Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon naista voi rakastaa -Sinkkumies

Vierailija
11.04.2018 |

Tuleeko lasikatto vastaan, vai voiko raksastaa lasikaton läpikin?

Mitä käy parille, jos toinen jää lasikaton toiselle puolelle? Haluaisin tietää, Rakkaudella

Sinkkumies

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se siitä naisesta ole kiinni vaan rakastajan rakastamiskapasiteetista. Mulla on hyvin rajallinen, etäältä välittäminen ja se että olen mielessäni sitoutunut antamaan ja tekemään kaikkeni jos joskus täytyy ovat suunnilleen se ja sitten tulee raja vastaan. Olen varsin paska läheinen.

Olisin voinut kertoa tuon jo ilmaisuasuistasi, mutta kiitos rehellisyydestä. Arvostan kuitenkin sitä ihmisissä. Olen kohdannut paaaaljon valehtelevia alaisia.

Sinkkumies

(: mitähän Sinkkumies omista ilmaisuistaan päättelisi?

Älykäs, Komea, Kyvykäs, Peräänantamaton (toisin kuin sinä, hehheh) Asiat loppuun saattava. Sängyssäkin.

Sinkkumies

Vierailija
22/44 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kinkkumies vastaa: älä laita lasikattoa, et jaksa kuitenkaan pitää sitä puhtaana.

Olet ensimmäinen joka ymmärtää minua. Etsin aina kestäviä ratkaisuja. Oli ne sitten naisissa tai rakentamisessa.

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten paljon naista voi naida?

t.mies 22v

Sun täytyy ottaa itse siitä selvää. Itselläni seisoo seksikkään naisen kanssa n. 10 kertaa päivässä. Vähemmän seksikkään 1-3.

Sinkkumies

Vierailija
24/44 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se siitä naisesta ole kiinni vaan rakastajan rakastamiskapasiteetista. Mulla on hyvin rajallinen, etäältä välittäminen ja se että olen mielessäni sitoutunut antamaan ja tekemään kaikkeni jos joskus täytyy ovat suunnilleen se ja sitten tulee raja vastaan. Olen varsin paska läheinen.

Olisin voinut kertoa tuon jo ilmaisuasuistasi, mutta kiitos rehellisyydestä. Arvostan kuitenkin sitä ihmisissä. Olen kohdannut paaaaljon valehtelevia alaisia.

Sinkkumies

Älykäs, Komea, Kyvykäs, Peräänantamaton (toisin kuin sinä, hehheh) Asiat loppuun saattava. Sängyssäkin.

Sinkkumies

Naiset ensin?

Vierailija
25/44 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Sinkkumies

Naiset ensin?

Ei mua kiinnosta.  Taitoa on, vaan ei tahtoa. Pystyn kyllä saamaan kenen tahansa naisen laukeamaan samaan aikaan.

Sinkkumies

Vierailija
26/44 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei oikein ymmärrä näitä asioita. Kumpi on parempi kehon hallinnassa, mies joka on harrastanut urheilua esim. 20 vuotta, vai nainen joka on maannut sohvalla.

Te ootte niin kujalla.

Sinkkumies

Vierailija
27/44 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos osoitatte mulle naisen joka on harrastanut urheilua 30 vuotta, eli koko ikänsä, niin siitä aloitetaan keskustelu.

Sinkkumies

Vierailija
28/44 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin sitten tarvitaan myös älyä, sekä kiinnostusta. Voihan sitä oppimisen suunnata vaikka argeologiaan, jos siltä tuntuu, mutta silloin ei opi paremmaksi.

Sinkkumies

Vierailija
29/44 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on monta kertaa naisia parempia seksissä. Näin se vain on.

Mutta naisethan ovat yhtä hyviä urheilussakin ;) 

Sinkkumies

Vierailija
30/44 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei oikein ymmärrä näitä asioita. Kumpi on parempi kehon hallinnassa, mies joka on harrastanut urheilua esim. 20 vuotta, vai nainen joka on maannut sohvalla.

Te ootte niin kujalla.

Sinkkumies

Tyhmäksi haukkuminen ei ole naisen rakastamista.

Vierailija
31/44 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta arvostan naisilta hyvää yritystä ja osanottoa. Se on tärkeintä, vaikkeivat taidot olisikaan huippua.

Sinkkumies

Vierailija
32/44 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te ootte niin kujalla.

Sinkkumies

Tyhmäksi haukkuminen ei ole naisen rakastamista.

Mä haluan vain herätellä naisia, että kenen kanssa te olette lähdössä 100 metrin viivalle. No te jäätte 60 metriä jälkeen.

Sinkkumies

Vierailija
33/44 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä kannattaa antaa tämän piilonaisvihaajan ulista täällä ihan yksinään. Kännissäkin se on jo kun on näköjään koko päivän ryypännyt ja riekkunut palstalla.

Vierailija
34/44 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilo 😀?

Vierailija
35/44 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä kannattaa antaa tämän piilonaisvihaajan ulista täällä ihan yksinään. Kännissäkin se on jo kun on näköjään koko päivän ryypännyt ja riekkunut palstalla.

Yhyy.. Äitii..  

"N": Sinkkumies sanoin näin, eihän se ole totta?`

Äiti: Ei ole 

Rakkaudella,

Sinkkumies

Vierailija
36/44 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piilo 😀?

Naiset kertovat, että heitä rajoitetaan. Haastoin heidät kertomaan mikä heitä rajoittaa. 

Kuulemma ainoastaan Sinkkumies rajoittaa heitä.

Sinkkumies

Vierailija
37/44 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä vitsi? Huonoa satiiria?

Mitä oikein satirisoit? Miksei sinua erota tavallisesta huomionkipeästä tyhmästä mutta itseään täynnä olevasta keski-ikäisestä suomalaisesta miehestä?

Vierailija
38/44 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa miehen meuhkata. on meitä tyhmiä naisiakin turut ja torit täynnä :)

Vierailija
39/44 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumiehen kanssa vämmääminen on joskus viihdyttävää mutta kun jutut menee liian kipeiksi tulee itsellekin syyllinen olo, niin kuin nauraisi vammaiselle tms. Ei ole enää hauskaa vaan säälittävää ja surullista.

Vierailija
40/44 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä vitsi? Huonoa satiiria?

Mitä oikein satirisoit? Miksei sinua erota tavallisesta huomionkipeästä tyhmästä mutta itseään täynnä olevasta keski-ikäisestä suomalaisesta miehestä?

Jos se on sitten se satiiri?

Sinkkumies

Niitske sanoi: Ette te totuutta halua