Kondomin koko?
Onko täällä ketään jolla on 14 cm ympärysmitta, joka osaisi sanoa minkä kokoinen kondomi on sopiva? Olen katsonut netistä kaikenlaisista kokotaulukoista ja kokolaskureista, ja kaikki näyttävät vähän eri vastausta. Olen saanut vastauksia että minulle sopiva koko on 57mm, 60mm tai 64mm leveät kondomit, aika isoa eroa noiden kokojen välillä.
Durex XXL olisi 57mm, Pasante King Size 60mm, ja MySize64 olis 64mm. Mutta en ole käynyt ostamassa jokaista kokeillakseni kun osaa niistä myydään vaan isommissa paketeissä eikä tekis mieli käyttää jotain 40-60 euroa pelkästään oikean koon löytämiseen.
Eli, kellään kokemusta? Mikä noista sopisi parhaiten?
Ai niin, ja ennen kuin joku tietämätön tulee tänne pätemään, että normikondomit mahtuu kaikille (koska olen kuullut tämän monta kertaa), niin huomautan etukäteen ettei pidä paikkaansa. Venyy se normikondomi päälle mutta kiristää niin lujaa ettei veri virtaa suonissa enää, ja siihen lakkaa erektio.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla kaikkien miehillä on vähintään noin paksu, että apua löytyy varmasti.
8%:lla miehistä on 14cm ympärysmitta, ettei se nyt niin epätodennäköistä ole ettetkö voisi uskoa kun joku sanoo että hänellä on. Toiseksi eihän normaalikokoisen tarvi kysellä tällaisista asioista apua kun niille käy K-marketistä löytyvät, ja sen takia täällä useammin on kysymyksiä isomunaisilta kondomien koosta.
Mulla pitäisi olla siis ihan hyvät mahikset, että täällä tulee vastaan muutamakin joilla on 14cm ympärys ja jotka osaisivat neuvoa.
Varsi vähän vajaa 14, terska noin 14,5 ja 60 leveä kumi on ollut ihan sopiva. Riippuu tietysti minkälaisesta puristuksesta tykkää mutta en pitänyt tuosta MySize64 kumista.
AP tässä, kävin ostamassa Pasante King Size paketin (60mm). Testaan miten sopii.
Mulla on ympärys juuri 14cm ja ostin Ebaystä setin jossa oli 3 kpl paketteja MySize kondomeja kolmea eri kokoa eli 57, 60 ja 64 malleja. 60 koko ihan yees, sitäkin hiukan saa näperrellä päälle ja pieni punainen rinkula jää varteen käytön jälkeen mutta 64 toimii myös ja parissa sekunnissa asennettu paikalleen.
Kyllähän on eri tuntuinen kuin Sultan Conturen 53mm jälkeen joka puristi inhottavasti. 64 mallia ei tunne päällä yhtään
Miksi na.tte kumin kanssa? Ei se ole liian väkevää vetäistä paljaalla. Eihän karkkejakaan syödä paperit päällä.😂
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ympärys juuri 14cm ja ostin Ebaystä setin jossa oli 3 kpl paketteja MySize kondomeja kolmea eri kokoa eli 57, 60 ja 64 malleja. 60 koko ihan yees, sitäkin hiukan saa näperrellä päälle ja pieni punainen rinkula jää varteen käytön jälkeen mutta 64 toimii myös ja parissa sekunnissa asennettu paikalleen.
Kyllähän on eri tuntuinen kuin Sultan Conturen 53mm jälkeen joka puristi inhottavasti. 64 mallia ei tunne päällä yhtään
Kokeilin sitä Pasante Kingiä joka on 60mm leveä, oli sopiva juuresta mut vähän liian leveä kärjestä. Täytynee kokeilla 57mm seuraavaks, vaikka Durex XXL.
Mulle pasante king oli sopiva (ympärys 14,5) Markettikondomit kiristi aika pahasti :/
https://www.kondomikuningas.fi/ sieltä voi tilata erilaisia, kappaleittain.
M35
Tällä palstalla kaikkien miehillä on vähintään noin paksu, että apua löytyy varmasti.