Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikseivät varakkaat ja menestyvät naiset eivät edes vilkaise meihin duunareihin? T. Mies25

Vierailija
12.04.2018 |

Kun kuljen töistä kotiin keltaiset työhousut jalassa. Yli pitkäksi kasvaneet hiukset sojottaen laahustan väsyneenä kohti kotia kaupungin halki.

Vastaan tulee nuoria huvännäköisiä naisia jotka pukeutuvat muodikkaasti ja näkee etteivät elä vähillä varoilla. Se vain näkyy vaatteista ja kaikesta..

Tuollaiset naiset eivät edes vilkaise minuun päin :(

Tänää edelläni käveli hyvännäköinen ja hyvin pukeutuva noin ikäiseni mies ja vastaan tuli edellä kuvattu nainen..

Heidän välillä syntyi katsekontakti ja naisen ilme hieman "piristyi" hetkeksi mutta minun kohdalla ilme neutralisoitui eikä pienen vilkaisun jälkeen enää edes katsonut minuun päin..

Näin käy usein hyvännäköuset naiset eivät edes vilkaise minuun päin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on se pointti?

Tottakai nämä ks. Naiset valitsevat mielummin omaa sosiaaliluokkaa olevan miehen tai pojan, kuin tuollaisen linnun pelättimen nin kuin ap

Vierailija
2/21 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa, poikkeuksiakin on. Oma mies duunari - tienaan tällä hetkellä kolme kertaa häneen nähden. Enemmän ratkaisee muut arvot. Meillä mies oli esimerkiksi valmis jäämään vauvan kanssa kotiin, kun itse palasin 5kk jälkeen töihin. Lisäksi meillä on valtavasti yhteistä ja yhteisiä puheenaiheita, mies ei ole mikään tyhmä. Keskustelutaidot oli se, mihin todella hänessä rakastuinkin.

Vierailija
4/21 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä "varakkaat" voivat oikeesti olla rahattomia. Ei kannata tuhlata aikaa tuommoiseen. Itse olen varakas ja minulla on duunarimies. En vaihtaisi mihinkään bisnesmieheen.

Vierailija
5/21 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyhän ei missään nimessä ole juuri sinussa vaan luokissa. Itse ainakin saan kaiken näköistä rintojen paremmin asettelua katsekontaktilla, vaikka duunari olenkin. 

Vierailija
6/21 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositus: suihku, siistit vaatteet ja siististi leikatut hiukset. 

Vierailija
7/21 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunareita ei vain lasketa. Menestyneet naiset ovat eläneet elämän, jossa eivät ole tavanneet amiksia eivätkä duunareita, joten miksi he kiinnittäisivät heihin mitään huomiota. Heitä ei ole olemassa heidän elämässään.

Vierailija
8/21 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotiaana harva on vielä varakas ja menestynyt, yleensä heillä on tonnitolkulla opintolainaa. Turha väittää, että sinulle kelpaisi yli 35-vuotias nainen.

Vierailija
9/21 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläistä ne ainakin kuolaa ja paria bemarilla ajavaa rouvaa on päässyt jopa tuuppamaan :)

Vierailija
10/21 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä tyhmää koska duunareissakin on paljon älykkäitä ja hyvin toimeentulevia ihmisiä, työssä saadut lihakset vielä bonuksena.

Eriasia sitten jos olemus ja jutut muistuttaa laitapuolen kulkijaa, siihen se sitten lopahtaakin. Kuten muutkin on ehdottaneet: duunin ulkopuolella hyvinleikatut hiukset, siisti ja puhdas olemus, ei tupakan/kaljantuoksua ja kivat vaatteet. Kyllä se siitä. Vielä kun osoittaa kiinnostusta ja aktiivisuutta päivän asioihin niin aina paranee.

Vierailija
11/21 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksihän duunarit siirtyvätkin mielummin idän ihmeisiin, kuin jäisivät tänne. Kunnollisia miehiä metsästävät jäävät rannalle ruikuttamaan, silloin kun pitäisi alkaa pariutumaan ja päätyvät helposti klinikoille hakemaan prinssiään tai jäävät yksin.

Ellet sitten ole kuten kaverini, joka omaa komean ulkokuoren ja kokoa, jolla kaadella massi missejä :D

Vierailija
12/21 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin vähän vilkaista sua. N42, ei kelpaa vai?

Vierailija
13/21 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No silti se nainen ja toimistomies menivät yksin omiin koteihinsa. Käy parturissa ja pukeudu paremmin, kumpikaan ei ole edes kallista.

Vierailija
14/21 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on duunari, minä akateeminen. Miehen tulot ovat miltei tuplasti sen, mitä itse tienaan. Että sillä viisiin. Monilla miesten suosimilla duunarialoilla palkka on aivan tajuton...

Vierailija
15/21 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menestyvä ja varakas nainen kelpuuttaisi taakakseen nyhverön duunarin?

Vierailija
16/21 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehket ollut silmiinpistävän komea ja hyväryhtinen?

Vierailija
17/21 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Duunareita ei vain lasketa. Menestyneet naiset ovat eläneet elämän, jossa eivät ole tavanneet amiksia eivätkä duunareita, joten miksi he kiinnittäisivät heihin mitään huomiota. Heitä ei ole olemassa heidän elämässään.

25-vuotias on ollut 15-vuotiaaksi asti samassa peruskoulussa kuin duunaritkin. Hänellä voi olla veli, isä tai vaikka naapuri, joka on duunari. Useimmat aloittavat työuransa duunarina, esim. kahvilassa, huvipuistossa, tehtaan liukuhihnalla tms. Sitäpaitsi, 25 vee ei kovin kummoista menestystä ole ehtinyt saada jos on opiskellut 22-23 vuotiaaksi asti.

Vierailija
18/21 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei johdu siitä että olet duunari, ehkä et vaan ole tarpeeksi komea?

Vierailija
19/21 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä mielelläni katselen komeita duunarimiehiä, etenkin kesäisin asfalttimiehiä vähissä vaatteissa... t. N 37v

Vierailija
20/21 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan keksitty juttu. Ei ne kauniit naiset ketään livenä sillain katsele. Instagramissa ne vaan selailevat hottismiehiä ja sitten kun joku mieleinen osuu kohdalle niin laittavat viestiä. Tapaaminen sitten ilman että tuttavapiiri saa vihiä. Näin ne voivat olla karusellissa saamatta ho ron leimaa.