Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuija Siltamäen kolumni somen etsintäkuulutuksista: "Näitkö marketissa ihanan naisen? Pidä se omana tietonasi"

Vierailija
12.04.2018 |

Tämähän me AV:lla jo tiedettiinkin, mutta hyvä, ettei olla ainoita:

https://yle.fi/uutiset/3-10155387

"Sosiaalinen media rakastaa tarinoita. Tuntemattomien ihmisten etsiminen Facebookissa muistuttaa kuitenkin enemmän häiriintynyttä kyttäämistä kuin vuosisadan rakkaustarinaa, eikä siinä ole mitään söpöä, kirjoittaa Ylen kolumnisti Tuija Siltamäki."

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai romanttisia unelmia voida noin tappaa. Onpa takakireää kukkahattujen touhua taas.

Vierailija
22/27 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai romanttisia unelmia voida noin tappaa. Onpa takakireää kukkahattujen touhua taas.

Entä, jos se unelmoija on oikeasti lähestymiskieltoon asetettu sekopää ex? Tästä on muualla maailmassa jo ennakkotapauksiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuija Siltamäki on vaan joutunut katkerasti pettymään luettuaan tuollaisen etsintäkuulutuksen, ja kuviteltuaan että juuri hän on siinä se upea nainen.

Liian läpinäkyvää Tuija.

Olin varma, että kyseessä on taas joku kateellinen vähemmän kaunis nainen ja oikeassa olin jälleen kerran. 

Vierailija
24/27 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vain NAISEN? Miehiäkö saa yhä häiritä??!

Moniko nainen on maksanut Hesarista 20000 euroa sinun etsintäkuulutuksesta?

Vierailija
25/27 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi ihanaa jos joku rikas ja komea mies etsisi minua tuolla tavalla.

Se onkin eri asia.

Vierailija
26/27 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuija Siltamäki on vaan joutunut katkerasti pettymään luettuaan tuollaisen etsintäkuulutuksen, ja kuviteltuaan että juuri hän on siinä se upea nainen.

Liian läpinäkyvää Tuija.

Olin varma, että kyseessä on taas joku kateellinen vähemmän kaunis nainen ja oikeassa olin jälleen kerran. 

Siltamäkihän on ihana. Mutta se ei ollut kolumnin pointti.

Vierailija
27/27 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän kukaan nainen olisi niin törppö, että kuuluttelisi somessa tuolla tavalla. Vain mies voisi olla niin tyhmä.

Muistatteko kun oli ns. etsintäkuulutuksia nuortenlehdissä 90-luvun alussa? Olikohan lehtenä nyt Suosikki, Mekaks vai Sinä&minä... Suurimmaksi osaksi naiset siellä laittoivat ilmoituksia siitä, että "katseet ovat kohdanneet Prisman kassajonossa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi