Pilluun sylkeminen hot or not?
Mies sylkäisee sun pillun suulle ja sitten kalulla taputtelee häppäreitä ja klittaa samalla hymyillen sinua katsoen. Sitten junttaa kalunsa koko lantion voimin sisääsi samalla pitäen leuastasi kiinni ja silmiisi katsoen. Hot or not?
Kommentit (29)
NOTNOTNOT!!!
Todella kuvottavaa! Exä harrasti tätä ja vaikka kuinka monesti sanoin, että en pidä siitä niin ei lopettanut.
Tykkään kinkyistäkin jutuista sängyssä mutta tuosta tulee todella arvoton olo.
Oksentaminen sinne on todella HOT!
No pidän vaikka mistä anaalijutuista, kuristamisesta, yms yms, mutta ei mua kyllä tippaakaan kiihota sylkeminen
Sylkeminen ei ole yhtään missään tilanteessa kiihottavaa, se on vain ja ainoastaan kuvottavaa.
Tämä mies ei varmaan myöskään käytä kondomeita ja puuhkii läpi seksin "say my dick is huge" muka seksikkäästi suomiaksentillaan?
Mulla mies käyttää joskus vaan liukasteena sylkeä. Mutta ei todellakaan huvikseen syljeksi sinne.
NOT!
Myös sormen imeminen ennen alapääni koskettamista on ällöttävää.
Kirjoittakaa SEKSI-palstalle.
Kaikkia ei huvita lukea räkägenitaaleista.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittakaa SEKSI-palstalle.
Kaikkia ei huvita lukea räkägenitaaleista.
Joku ei ole saanut patukkaa vähän aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla mies käyttää joskus vaan liukasteena sylkeä. Mutta ei todellakaan huvikseen syljeksi sinne.
Esikäsittely on tehty laiskasti, mikäli sylkeä tarvitsee liukasteeksi. Kannattaa vaihtaa mies vähän hotimpaan. Jätä se sika.
Osaisiko edes yksi nainen perustella miksi suhtautuu asiaan niin voimakkain tuntein. Edes yksi?
Tämä skenaario pysähtyy just siihen räkäisyyn ja uutta tilaisuutta ei tipu.
hot