Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vegaoo.fi kokemuksia?

Vierailija
12.04.2018 |

Onko kukaan tilannut tuolta mitään? Mietin vain että onko luotettava paikka, olisi kivoja asuja vapuksi, mutta ei hirveästi löytynyt tilaus kokemuksia ko. Firmasta..

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää missään nimessä tilatko tosta firmasta mitään!! Palautus todella vaikeeta ja hankalaa. Itseäni neuvottiin asiakas palvelussa vääriin. Toimin niin kun neuvottiin niin paketti meni väärään paikkaan ja tällä hetkellä odotan että se tulee takaisin minulle että voin lähettää sen uudestaan. Posti maksun pitää maksaa itse 12.90e.

Vierailija
2/26 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tilata.. ite sieltä tilasin asun johon piti tekstin mukaan kuulua mekko, hiuspanta, laukku ja sukat, mutta paketin saatuani siellä ei ollut kuin mekko ja hiuspanta. Muut ei kuulemma kuulu pakettiin ja heidän teksti oli "viallinen". Sanoi myös, että jos haluan palauttaa tuotteet, niin he voivat maksaa OSAN palautuskuluista?!? Lisäksi ostin kasvoväripaletin jossa oli 3 väriä ja 3 tuubia tekoverta, joista kaikki verituubit oli kuivunut kokonaan ja pullojen pohjilla oli pienet kuivuneet klöntit verta, joilla ei tehnyt yhtään mitään... Suosittelen jokaista säästämään rahansa ja ostamaan jostain muualta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tilaa. Ostin asun jossa oli jo valmiina viilto kankaassa. Lisäkai koko tosi pieni. Palautus pitää itse maksaa.

Hyi.

Vierailija
4/26 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kellää ois onnistuneita kokemuksia?

Vierailija
5/26 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 3 asua ja kaikki ihan sopivia ja mahtavia. Juuri sitä mitä tilasin. Ja tuli 2pv :ssä.

Vierailija
6/26 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin pikatoimituksesta, ei tullut. Asiaa tiedusteltu DHL Expressistä ja Postista seurantakoodilla, ei löydy. DHL tarkisti myös ettei postinumeroalueelle ole yritetty eikä tulossa heiltä toimitusta. Ystävällistä asiakaspalvelua heiltä. Olen yrittänyt soittaa Vegaoo.fi :n asiakaspalveluun kaksi päivää n. 15 min kerrallaan. Automaattivastaajassa kaikkea muuta lätinää, paitsi että asiakas olisi jonossa heidän asiakaspalveluunsa. Sähköpostiin ei vastata. Epäilen todella Vegaoo.fi :n toimintaa enkä koskaan tule tilaamaan yrityksestä enää mitään. Harmi, että tuli maksettua tilaus etukäteen, muuta vaihtoehtoa kun ei ollut. Epäilen että palautussumman takaisin saaminen on kovan työn ja kiven alla. Huhhuh...

Vierailija
7/26 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

--Joskus asiat menevät hyvin; Tulihan sieltä pahoitteluviesti ja maksukin palautettiin tilille kokonaisuudessaan. Asiakaskokemus oli ok, vaikkakin tuote jäi tällä kertaa tulematta.

Vierailija
8/26 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Mitä tilasit ja miten maksoit? Mietin vaan, että jos tulee laskulla, niin tuleeko sitten tilaus varmemmin perille?

Vierailija
9/26 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noilla suomenkielistä asiakaspalvelua? En ole saanut vastausta omaan viestiini lainkaan, enkä viitsi soittaa jos ei ole suomalainen asiakaspalvelija.

Vierailija
10/26 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/26 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up ,nyt kun Hallowen lähestyy .Onko kukaan viimeaikona tilannut ? Järjetön postikulu.Oli yks hyvä setti.Onko edes värit ja siirtokuvat millaisia ? Vai lähdenkö vaan Punanaamio liikkeeseen etsii juttuja ?

Vierailija
12/26 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska paikka! palautus lähes mahdoton ja kun Palautin tuotteet nii eivät palauta rahoja koska Ranskassa ei ole kukaan kirjannut palautusta. 2kk jo aikaa palautuksesta.. Ei koskaan ikinä enää mitään tuolta!

Vierailija
13/26 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuli mitä pitikin ja vielä luvatussa ajassa!

Vierailija
14/26 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kellää ois onnistuneita kokemuksia?

Kokemukset ovat sen mukaisia miten yritys toimii.. Mitä niitä valehtelemaan aloittajalle?!

Vierailija
15/26 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös odottelen edelleen rahojani takaisin palautuksestani, jonka tein yli kuukausi sitten. Eivät ole enää vastanneet viesteihini, eikä puhelinpalvelu ole koskaan auki! Rikosilmoituksen aion tehdä seuraavaksi.

Vierailija
16/26 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaamani tuotteet olivat sitä, mitä pitikin ja toimitus oli nopea. Olen tyytyväinen!

Vierailija
17/26 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaamani tuote tuli ajallaan, mutta laatu oli täyttä sutta ja sekundaa. Glittershortseista ropisi glitterhippuja joka puolelle. Aivan kertakäyttökamaa. En suosittele.

Vierailija
18/26 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaamani tuote tuli ajallaan, mutta laatu oli täyttä sutta ja sekundaa. Glittershortseista ropisi glitterhippuja joka puolelle. Aivan kertakäyttökamaa. En suosittele.

Jatkan vielä. Aion laittaa tuotearvion heidän sivuilleen, mutta eihän siellä ole sellaiselle paikkaa. Eivät uskalla kaiketi luoda asiakkaille mahdollisuutta. Siksi kirjoitin tänne, josko Googlen kautta muutkin päätyisivät tähän keskusteluun ja tajuaisivat välttää kyseistä puljua.

Vierailija
19/26 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele kellekkään ko. Firmaa. Todella huonolaatuinen asu, eikä edes ollut mikään halpa. Palautus tehty mahdollisimman vaikeaksi. Itse joutuu printtaamaan palautuslaput ja vielä täytyy maksaa palautuksen postikulut. Postitukseen täytyy valita kallein postitusvaihtoehto, kuljetus ovelle asti, koska eivät nouda itse paketteja mistään matkahuollon tai postin pisteeltä. Tullut takkiin melkein 30€ pelkkiin postikuluihin nyt yhteensä, ja jään odottelemaan tuleeko asusta ikinä hyvitystä.

Vierailija
20/26 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PASKA SIVU