Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki muistaa teinivuosista ne tytöt tai naiset jotka näytti ja pukeutui hyvin mutta oli ylimielisiä diivoja

Vierailija
12.04.2018 |

Mitä niistä tuli aikuisena?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu tytön taustasta. Jos oli kokoomusperheen diiva, niin luultavasti on nykyään taustansa mukaisissa tehtävissä bisneksessä, mainonnassa, mediassa tms. Jos oli yh-perheen diiva, niin sitten on kaupan kassalla. Ette ilmeisesti käyneet hyvän alueen koulua jos tunnette vain jälkimmäistä ryhmää.

Vierailija
22/27 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankinjohtajia, europarlamentaarikkoja, ylilääkäreitä enimmäkseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mistä te tiedätte mitä entiset koulukaverinne tekevät? Asutteko yhä samalla paikkakunnalla?

Stalkkaavat netissä kymmenien vuosien takaisen katkeruutensa kohteita, kuten kaikki menestyneet ihmiset.

Vierailija
24/27 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuli valtiotieteiden maisteri ja sosiaalityöntekijä... Edelleen näytän hyvältä ja pukeudun huolella, mutta ylimielisyys on haihtunut vuosien kuluessa. Ja hyvä niin! 

Missä iässä ylimielisyys haihtui?

Ei kai se mitenkään kertarysäyksellä häipynyt vaan hiljalleen elämänkokemuksen ja iän lisääntyessä. Muuttui itseluottamukseksi ja samalla opin arvostamaan enemmän myös muita ihmisiä. Oman arvoni tunnen toki edelleen, ei minusta mitään nöyrää kulkijaa varmaan koskaan tulekaan. 

Vierailija
25/27 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä tuli liikunnanohjaaja. Vetää jumppia paikallisessa kuntokeskuksessa ja kaupittelee saliohjelmia sekä lisäravinteita. Somettaa ahkerasti, koettaa brändätä itseään. Sellainen köyhän naisen Jutta.

Toinen hakeutui opiskelemaan kauppatieteitä ja työskentelee nykyään järjestömaailmassa varainhankinnan parissa.

Vierailija
26/27 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muista että kukaan olisi ollut ylimielinen diiva. Kuuluin itse niihin "hyvin" pukeutuviin pissiksiin jolla oli viimesimmän trendin mukaiset merkkikledjut, mutta ei kukaan meistä katsonut muita alaspäin tai diivaillut..

Vierailija
27/27 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten kuspäisyys ja tyyli liittyvät yhteen?

En ymmärrä mistä te tiedätte mitä entiset koulukaverinne tekevät? Asutteko yhä samalla paikkakunnalla?

Huoh. Ei ne sinänsä liitykään. Yläasteella ja lukiossa oli paljon nuoria, jotka pukeutuvat hyvin ja muodin mukaisesti ja olivat silti mukavia ja reiluja.

Sitten oli ne muutamat 3-5 hengen porukat, jotka avoimen ylimielisesti suhtautuivat muihin "nolompiin" tyyppeihin. Heidät muistetaan kiusaamisen, ilkeilyn ja ylimielisyyden lisäksi juuri siitä ulkonäön ja muodinmukaisuuden ylikorostamisesta. Oletan aloituksen tarkoittavan näitä jälkimmäisiä. Sinä ilmeisesti kuuluit itse vastaavaan porukkaan viestisi sävystä päätellen? Ihan kuin se olisi jotenkin kamalan noloa asua samalla paikkakunnalla kuin nuorena tai olla tekemisissä siellä asuvien ihmisten kanssa.

Ei, minä en tiedä mitä näistä kyseisistä ylimielisistä muodinhalaajista jokainen tekee. Muutamaan olen satunnaisesti törmännyt vanhalla kotikunnalla käydessäni tai yhteisten tuttavien kautta. Ei ne vanhat piirit niin isot ole, kun on kotoisin alle 20 000 ihmisen maalaiskaupungista.

T. Se joka kertoi aika laajalla skaalalla olevan nykyisin