorin viljelyä ja sille oli naisessa tärkeää että tämä "ymmärtää hänen huumoriaan". Mä olen miettinyt asiaa jälkeenpäin ja tullut siihen tulokseen että ainakin tämä mies käytti sitä tavallaan yhtenä etäännyttämisen keinona, mitään aitoa läheisyyttä meillä ei koskaan ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan