Juoksutrikoot ovat tulleet katukuvaan
Kelien lämmittyä juoksutrikoot ovat ilmaantuneet naisten päälle katukuvaan. Muistakaa nyt naiset katsoa ennen päälle laittoa miten trikoista näkyy läpi!! Tänäänkin näkyi parilla n.30v naisella alkkarit läpi kun kangas todella läpinäkyvää!!!
Kommentit (52)
Nämä ei kuitenkaan ole samalla tavoin vaarallisia kuin pyörällä kaahaava sukkahousumies, jonka polttoaineena on viha ja katkeruus. Ihmisiä on kuollut kun pyöräilijä on törmännyt ihmiseen.
Laittakaa naiset ainakin värikkäät trikoot ettei kaikki näy läpi niin kuin mustista trikoista ja mielellään ei mitään stringejä alle.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ei kuitenkaan ole samalla tavoin vaarallisia kuin pyörällä kaahaava sukkahousumies, jonka polttoaineena on viha ja katkeruus. Ihmisiä on kuollut kun pyöräilijä on törmännyt ihmiseen.
Monesti niistä trikoista vielä paistaa läpi kirveen muoto.
Kaukaa kannattaa kiertää jos sattuu näkemään, ja vaihtaa toiselle puolelle katua.
Ah! Nobelin rauhanpalkinto 2018 tullaan jakamaan tiukoille pyllytrikoille...
Vierailija kirjoitti:
Tai ihminen on törmännyt pyöräilijään.
Minä ainakin juoksen juoksutrikoissa. Kääntäkää katseenne pois ihmisten perseistä, jos tekee pahaa katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin juoksen juoksutrikoissa. Kääntäkää katseenne pois ihmisten perseistä, jos tekee pahaa katsoa.
Onko sulla peppu sen verran timmissä kunnossa et voit käyttää trikoita ja jopa stringejä alla??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla peppu sen verran timmissä kunnossa et voit käyttää trikoita ja jopa stringejä alla??
Ps. Vastaathan äkkiä, mulla on jo täällä muna kädessä!
Hyi mitä sä kyyläät toisten naisten peppuja??? Oot ällöttävä!!!! Älä katso!!!! Hyi
Vierailija kirjoitti:
Ah! Nobelin rauhanpalkinto 2018 tullaan jakamaan tiukoille pyllytrikoille...
Eipäs vaan Nobelin rauhattomuuspalkinto!
Koita siinä nyt sitten olla lunkisti kun piukeita trikoopyllyjä menee ohi vasemmalta ja oikealta.
Niska ja silmämunat kovilla!
M
Mun mielestä juoksutrikoot on paljon paremmat kuin sellaiset "lökärit".
Hyi mikä kyylä AP on. En ymmärrä tommosia ihmisiä jotka kyylää tuntemattomia. Lopettakaa se kyttääminen ja keskittykää omaan elämäänne.
Kireitä juoksutrikoita, pikkarinsaumoja ja kamelinvarpaita ei koskaan ole liikaa katukuvassa! 😍
Ei taas tätä samaa, ei ole kenenkään asia ensinnäkään tuijottaa toisten ihmisten peppuja puhumattakaan arvostella vaatteita tai varsinkaan sitä millaisia alusvaatteita käyttää. Minua ei ainakaan kiinnosta muiden vaatetus enkä tajua miten porukka täällä jaksaa tuhlata elämäänsä moiseen motkotukseen. Ehkä sinä et tykkää juoksutrikoista, toinen inhoaa lökäreitä, kolmas ei tykkää revityistä farkuista, neljäs ei kertakaikkiaan voi sietää sitä että paita ei peitä peppua. Pukeutui miten tahansa niin joku ei tykkää.
Kuvaan jumppa housuja päivittäin metron liuku portaissa. Joskus otan videotakin.
Kotona sitten masterboin kuville.
T. Mies 48 v.
Ei täällä Helsingissä ole tapana kyylätä toisten vaatetuksia. Kulkekoot jokainen just niissä rentuissa missä haluaa. 😊
Vierailija kirjoitti:
Kuvaan jumppa housuja päivittäin metron liuku portaissa. Joskus otan videotakin.
T. Mies 48 v.
Kyllä siellä taitaa nyt olla Sari 60v.
Vierailija kirjoitti:
T. Mies 48 v.
Taidatkin olla siinä lajissa oikea 'Master-boy' !
Itse käytän lähes päivittäin juoksuteikoita, mutta peppu on aina peitettynä takilla tai pitkällä paidalla/topilla. Mitäs nyt haukut mua? Koita keksiä nyt jotain ettei tule paha mieli sulle? 😂😂
Ei kun kintut, joiden pitäisi olla muotonsa puolesta vain kotona kalsareissa päättävät lähteä leikkimään urheilupirkkoa julkisesti.
Käyttäkää housuja!