Apua! Olen paniikissa sain rytmihäiriön!! Yhtäkkiä sydän alkoi väpättäen hakata epätahdistta n. 20 sekunttia ja sitten jätti pari lyöntiä väliin ja jatkoi normaalisti
Oon 22v nainen enkä ole ikinä tuollaista saanut. Olo on ihan hyvä enkä tehnyt mitään normaalista poikkeavaa
Kommentit (14)
Akkojen hötkyilyä. Mulle on tullu lapsesta saakka varmaa 3 kertaa viikossa tuolainen tuntemus. Joskus on kausia, että tulee pari päivässä.
Hengissä olen yhä ja ikää 58v.
T. Mies58
Mullakin on tullut tollainen. En tehnyt mitään, ei ole tullut uudestaan.
Mä olen useamman kerran tuntenut elämäni aikana sydämen jättävän muutaman lyönnin välistä jonka jälkeen pumppu alkaa hakata täysillä minuuttien ajan. Edelleen kirjoittelen hengissä sulle joten ei paniikkia.
Mulla on noita ollut varmaan koko ikäni, en oo käynyt lekurissa asian vuoksi. Joskus nukkumaan mennessä sydän muljahtelee tunninkin putkeen. Ikää melkein 40 eikä huoleta, ketuttaa vaan kun kohtauksen aikana ei saa unta kun koko kroppa heiluu :D
Mulla kans ollut noita..että jää lyönti väliin ja sitten tulee voimakkaampana ta 2 nopeaa..en jaksanut stressata asialla.
Melkein jokaisella on noita joskus.
Vierailija kirjoitti:
Akkojen hötkyilyä. Mulle on tullu lapsesta saakka varmaa 3 kertaa viikossa tuolainen tuntemus. Joskus on kausia, että tulee pari päivässä.
Hengissä olen yhä ja ikää 58v.T. Mies58
Satunnaiset rytmihäiriöt ovat varsinkin nuorilla ihan normaaleja mutta tuossa iässä kannattaisi ehkä jo käydä tutkituttamassa sydän.
Vierailija kirjoitti:
No panikointi tuskin auttaa
No kuule joskus se pelästymisen ja panikoimisen aiheuttama adrenaliiniryöppy voi auttaakin sydämen tasaiseen toimintaan.
Minullekin tulee noita aina joskus ilman syytä. Olen käynyt joskus sydänfilmissä, juurikin näiden tuntemusten takia, koska suvussani on sepelvaltimotautia ja monet sukulaiset kuolleet nuorina sydänkohtaukseen. Ei näkynyt mitään normaalista poikkeavaa. Käsittääkseni ei ole vaarallista, jos tulee silloin tällöin.
SVT veikkaisin iän perusteella, jos oisit vanhempi epäilisin flimmeriä
30 v saanu noita, muutama v sitten ablaatio, joka auttoi!!! Suosittelen kaikille, joiden sydän kirmailee oikoradassa.
112.