Kärkkäisen sika-arvonta
Sain kärkkäisiltä niitä sika-arpoja ja niissä lukee vain osoite nettiosoite, mihin sen koodin voi syöttää. Mutta mulla ainakaan sillä sivulla ei ole mitään, mihin sitä arvontakoodia voi laittaa.
Osoite on www.karkkainen.com/sika
Mihin siis se pitää laittaa?
Kommentit (16)
Onko joku joskus jotain näistä voittanut muka?
No tota kun painaa tulee se "tarkista koodi", siitä kai sitä painetaan, tai sitä "eikö sinulla ole koodia".
Aina noista tulee "et nyt tällä kertaa saanut pikapalkintoa mutta olet mukana arvonnassa". Mutta nyt tuli sentään sitten se 5% alennuskoodi, kun olin kuitenkin tilaamassa tuolta.
Minä olen voittanut lahjakortin (20e).
Sikaniska kirjoitti:
Mies voitti aikoinaan sen pääpalkintona olleen possun 😁
Asumme noin 100 km päässä lähimmästä Kärkkäisestä ja rajallisen pakastintilavuuden vuoksi luovuttiin palkinnosta.
Hyi. Kuka asioi nykyaikana tuollaisessa kaupassa?
Vierailija kirjoitti:
Sikaniska kirjoitti:
Asumme noin 100 km päässä lähimmästä Kärkkäisestä ja rajallisen pakastintilavuuden vuoksi luovuttiin palkinnosta.
Ei teillä ole ketään sukulaisia tai tuttavia?
Keskelle ruutua lävähtää paikka koodille kun avaan linkkisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sikaniska kirjoitti:
Asumme noin 100 km päässä lähimmästä Kärkkäisestä ja rajallisen pakastintilavuuden vuoksi luovuttiin palkinnosta.Ei teillä ole ketään sukulaisia tai tuttavia?
Suku satojen kilometrien päässä enkä todellakaan lähde ajamaan 200 km hakeakseni paketin ja edelleen jaakakseni sen tuttaville. Voitto siirtyi uudelle voittajalle.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä on vikana ja mitä nykyaika tähän liittyy? Aika moni sieltä ostaa, koska myynnit on kasvaneet vuosi vuodelta.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin, riemusta kiljuen. Ihana shoppailla, ei tarvitse tihruta nettikaupasta eikä palautella. Mikäs vika kaupassa, kommentoija?
Ei toimi minullakaan! Onko huijausta. vai enkö osaa......
Kärkkis is best!
Nettikauppa, koska ei valitettavasti ole mun paikkakunnalla.
🐖
Huijausta tuntuu olevan. Sain kerran voiton (muka), mutta sivusto ei tehnyt sen jälkeen mitään, eli en kuitenkaan saanut mitään. Otin yhteyttä asiakaspalveluun, sanoi että "tarkistan tilanteen" - -> "Ei voittoa". Vaikka ruudulla luki että voitto tuli.
toimiiko jollain muulla tuo linkki??
ap