Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni nainen ottaisi tämän miehen kumppanikseen (kuva)

12.04.2018 |

https://goo.gl/images/XQYiML

Plus hänellä olisi todella ihana luonne.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että jos on hyvännäköinen ja ihanaluonteinen, niin moniko nainen ei ottaisi miestä kumppanikseen? Höperö kysymys, mutta ei tällä nyt tainnutkaan olla miehen luonteen kanssa mitään tekemistä...

Vierailija
2/35 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saisi olla kyllä todella ihana luonne. Ja laput silmillä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo komea ja hienoa jos on ihana luonnekin, mutta väsyttää ajatuskin parisuhteesta tuon kanssa. Ihan rehellisesti ottaisin mieluimmin sen toisen kyselyn Kyrön.

Vierailija
4/35 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lihaksikas ja vanha omaan makuun. Kaveriksi kelpais, mutta parisuhteeseen ei.

Vierailija
5/35 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä, että viettäisi peilin edessä enemmän aikaa kuin minä, joten ei kelpaisi.

Vierailija
6/35 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos!

Vierailija
7/35 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lihaksikas ja liian nuori.

Vierailija
8/35 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin toki, jos oikeasti olis luonteeltaan mulle passeli, mutta vähän veikkaan, että minä en löysine vartaloineni olisi riittävän aktiivinen ja itsestäni huoltapitävä kyseiselle miehelle :D

Vierailija
9/35 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä ottaisitko tämän kyselyssä on se ongelma, ettei ketään noin vaan oteta, vaan se suhteen muodostaminen vaatii kaksi toisistaan yhtäläisesti kiinnostunutta henkilöä. Mutta viehättäisikö tällainen mies minua? No ei viehättäisi. Raamikas tyyppi, mutta jälleen hyvin tavanomaisen näköinen ja pää on suhteessa omituisen pieni. Pidän enemmän tummahiuksisista miehistä, joten kokonaisuutena ei säväyttää millään tapaa.

Vierailija
10/35 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pussaa partaisia miehiä joten en.

Vierailija
11/35 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienipäinen ja tosi nuori? Ei.

12/35 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen ikä on 33

Vierailija
13/35 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa miehet, että edes tämän tasoinen mies ei aiheuta naisissa kiinnostusta. Mites me tavikset, ollaan ihan ilmaa.

Vierailija
14/35 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Namu, mutta liian nuori. Ja liikaa bodattu.

Vierailija
15/35 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin, on mielestäni komea. Mutta itse en ole mikään timmi mimmi, joten saattaisin olla hieman vaivaannuttavaa hänen seurassaan,kun olemme niin eri tasoiset. Mut jos mies musta aidosti tykkäisi eikä välittäisi siitä että olen muodokas, niin mikä jottei :)

16/35 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pointti. Alan oikeesti huolestuu miesten pariutumis mahdollisuuksista.

Vierailija
17/35 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo muka liian lihaksikas?

Mulla on aika samanlaiset lihasmassat enkä ole koskaan ajatellut että joku miettisi että lihaksia voisi naturaalina tulla liikaa :D

Vierailija
18/35 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottais, ei kiinnostais noin ulkonäkö keskeinen äijä= mies joja käyttää enemmän aikaa salilla kuin vaimon kanssa.

Plus en muutenkaan tykkää tollasesta laihikaisesta tai liian treenatusta. Mun mielestä kivoin on mies joka tuntuu pehmeältä halatessa 💗

Vierailija
19/35 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Ajatelkaa miehet, että edes tämän tasoinen mies ei aiheuta naisissa kiinnostusta. Mites me tavikset, ollaan ihan ilmaa.

Mä nimenomaan otin taviksen, tuo kuvan heppu ei näytä siltä että olisi mulle sopiva :)

Vierailija
20/35 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi. Ei mun makuun. Olen todella nirso ja mulla on vain yksi tietty miestyyppi kenestä kiihotun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi