Minäkö treffeille
Onko soveöiasta lähteä treffeille toisenmiehen kanssa vaikka on naimisissa. Eroahan olen hakenut tulevasta ex miehestäni eli periaatteessa olen vapaata riistaa.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Toki ollaan kaikki erilaisia, mutta viimeksi kun erosin, tuli jostain syystä "paniikki" käydä treffeillä. En ollut mitenkään henkisesti valmis mihinkään, mutta sen tajusin vasta paljon myöhemmin. Eli olisiko hyvä ottaa pieni aikalisä, ja hengittää vähäsen ensin? Eroa kannattaa käsitellä loppuun, ennen kun aloittaa mitään uutta.
M35
Erossa ei ole mitään käsiteltävää. Mutta kiitos kuitenkin asiallisesta kommentistasi
Jahas ensimmäinen kommentti katosi
Kuten aina muutenkin, se avioliittopaperi ei ole se joka merkitsee, vaan se että oletko ihan käytännössä sitoutunut mieheesi. Paperilla voi pyyhkiä persettä, treffeille vaan jos vanha juttu on ohi.
sdfsadfsadf kirjoitti:
Kuten aina muutenkin, se avioliittopaperi ei ole se joka merkitsee, vaan se että oletko ihan käytännössä sitoutunut mieheesi. Paperilla voi pyyhkiä persettä, treffeille vaan jos vanha juttu on ohi.
Tätä mieltä minäkin
Kerro nyt meille, miten ne treffit sitten menivät?
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt meille, miten ne treffit sitten menivät?
Hyvin meni 😊😊😊
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mita rakastan kirjoitti:
En ole psykoottinen ilmeisesti olet p○nikki kun sossut ei ole sinusta kiinnostunut. Elämässäni on ollut vain yksi vakava käänne ja se on mieheni jatkuva kiusanteko ja vaino kaikki muut on ollut oikeutettuja oikeudenmukaisia ja reiluja
Kuinka monta sellaista ihmistä tunnet, jotka ovat saaneet yhtäkkiä yöllä päähänsä hylätä pienen lapsensa ja puolisonsa? Nuo ovat juuri sellaisia asioita, joita psykoottiset ihmiset tekevät. Samoin tuo omien asioiden levittely ympäri nettiä viittaa voimakkaasti siihen, että et ymmärrä tekojesi seurauksia. Ethän sinä esim. tiedä minusta mitään, mutta minä tiedän sinun elämäsi yksityiskohdista vaikka mitä! Jos joku tuntematon ihminen tietäisi mun asioista näin paljon, olisin todella ahdistunut.
Psykoottinen ihminen ajattelee juuri tosi usein noin, että koko muu maailma on hullu ja vain hän on normaali. Järjellä ajateltuna asia ei voi olla noin.
Kaikki, mitä nettiin, vaikkapa tänne tai johonkin blogiin kirjoitetaan ei ole välttämättä totta. Edes likimainkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole psykoottinen ilmeisesti olet p○nikki kun sossut ei ole sinusta kiinnostunut. Elämässäni on ollut vain yksi vakava käänne ja se on mieheni jatkuva kiusanteko ja vaino kaikki muut on ollut oikeutettuja oikeudenmukaisia ja reiluja
Kuinka monta sellaista ihmistä tunnet, jotka ovat saaneet yhtäkkiä yöllä päähänsä hylätä pienen lapsensa ja puolisonsa? Nuo ovat juuri sellaisia asioita, joita psykoottiset ihmiset tekevät. Samoin tuo omien asioiden levittely ympäri nettiä viittaa voimakkaasti siihen, että et ymmärrä tekojesi seurauksia. Ethän sinä esim. tiedä minusta mitään, mutta minä tiedän sinun elämäsi yksityiskohdista vaikka mitä! Jos joku tuntematon ihminen tietäisi mun asioista näin paljon, olisin todella ahdistunut.
Psykoottinen ihminen ajattelee juuri tosi usein noin, että koko muu maailma on hullu ja vain hän on normaali. Järjellä ajateltuna asia ei voi olla noin.
Tiedän 6-7 ihmistä jotka ovat heittäneet perheensä pihalle keskellä yötä ihan yhtähyvillä perusteilla kuin minäkin. Asumme p○nikki maassa jossa sinunkaltaiset p○nikit luulee olevansa kaiken yläpuolella. Miehenibja kaverini ovat paljastuneet umpihulluiksi p○nikeiksi mutta se ei tee minusta hullua
Juu, ihan varmasti tiedät 6-7 ihmistä! Tai ainakin sinusta tuntuu nyt siltä, että tunnet.
En ole kaiken yläpuolella, mutta kun sinä nyt jaat tuota elämääsi estoitta nettiin, niin totta kai ihmiset huomaavat käytöksestä, että olet erittäin sairas, olet ollut varmasti jo pitkään.
Mikä on motiivisi jakaa elämääsi yksityiskohtaisesti ja tunnistettavasti netissä? Pystytkö selittämään? Aika turha sun on mua haukkua, kun itse panet kaiken näkyville.
Motiivi lienee se, että tuntuu hyvältä, jos edes joku uskoo ja provosoituu väittelemään. Viimeksi meni overiksi siinä vaiheessa, kun kirjoitteli tunnistettavasti miehensä perheestä, joka ei sitten oikeassa elämässä ollutkaan hänen mies tai hänen perhe. Kaikenlaista se fanitus ja haaveilu teettää. Ei se kuitenkaan niin paha asia ole, että häntä saisi moisesta moittia jatkuvasti netissä. Kaikkihan me tykätään joskus haaveilla ja ajatella, että mitä jos olisinkin sen ja sen vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Hevosia ei kuulu hakata mutta niille kuuluu tehdä selväksi että kuka kuulu ja kuka käskee. Sama pätee lapsiin.
Uudessa työssä saa nauttia sekä vaapaasti kasvatetuista hevosista että lapsista.
Niin, ei kuulu, eikä taaperolle kuulu asettaa rajoja rangaistuksilla. Taaperolle sanotaan ei ja otetaan pois pahanteosta, voi myös kertoa, miksi ei saa tehdä sitä. Pehmolelun polttaminen on yhtä tehokasta kuin rajojen asettaminen hevoselle laulun ja tanssin keinoin. Taapero ei kykene ymmärtämään pehmolelun polttamisesta mitään, se on vain silkkaa sadismia.
Eli kannatat siis vapaakasvatusta. Laspilla kuuluu syntymästään saakka olla tiukat ja joustamattomat rajat joita noudatetaan ehoitta ihan joka ikisessä tilanteessa
Niinkö sinut kasvatettiin, vai mistä tällainen mielipide kumpuaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän 6-7 ihmistä jotka ovat heittäneet perheensä pihalle keskellä yötä ihan yhtähyvillä perusteilla kuin minäkin. Asumme p○nikki maassa jossa sinunkaltaiset p○nikit luulee olevansa kaiken yläpuolella. Miehenibja kaverini ovat paljastuneet umpihulluiksi p○nikeiksi mutta se ei tee minusta hullua
Juu, ihan varmasti tiedät 6-7 ihmistä! Tai ainakin sinusta tuntuu nyt siltä, että tunnet.
En ole kaiken yläpuolella, mutta kun sinä nyt jaat tuota elämääsi estoitta nettiin, niin totta kai ihmiset huomaavat käytöksestä, että olet erittäin sairas, olet ollut varmasti jo pitkään.
Mikä on motiivisi jakaa elämääsi yksityiskohtaisesti ja tunnistettavasti netissä? Pystytkö selittämään? Aika turha sun on mua haukkua, kun itse panet kaiken näkyville.
Sisko heitti perheensä pihalle keskellä yötä samoin serkku ja "kaveri" palasivat tosin vuoden eron jälkeen yhteen ja sitten tuttavoa joiden kanssa en nyt niin hirveän paljoa ole koskaan ollut tekemisissä.
Jaan elänäni nettiin jotta muutkin saisivat tietää että mieheni kaltaisia hulluja kuulu varoa ne tekevät elämästä yhtä helvettiäNo jos siskosi on samasta perheestä, ei ihme, että hän käyttäytyy samalla tavalla kuin sinä. Tuo ei kuitenkaan ole normaalia käytöstä, eikä sitä sääntöjen noudattamista, jota itse niin kovasti arvostat. Ne poliisit, jotka kävivät paikalla, kertoivat sinulle saman.
Olet jakanut elämääsi nettiin jo ennen tätä eroa, joten tuo ei ole se syy. Mietipä uudestaan. Ymmärrätkö, että nämä kirjoittelusi saattavat vahingoittaa sinua tulevaisuudessa, esim työpaikkaa hakiessa?
En ole jakanut elämääni ennen tätä nettiin. Poliisit on tässä maassa aina p○nikkien puolella. Olen sopinut että se kumpi lakkaa noudattamasta sääntöjä lentää pellolle. Mies lakkasi noudattamasta sääntöjä ja lensipihalle.
Minä en tule ikinä hakemaan töitä minulle tarjotaan niitä. Päivittäin tulee puolitutuilta ja tuntemattomilta soittoja että jos tulisit töihin.
Kyllähän sa bloggasit jo ennen eroa.
Toki ollaan kaikki erilaisia, mutta viimeksi kun erosin, tuli jostain syystä "paniikki" käydä treffeillä. En ollut mitenkään henkisesti valmis mihinkään, mutta sen tajusin vasta paljon myöhemmin. Eli olisiko hyvä ottaa pieni aikalisä, ja hengittää vähäsen ensin? Eroa kannattaa käsitellä loppuun, ennen kun aloittaa mitään uutta.
M35