Onko palstalle eksynyt Titanic hullu?
Tehtailee Titanic aloituksia pitkin päivää.
Kommentit (19)
Joku on ilmeisesti vasta kuullut kyseisestä onnettomuudesta ja prosessoi nyt siasta kokemaansa järkytystä palstalla? : )
Vierailija kirjoitti:
Joku on ilmeisesti vasta kuullut kyseisestä onnettomuudesta ja prosessoi nyt siasta kokemaansa järkytystä palstalla? : )
*asiasta
Vierailija kirjoitti:
Joo, joku joka ei ollut vielä syntynyt kun maailmalla pyöri Rose ja Jack :)
Virkistävää saada uusi hullu kuvioihin. Olinkin jo kyllästynyt ikäeroihin ja sukunimiin.
Muistaako kukaan kun täällä pyöri se yks joka teki koko ajan aloituksia jotka liittyivät risteilyihin ja käytäntöihin siellä? :D etusivu täynnä niitä.
Onko Titanic eksynyt palstalle? Sehän on niin pitkäkin, ettei kolmelle ekalle sivulle varmaan muuta mahdukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei minua maininnut😣
t.mies 22v
Kuten sanottu, trollihahmon hiomisessa on vielä tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan kun täällä pyöri se yks joka teki koko ajan aloituksia jotka liittyivät risteilyihin ja käytäntöihin siellä? :D etusivu täynnä niitä.
Olikohan yksi niistä se, missä mammat kertoivat millaisia remontteja he ovat tehneet hytteihinsä ja mitä kodinkoneita kannattaa ottaa mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t.mies 22vKuten sanottu, trollihahmon hiomisessa on vielä tekemistä.
Niin taitaa olla
t.mies 22v
eiköhän olis jo aika huonossa hapessa, ei enää edes turvonnut van aikalailla maatunut.
Vierailija kirjoitti:
t.mies 22v
No voi....😏
Verrattuna moniin ketjuihin täällä, Titacic- ja Estonia-ketjut ovat olleet mielenkiintoisia, kiitos niistä. Ei me kaikki jakseta aina lukea/ keskustella kilttimiehistä/seksistä/julki-imetyksestä/hankalasta anopista tai sormiruokailusta.
Ihmetyttää myös kuinka suosituimpien ketjujen joukossa oli päivä toisensa jälkeen Titanic aiheinen ketju jossa ei ollut juuri yhtään keskustelijoita
Vierailija kirjoitti:
aika monta vuotta sillä kesti kellua suomeen
Vähemmästäkin sitä hulluksi tulee.
Ja taistelukoirahullu, niitäkin aloituksia näyttää olevan joka päivä.