Miten paljon naista voi rakastaa -Sinkkumies
Tuleeko lasikatto vastaan, vai voiko raksastaa lasikaton läpikin?
Mitä käy parille, jos toinen jää lasikaton toiselle puolelle? Haluaisin tietää, Rakkaudella
Sinkkumies
Kommentit (44)
Jos molemmat haluavat saman lasikaton läpi (ja on siihen rahkeet), mutta vain toinen pääsee, se voi olla kyllä ongelma.
Voi kun sä olet jotenkin niin "ihana" musta. sinulla on varmasti paljon rakkautta annettavanasi
Vierailija kirjoitti:
Jos molemmat haluavat saman lasikaton läpi (ja on siihen rahkeet), mutta vain toinen pääsee, se voi olla kyllä ongelma.
Mitä tarkoitat tällä ? ;)
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Voi kun sä olet jotenkin niin "ihana" musta. sinulla on varmasti paljon rakkautta annettavanasi
En ole musta ollenkaan.
Sinkkumies
Ei, sinä et voi, olet liian katkera ja naisvihamielinen. Sen sijaan sellainen mies voi rakastaa naista äärettömästi tähtiin ja takaisin joka pystyy antautumaan rakkaudelle.
Vierailija kirjoitti:
Ei, sinä et voi, olet liian katkera ja naisvihamielinen. Sen sijaan sellainen mies voi rakastaa naista äärettömästi tähtiin ja takaisin joka pystyy antautumaan rakkaudelle.
Kyllä voin rakastaa, olet siis väärässä.
Sinkkumies
Naiset on niin fractile, siksi kuitenkin niin kiinnostavia. Kuin posliiniesineitä, joille voi tehdä mitä haluaa.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole musta ollenkaan.
Sinkkumies
Heh, etkä pk-seudulta :)
Ei se siitä naisesta ole kiinni vaan rakastajan rakastamiskapasiteetista. Mulla on hyvin rajallinen, etäältä välittäminen ja se että olen mielessäni sitoutunut antamaan ja tekemään kaikkeni jos joskus täytyy ovat suunnilleen se ja sitten tulee raja vastaan. Olen varsin paska läheinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole musta ollenkaan.
Sinkkumies
Heh, etkä pk-seudulta :)
Olen kotoisin Lapista.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole musta ollenkaan.
Sinkkumies
Tässä kyseinen kirjoittaja jo saikin esimakua parisuhteesta Sinkkumiehen kanssa :).
Isäni syntyi Akka tunthuilla ja äitini ihaili isä ukko maanjumalaa, joten ukollani oli hyvät saumat. Niinhän siinä kävi, että eräänä päivänä minä synnyin. Näin tarina sai alkunsa.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole musta ollenkaan.
Sinkkumies
Tässä kyseinen kirjoittaja jo saikin esimakua parisuhteesta Sinkkumiehen kanssa :).
Tykkään naisista jotka ottavat suuhun.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Ei se siitä naisesta ole kiinni vaan rakastajan rakastamiskapasiteetista. Mulla on hyvin rajallinen, etäältä välittäminen ja se että olen mielessäni sitoutunut antamaan ja tekemään kaikkeni jos joskus täytyy ovat suunnilleen se ja sitten tulee raja vastaan. Olen varsin paska läheinen.
Olisin voinut kertoa tuon jo ilmaisuasuistasi, mutta kiitos rehellisyydestä. Arvostan kuitenkin sitä ihmisissä. Olen kohdannut paaaaljon valehtelevia alaisia.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole musta ollenkaan.
Sinkkumies
Sinkkumies
Ja tässä :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin voinut kertoa tuon jo ilmaisuasuistasi, mutta kiitos rehellisyydestä. Arvostan kuitenkin sitä ihmisissä. Olen kohdannut paaaaljon valehtelevia alaisia.
Sinkkumies
(: mitähän Sinkkumies omista ilmaisuistaan päättelisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole musta ollenkaan.
Sinkkumies
Sinkkumies
Ja tässä :).
Huumoria omasta kyvyttömyydestäsi keskustella, jos olisit halunnut keskustella, niin tämäkin "hauska" vitsi olisi jäänyt väliin.
Et kykene vieläkään. (joten lisää tulee)
Sinkkumies
Kinkkumies vastaa: älä laita lasikattoa, et jaksa kuitenkaan pitää sitä puhtaana.
Miten on sitten se, että ruskettuuko nainen lasikaton alla?
Sinkkumies
ps. olen harkinnut kattoremonttia..