Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monenko treffien jälkeen seksiä?

Vierailija
12.04.2018 |

Olen utelias täysi-ikäinen neitsyt, jota kiinnostaa kuinka monien treffien jälkeen keskimmärin suomalaiset harrastavat seksiä :D Olen tavannut yhden miehen kuka on tosi mukava, mutta en tiedä aikooko yrittääkö hän jotakin lähiaikoina. En kysy mahdottomuuksia eli en hae mitään vastusta minun tapaukseeni. Kiinnostaa enemmän miten ihmiset täällä käyttäytyy :) Eli montako tapaamista tai treffejä on yleensä ollut takana ennen kuin hyppäsitte petipuuhiin?

Olen yleensä skeptinen miesten suhteen, joten tulkitsen yleensä kaikki kahvin tarjoomiset, kyyditsemisen kotiin jne. vain mielistelyksi jotta pääsisi puuhastelemaan muitakin juttuja. Olisi siis kiva kuulla myös niitä hyviä kokemuksia, millon mies ei heti ekoilla tai tokilla treffeillä ala pervoilemaan :D En koe olevani sen varmempi kuin epävarmempikaan seksin suhteen, ahdistaa vähän se ajatus että miehellä vain kiikarissa pelkkä pano.

Olen siis tämän kyseisen herrasmiehen (toivottavasti) kanssa käynyt kerran ulkona. Oli oikein mukava ja ystävällinen eikä silloin yrittänyt tai ehdotellut mitään seksiin viittaavaa. Vaikutti ihan järkipäiseltä, mutta itse saanut vain seksuaalista huomiota miehiltä joten en ole tottunut, että joku olisi kiinnostunut minusta muuten vaikka kyllähän tämä hyvältä tuntuu :D En hae suoria vastauksia, enemmän niitä kokemuksia jolla saisin enemmän tätä epävarmuutta miehen motiiveista pois!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänkyyn sitten kun molemmat sitä tahtoo. Ei ole oikeaa tai väärää vastausta.

Vierailija
2/27 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi tönköstä otsikosta! En osannut muotoilla paremmin :'D Ja tämän miehen tapasin siis tinderissä

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi siis kiva kuulla myös niitä hyviä kokemuksia, millon mies ei heti ekoilla tai tokilla treffeillä ala pervoilemaan :D En koe olevani sen varmempi kuin epävarmempikaan seksin suhteen, ahdistaa vähän se ajatus että miehellä vain kiikarissa pelkkä pano.

Ei seksi ole mitään pervoilua vaikka olisi ekat treffit. Seksi on tärkeä osa parisuhdetta ja jos se ei suju, niin ei sitten suju se suhdekaan.

Jos mies haluaa pelkkää panoa niin itse pitkität omaa kärsimystä mitä enemmän treffejä vaadit ennen seksiä. Lähtee se siitä sitten kuitenkin.

Kasaat myös molemmille suorituspaineita mitä pidempään odotat.

Vierailija
4/27 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kovin äkkiä kannata sänkyyn hypätä, jos mieskään ei halua hätäillä niin tuskin on ainakaan mikään playboy.

Vierailija
5/27 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ole sellaista kunnon treffikulttuuria. Eikä kannata ahmia niitä jenkkisarjoja muutenkaan.

Vierailija
6/27 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuo on, kiitos :) En ole vastaan niitä ihmisiä, ketkä harrastavat jo ekalla tapaamiskerralla. Pervoilulla tarkoitan ehkä enemmän sellasta ettei mistään muusta voi puhua ja tulee koskettelmaan vaikka sanoisi että ei oo mukava olo. Tämmöstä on koettu nimittäin :D Mutta kiitos kommentista! Tuli parempi ja selkeempi olo :3 Ei pitäisi tämmösten ajatusten ottaa valtaa!

Ap

Vierailija
7/27 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallinen sääntö on kuudet treffit ennen sänkyyn menoa.

Vierailija
8/27 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ekoilla treffeillä nalli pala, niin se ei ole rakkautta

Vierailija
9/27 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrastin seksiä ,kun hormonit alkoi hyrräämään.

Teki vaan mieli

Eikö sua paneta?

N50V

Vierailija
10/27 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virallinen sääntö on kuudet treffit ennen sänkyyn menoa.

Haha :DD Onneksi sellasta sääntöä ei ole! Pointtina oli siis kysellä muiden mieltymyksiä. Mutta sain jo rohkaisun joten kiitos kaikille! Joskus tämmösen puupään kanssa pitää vääntää rautalangasta :'D Saa toki kommentoida silti!

Ap

Vierailija
11/27 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella kerralla.

Vierailija
12/27 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunsin mieheni noin kolme kuukautta, siten että olimme samoissa töissä. Tästä ehkä viimeinen kuukausi oli myös seurustelua ennenkuin harrastimme seksiä. Edelleenkin ainoa mies, jonka kanssa olen ollut. Itse suostuin seksiin sitten kun se tuntui hyvältä ajatukselta, mies olisi varmaankin ollut heti valmis petipuuhiin.

Vierailija
13/27 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyyden menetin kolmansilla kai.oltiin yhdessä joku 8 vuotta. Siinä välissä oli heti sänkyyn tyyppejä. Aviomiehen kanssa tai mennä jokunen intensiivinen viikko.

Vierailija
14/27 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoilla treffeillä ehdottomasti. Pitää tietää sujuuko vai ei ja mikä on miehen kestokyky. Myös kakkoseen samana iltana koska muuten tulee myöhemmin epävarmuutta.

Vierailija
15/27 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi siis kiva kuulla myös niitä hyviä kokemuksia, millon mies ei heti ekoilla tai tokilla treffeillä ala pervoilemaan :D En koe olevani sen varmempi kuin epävarmempikaan seksin suhteen, ahdistaa vähän se ajatus että miehellä vain kiikarissa pelkkä pano.

Ei seksi ole mitään pervoilua vaikka olisi ekat treffit. Seksi on tärkeä osa parisuhdetta ja jos se ei suju, niin ei sitten suju se suhdekaan.

Jos mies haluaa pelkkää panoa niin itse pitkität omaa kärsimystä mitä enemmän treffejä vaadit ennen seksiä. Lähtee se siitä sitten kuitenkin.

Kasaat myös molemmille suorituspaineita mitä pidempään odotat.

En voisi olla enempää eri mieltä!

Seksi on huipentuma. Ensin on kiva tutustua juttelemalla. Ei ole mitään määrää, mikä on tarpeeksi. Sitten voidaan koskettaa tunnustellen miltä se tuntuu, miten toinen reagoi. Voidaan suukotella, nukkuakin yhdessä. Eikä kukaan vieläkään määrää että on jo aika yhdyntään.

Mä haluan tavata ainakin 5 kertaa.

Nykyisinä holtittomuuden aikoina haluan tietää myös kumppanin seksihistoriasta. En halua esim. herpestä, minkä voi saada suutelemalla. Jos toinen ei halua kertoa itsestään tai on käyttäytynyt mun makuun liian leväperäisesti, se on heippa.

Pelkkää seksiä on tullut kokeiltua, eikä se ole mistään kotoisin.

Nykyään haluan koko ihmisen, tai sitten olen ilman seksiä.

Puutteeseen ei kuole.

Vierailija
16/27 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekoilla treffeillä ehdottomasti. Pitää tietää sujuuko vai ei ja mikä on miehen kestokyky. Myös kakkoseen samana iltana koska muuten tulee myöhemmin epävarmuutta.

Komppaan

Vierailija
17/27 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten huomaat, ap, pervoja riittää.

Erityisesti näitä persläpiritareita, joiden sisällä on kaappi ja kaapissa homo.

Niin että kannattaa tutustua kunnolla.

Olet sen arvoinen!

Vierailija
18/27 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomalla kokemattomuudestasi miehen motiivit kyllä selviää, jos ei ihan täysi kusipää ole...

Vierailija
19/27 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei ole sellaista kunnon treffikulttuuria. Eikä kannata ahmia niitä jenkkisarjoja muutenkaan.

"Täällä (Sonkajärvellä?)".

No täällä Uudellamaalla kyllä on treffikulttuuria ja myös ennakkoluulotonta, vastuullista seksiä. Muista kumi, "herrasmies" voi kantaa oireettomana mitä tahansa.

Moralisointi on saamattomille.

Vierailija
20/27 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro olevasi neitsyt vaikket olisikaan, niin pystyt sitten jätkien kullia turhaan seisottamaan viikkokaupalla. Ja pyydä lisäksi itsellesi suuseksiä, mutta älä suostu muuhun.976

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi