Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuo Zalandon sähköposti-ilmoitukset "Kokosi on jälleen saatavilla...", onko ne tekaistuja vai onko niitä tuotteita koskaan varastossa kun menet nettikauppaan katsomaan tilannetta?

Nenän edestäkö aina muka viedään?
12.04.2018 |

Odotin erästä vaatetta ja sen loppuunmyytyä kokoa M takaisin Zalandon nettikauppaan joten laitoin siitä sen ilmoituksen päälle että heidän järjestelmä lähettäisi sähköpostia minulle mikäli sitä tulee lisää varastoon.

Hetken päästä minulle tuli sähköposti-ilmoitus että "Kokosi on jälleen saatavilla..." mutta kun klikkasin sitä meiliä jossa kyseinen tuotelinkki oli, niin nettikauppa heitti minut ulos ja jouduin kirjautumaan takaisin sisään, jonka jälkeen päädyin tuotteen sivulle mutta ei siellä mitään kokoa M ollut saatavana.

Työkaveri sanoi samaa että kun on laittanut monesta tuotteesta sen ilmoituksen päälle niin niitä ei ole koskaan varastossa kun menee saman tien katsomaan.

Millaisia kokemuksia teillä, onko nuo todellisia eli oletteko ylipäätään onnistuneet saamaan sieltä jonkin tuotteen josta teille tullut sähköpostitse ilmoitusta, vai onko kaikki ollut loppu varastosta siinä vaiheessa kun pääsette tuotesivustolle lyhyessäkin ajassa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos ne yksittäiset ´tuotetta jälleen varastossa´ viestit tulee ja tuote saman tien loppu kun menee mahdollisimman pian katsomaan, niin voi päätellä että se on ollut jonkun toisen ihmisen palautus eli ysittäinen tuote joka on käynyt jollain toisella ihmisellä sovituksessa päällä, jalassa jne?

Vierailija
22/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on typerää että noissa on 100 päivän palautusoikeus, sillä mitä järkeä palauttaa nyt jotain talvivaatetta sinne kun kesä tulossa, ja joku muu olisi voinut haluta sen tuotteen paljon aiemmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautuskäsittelyiden kestot ihmetyttää. Laskulla maksuaikaa 30 päivää ja niiden palautusten käsittelyssä kestänyt jopa 3 vikkoa vaikka olisin käynyt palauttamassa R-kiskalle vielä samana iltana kun olen aiemmin sieltä paketin hakenut. Rahtiin kun pitäisi mennä vain se 5 arkipäivää.

Muuten olen kyllä ollut tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän