Kehtaisko mennä juoksupuvussa ruokakauppaan?
Kehtaisitko ite mennä?
Just tulin juoksulenkiltä ja pitäis nyt heti käyä ruokakaupassa, mietin et ois nii kätevä mennä treenivaatteet päällä suoraan 😊
Onko täällä kukaan kuka käy joskus treenivaatteet päällä kaupassa?
Mulla on siis ihonmyötäiset treenitrikoot ja juoksutakki. Ei siinä oo mitään ongelmaa mun mielest, mut harvoin näkee urheilullisesti pukeutuneita kaupassa. Asun Oulussa 😊
Voit kommentoida kävisitkö ite treenivaatteet päällä kaupassa ja mistä päin oot 😊
Kommentit (11)
Itse käyn 5/6 kerroista kaupassa juurikin lenkkivaatteissa (kunhan en ole hikinen), koska en omista autoa niin yhdistän kauppareissun lenkin loppupuolelle :)
Tietenkin kehtaa. Tunnen naisen joka käy kesällä bikinit päällä ja korkkarit jalassa kaupassa. Se on vähän kummallista.
En menisi. En laita lenkkivaatteita, ellen oikeasti ole menossa kunnon juoksulenkille. Ja 10 km reippaan juoksun jälkeen minä olen hikinen, enkä tosiaan kehtaisi kauppaan mennä.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin kehtaa. Tunnen naisen joka käy kesällä bikinit päällä ja korkkarit jalassa kaupassa. Se on vähän kummallista.
Kiitti tästä mielikuvasta 😂😂 Ok, ehkä mä sit uskaltautuisin käymään kaupassa 😊 Oon niin rakastunu tähän juoksuasuun, tuntuu hyvältä päällä, senki takia ois kiva käyä se päällä kaupassa 😁 kiitti vastanneille 😊 -ap
Vierailija kirjoitti:
Itse käyn 5/6 kerroista kaupassa juurikin lenkkivaatteissa (kunhan en ole hikinen), koska en omista autoa niin yhdistän kauppareissun lenkin loppupuolelle :)
Miten voi käydä lenkillä ilman että tulee hiki?
Vierailija kirjoitti:
En menisi. En laita lenkkivaatteita, ellen oikeasti ole menossa kunnon juoksulenkille. Ja 10 km reippaan juoksun jälkeen minä olen hikinen, enkä tosiaan kehtaisi kauppaan mennä.
Mäkään en menis kauppaan hikisenä. 😊 Ainut mitä mietin, et onko juoksutrikoot liian ihonmyötäiset, kun jotku ihmiset valittaa niistä 😮 mut toisaalta legginsimuoti on ollu pitkään, ja usein näkee ihmisiä keillä on trikoot ja takki päällä. Mulla on oikeesti hieno juoksuasu, sitä ihonmyötäisyyttä kait nyt stressaan 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on merinovilla kerrasto, tuulenkestävä takki ja housut. Hikoilen vain hieman kainaloista ja käytän dödöä, niin se ei haise tai näy mitenkään. Lenkkeilen max. 10 km, mutta teen intervallia, eli vuorotellen juoksen ja kävelen. Syke ei pääse nousemaan liikaa, hengitys pysyy tasaisena, enkä myöskään hikoile paljoa 😊 -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitti tästä mielikuvasta 😂😂 Ok, ehkä mä sit uskaltautuisin käymään kaupassa 😊 Oon niin rakastunu tähän juoksuasuun, tuntuu hyvältä päällä, senki takia ois kiva käyä se päällä kaupassa 😁 kiitti vastanneille 😊 -ap
Ole hyvä. Sä oikeesti nauraisit, kun näkisit sen näyn. Nainen on päälle 40v ruskearusina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on merinovilla kerrasto, tuulenkestävä takki ja housut. Hikoilen vain hieman kainaloista ja käytän dödöä, niin se ei haise tai näy mitenkään. Lenkkeilen max. 10 km, mutta teen intervallia, eli vuorotellen juoksen ja kävelen. Syke ei pääse nousemaan liikaa, hengitys pysyy tasaisena, enkä myöskään hikoile paljoa 😊 -ap
Nyt on tainnut mennä intervallien idea vähän ohi...
Pyörälenkeillä tulee käytyä hikisenä kaupassa ostamassa vaikka juotavaa tai jätskiä. Mitä väliä? Pyöräilykypärä kyllä osoittaa sen että olen oikeasti heittämässä lenkkiä. Miksei siis juoksuvaatteilla voisi mennä. Puhdas hiki ei haise. On eri jos oikeasti lemuaa ihan kauheesti, sillon en menis kauppaan haisemaan.
Käyn aivan sujuvasti kaupassa treenivaatteissa tai työvaatteissa, ei mitään ongelmaa. Ruokakauppa se vain on, pikkukaupungin laitamilla.