Onko palstalle eksynyt Titanic hullu?
Kommentit (19)
Joku on ilmeisesti vasta kuullut kyseisestä onnettomuudesta ja prosessoi nyt siasta kokemaansa järkytystä palstalla? : )
Vierailija kirjoitti:
Joku on ilmeisesti vasta kuullut kyseisestä onnettomuudesta ja prosessoi nyt siasta kokemaansa järkytystä palstalla? : )
*asiasta
Vierailija kirjoitti:
Joo, joku joka ei ollut vielä syntynyt kun maailmalla pyöri Rose ja Jack :)
Virkistävää saada uusi hullu kuvioihin. Olinkin jo kyllästynyt ikäeroihin ja sukunimiin.
Tuo nyt on onneksi varsin harmiton hullu
Muistaako kukaan kun täällä pyöri se yks joka teki koko ajan aloituksia jotka liittyivät risteilyihin ja käytäntöihin siellä? :D etusivu täynnä niitä.
Kukaan ei minua maininnut😣
t.mies 22v
Onko Titanic eksynyt palstalle? Sehän on niin pitkäkin, ettei kolmelle ekalle sivulle varmaan muuta mahdukaan.
Vierailija kirjoitti:
t.mies 22v
Kuten sanottu, trollihahmon hiomisessa on vielä tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan kun täällä pyöri se yks joka teki koko ajan aloituksia jotka liittyivät risteilyihin ja käytäntöihin siellä? :D etusivu täynnä niitä.
Olikohan yksi niistä se, missä mammat kertoivat millaisia remontteja he ovat tehneet hytteihinsä ja mitä kodinkoneita kannattaa ottaa mukaan?
Mihin Jenni-hullu on kadonnut? ja Sössö? Pitääkö olla huolissaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t.mies 22vKuten sanottu, trollihahmon hiomisessa on vielä tekemistä.
Niin taitaa olla
t.mies 22v
eiköhän olis jo aika huonossa hapessa, ei enää edes turvonnut van aikalailla maatunut.
aika monta vuotta sillä kesti kellua suomeen
Vierailija kirjoitti:
t.mies 22v
No voi....😏
Verrattuna moniin ketjuihin täällä, Titacic- ja Estonia-ketjut ovat olleet mielenkiintoisia, kiitos niistä. Ei me kaikki jakseta aina lukea/ keskustella kilttimiehistä/seksistä/julki-imetyksestä/hankalasta anopista tai sormiruokailusta.
Ihmetyttää myös kuinka suosituimpien ketjujen joukossa oli päivä toisensa jälkeen Titanic aiheinen ketju jossa ei ollut juuri yhtään keskustelijoita
Vierailija kirjoitti:
aika monta vuotta sillä kesti kellua suomeen
Vähemmästäkin sitä hulluksi tulee.
Ja taistelukoirahullu, niitäkin aloituksia näyttää olevan joka päivä.